Laatst was ik jarig en kreeg ik een nieuwe cap voor het paardrijden ik SUPER blij. Toen fietste ik naar school met 2 meisjes en die zeiden: dat jij een nieuwe cap krijgt jij gaat er toch binnenkort mee stoppen, uiteindelijk vindt je het toch niet meer leuk...
Maar ik vindt paardrijden geweldig ik doe het nu 2 jaar en ben helemaal verliefd. Ik rijd western en maak veel buitenritten samen met vriendinnen. Dat is toch geweldig lekker door de bossen crossen enzo.
Die twee meisjes reden op een dressuur manege, het ene meisje reed al 7 jaar en het andere meisje 2,5 jaar, maar hun blijven altijd binnen, altijd dressuur, ik zou denken neem dan springles of ga een keer op buitenrit want alleen binnen rijden is niet leuk.
Ook met ponykamp ik keek er een half jaar al naar uit. Ik mocht zelf 2 dagen extra! Een dag ervoor om alles klaar te maken( tent opzetten, oude stal uitmesten tafels en stoelen, alles klaarmaken) en de dag erna mocht ik weer meehelpen. Super leuk! Die 2 meisjes gingen niet op Ponykamp want dat vonden ze saai....
Ik heb ook een verzorg pony genaamd Dokus en ik ben dol op hem! We doen vrijheidsdressuur en we rijden en knuffelen. Het is ook op onze stal als je veel meehelpt mag je gratis rijden. Ik en een paar vriendinnen zijn er te jong voor maar we mogen als we goed meegeholpen hebben een 1 uur langer weg blijven,
Maar ik wil graag jullie mening en ervaringen over ooit stoppen met paardrijden want ik denk er niet aan
Als jij veel plezier in het paardrijden vindt in welke tak van de sport dan ook moet je dat lekker doen en niemand kan je dat plezier afnemen.