Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zal het er is over hebben want ik vroeg me af hoe Dokus aan zijn schift kon kriebel als hij jeuk had tot ik tot de conclusie kwam dat dit niet kon dus vrieg ik me af of dat nu er is maar ik zal het er is over hebben
Maxime_Dokus schreef:Gaat het je om de boete, of om het levensgeluk van Dokus? Het laatste, neem ik aan? Want uit al jouw topics blijkt dat je behoorlijk dol bent op Dokus, tochIk las ergens een topic dat als je 1 paard neemt dat je er eigenlijk 2 moet nemen. En dat je anders van de dierenbescherming een boete kan krijgen ofzo...

Maxime_Dokus schreef:Als het jouw verzorgpony is en dus niet je eigen pony, heb je er dan uberhaupt wat over te zeggen, of er een maatje bij komt? Ik vind het in ieder geval super goed dat je aan het proberen bent er een maatje bij te krijgen, en hoop dat het lukt!Kijk ik heb een verzorgpony en die staat alleen. Er stond een ander paard bij alleen hij is verkocht omdat het te duur was... Dus Dokus staat nu alleen in de wei.