Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ik heb er ook een vriendin naar laten kijken die er meer verstand van had. mijn tuig kostte 160 euro Ruiterhart schreef:Je kunt ook gewoon even langs komen ipv te spreken over oplichterij. Dan kun je het met eigen ogen zien. We zijn nog maar 3 jaar bezig maar goed.
Misschien moet je dan eerst eens verdiepen in waarom wij de prijzen zo laag houden?
Wij zijn geen super winkel met een 2000 m2 showroom maar gewoon 2 hard werkende mensen die van de hobby, een baan hebben weten te maken.
Zonder enige vorm van investering in een mega vestiging die jullie als consumenten moeten betalen. Hierdoor kunnen wij op elk artikel minimaal 10% korting garanderen, je mag bij ons kopen maar dit hoeft natuurlijk niet.
Hiermee wil ik aangeven dat dit soort opmerkingen voor hard werkende mensen veel schade kan aanrichten. Hopelijk kun je hier wat mee.
Maar vaak hebben afrikaanse etc. oplichters websites in het nederlands met lagere prijzen dan nnormaal. Des te beter natuurlijk als dit niet het geval is
Maar even vragen naar ervaringen van anderen is toch geen probleem?
Zoe_97 schreef:Ruiterhart schreef:Je kunt ook gewoon even langs komen ipv te spreken over oplichterij. Dan kun je het met eigen ogen zien. We zijn nog maar 3 jaar bezig maar goed.
Misschien moet je dan eerst eens verdiepen in waarom wij de prijzen zo laag houden?
Wij zijn geen super winkel met een 2000 m2 showroom maar gewoon 2 hard werkende mensen die van de hobby, een baan hebben weten te maken.
Zonder enige vorm van investering in een mega vestiging die jullie als consumenten moeten betalen. Hierdoor kunnen wij op elk artikel minimaal 10% korting garanderen, je mag bij ons kopen maar dit hoeft natuurlijk niet.
Hiermee wil ik aangeven dat dit soort opmerkingen voor hard werkende mensen veel schade kan aanrichten. Hopelijk kun je hier wat mee.
ik denk niet dat ze het beschuldignd bedoeldeMaar vaak hebben afrikaanse etc. oplichters websites in het nederlands met lagere prijzen dan nnormaal. Des te beter natuurlijk als dit niet het geval is
Maar even vragen naar ervaringen van anderen is toch geen probleem?