Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nee ff serieus TS, als je ze online kan bestellen kunnen ze dus ook verzonden worden. ManonGrr schreef:[VVDD] Hoe je een zweep NIET kan zenden... alles kanNee ff serieus TS, als je ze online kan bestellen kunnen ze dus ook verzonden worden.
ManonGrr schreef:[VVDD] Hoe je een zweep NIET kan zenden... alles kanNee ff serieus TS, als je ze online kan bestellen kunnen ze dus ook verzonden worden.
Geen idee of je daar extra voor betaald. 01San schreef:Maar ik vraag me af.. Stel je besteld het.. Met de verzendkosten uhh ik zeg maar gewoon iets, bijv 5 euro .. Betaald gelijk online.. Kunnen ze dan later terug erop komen en zeggen : o ik zie dat je een longeerzweep besteld hebt maar ons systeem selecteert niet automatisch dat daarvoor hogere verzendkosten gelden, dus dat moet je bijbetalen?
Of nemen ze dat voor lief zegmaar? Of hebben ze wel automatisch daarvoor andere verzendkosten?
liliekska schreef:01San schreef:Maar ik vraag me af.. Stel je besteld het.. Met de verzendkosten uhh ik zeg maar gewoon iets, bijv 5 euro .. Betaald gelijk online.. Kunnen ze dan later terug erop komen en zeggen : o ik zie dat je een longeerzweep besteld hebt maar ons systeem selecteert niet automatisch dat daarvoor hogere verzendkosten gelden, dus dat moet je bijbetalen?
Of nemen ze dat voor lief zegmaar? Of hebben ze wel automatisch daarvoor andere verzendkosten?
Dit inderdaad, bij de epplejeck en divoza staan er gewoon de normale verzendlkosten.