#2 kind van 6 al op een pony paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sardientje

#2 kind van 6 al op een pony paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-15 19:54

hallo, dit is een topic na mijn andere.
het ging erover dat ik het er niet mee eens was dat kinderen van 6 al paard rijden, maar eigenlijk is dat helemaal niet zo erg.
het ligt inderdaad aan het gene kind, sommige kinderen kunnen zowat alles al! :)
ik wil SORRY zeggen voor dit gedoe, en ben het er mee eens dat ik fout zat.
het was doordat ik iedere woensdag op de manege kwam en allemaal huilende kindjes tegen kwam, maarja, snap nu ook wel dat het soms heel eng kan zijn.
dit wou ik al een hele tijd doen, heb ook al een nieuw berichtje gezet op mijn vorige topic, maar dat hielp niet echt.
liefs, sardientje *\o/*

heidy_wilco

Re: #2 kind van 6 al op een pony paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 19:57

Nu heb ik dat topic niet echt gevolgd, maar het is niet nodig (en volgens mij mag het ook niet) om er een nieuw topic over te openen om je verontschuldigingen aan te bieden. Het is wel erg netjes dat je het doet en met je laatste bericht in het andere topic heb je waarschijnlijk al wel genoeg gezegd, van de mensen die nu nog doorzagen moet je je niets aantrekken. Ontvolg anders gewoon het topic als het je dwarszit.

Maar ik tem deze in ieder geval :)

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-15 20:04

oke, toch bedankt. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 20:31

Omdat er al een topic over dit onderwerp loopt en je daar dit bericht ook kan plaatsen, plaats ik hier een slotje op.