Wat moeten we antwoorden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bella2002

Wat moeten we antwoorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-15 19:57

We zitten met een probleem. We hadden een paardje gekocht maar die had uiteindelijk iets dus die moest terug maar het geld kon moeilijk terug omdat het een tussenpersoon is dus gaat hij een nieuwe voor ons zoeken alleen hadden we vandaag een paard gevonden en daar maakte we een screen-shot van en naar hem geappt dus toen appte wij: is dit iets en hij antwoorde zo: ja zoiets moeten jullie hebben. Maar nu weten we niet wat we terug moeten appen want eigenlijk moet hij een paard voor ons vinden dus ja. Wat moeten we antwoorden? Iemand een idee.

git

Re: Wat moeten we antwoorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:00

Gewoon vragen aan hem hoe het nu verder gaat

Bella2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-15 20:00

git schreef:
Gewoon vragen aan hem hoe het nu verder gaat

Okee, dankje❤️

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:01

Zou appen dat je je geld terug wilt hebben en dan bij dat paard gaan kijken :j

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:02

Zelf je paard uit gaan kiezen. Een tussenpersoon een nieuw paard laten zoeken, waar jij op moet rijden, gaat niet werken. Hij kan niet zien of jij het paard leuk vind, of je er mee overweg kan en ga zo maar door.

santana67

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:03

Hoezo het geld kon moeilijk terug....het is wel jouw geld of zie ik dat verkeerd?
Ga je geld terugvragen en ga zelf opzoek, geloof niet dat dit zuivere koffie is.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:04

Idd maar eens je kwaad maken over dat geld, ik hoop dat je een adres hebt anders zie je dat nooit meer... het riekt naar oplichterij.

Bella2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-15 20:04

prugelpiet schreef:
Zelf je paard uit gaan kiezen. Een tussenpersoon een nieuw paard laten zoeken, waar jij op moet rijden, gaat niet werken. Hij kan niet zien of jij het paard leuk vind, of je er mee overweg kan en ga zo maar door.

Wij proberen sowieso wel uit voordat we er een nemen

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:05

En inderdaad als ze niet meewerken je rechtsbijstand er even bijhalen.(als je tenminste iets op papier hebt)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:09

Natuurlijk heb je recht op geld terug! Ik zou dat eerst maar eens ophalen en dan beslissen over een ander paard. Zo heb je de kans dat je kiest voor een ongeschikt paard omdat er niks beters is, en das zonde! Nederland staat vol met leuke paarden die te koop zijn.

Bella2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-15 20:11

Voor de duidelijkheid: we mogen wel zelf kiezen of we het paard willen of niet en als dan die niet leuk is dan wachten we gewoon op een ander. Dus we nemen er geen omdat er geen andere goed is.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:13

Maar waarom krijg je je geld niet terug?

santana67

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:15

Ik zie in je profiel dat je nog maar 13 jaar bent,ik neem aan dat je hulp hebt van je vader en of moeder.
Laat één van hen contact opnemen met de " tussenpersoon " en eis je geld terug.
Zou er niet te lang mee wachten, gelijk stappen ondernemen.
Wens je oprecht succes.

Bella2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-15 20:16

Shirley schreef:
Maar waarom krijg je je geld niet terug?

Omdat het een tussenpersoon is en die heeft een beetje geld en de vorige eigenaar heeft best veel, alleen heeft ze een bemerking die haar gevaarlijk maakt tojdens het rijden en ze heeft altijd pijn enzo. Maar ja dat wist niemand voordat wij daar achter kwamen dus nu zegt dat oude baasje ja dat wist ik niet ik heb er niks mee te maken. Maar ja de echte vraag is wat moeten we antwoorden❤️

Bella2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-15 20:17

santana67 schreef:
Ik zie in je profiel dat je nog maar 13 jaar bent,ik neem aan dat je hulp hebt van je vader en of moeder.
Laat één van hen contact opnemen met de " tussenpersoon " en eis je geld terug.
Zou er niet te lang mee wachten, gelijk stappen ondernemen.
Wens je oprecht succes.

Het paardje is en wordt een gezinspaardje dus mijn moeder en vader regelen alles maar we weten niet wat we moeten antwoorden vandaar dat ik de vraag stelde❤️

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:18

Dat je je geld hoe dan ook terug wilt!
Dat is mijn antwoord ;)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:18

Bella2002 schreef:
Voor de duidelijkheid: we mogen wel zelf kiezen of we het paard willen of niet en als dan die niet leuk is dan wachten we gewoon op een ander. Dus we nemen er geen omdat er geen andere goed is.

Nog even wachten en deze persoon is er straks met je geld vandoor... Dit klinkt als een goede truuc, wat gaan jullie doen als deze persoon over een jaar nog geen leuk paard heeft?

Bella2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-15 20:20

Gypsy schreef:
Bella2002 schreef:

Nog even wachten en deze persoon is er straks met je geld vandoor... Dit klinkt als een goede truuc, wat gaan jullie doen als deze persoon over een jaar nog geen leuk paard heeft?

Idk, maar we zoeken zelf ook mee alleen reageert met zon antwoordt waar wij dan weer niks op terug weten. Wss hebben we dan al weer een paardje omdat wij ook een beetje meezoeken

santana67

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:25

Meisje laat je toch niet bedonderen, als het om geld gaat is iedereen je vriend.
Hou het geld in eigen beheer de tussenpersoon zal waarschijnlijk ook nog eens paar honderd
euro bovenop het aankoopbedrag leggen.Ga lekker zelf opzoek.....

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 20:32

Het klinkt alsof jullie flink besodemieterd worden.. Natuurlijk vind diegene het niks als jullie zelf een paard vinden want daar verdiend die niks aan. Weg met die gast, geld terug en zelf alles bepalen!
De paardenwereld is smerig en gemeen, als je er niet heel veel verstand van hebt wordt je bedonderd waar je bij staat