Horseball gegadigden omgeving midden Gelderland/Overijssel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ziezo_X

Horseball gegadigden omgeving midden Gelderland/Overijssel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 16:08

Hoi allemaal,

Ik vraag mij af of er mensen in de omgeving van midden Gelderland/Overijssel zijn die graag horseball zouden willen spelen maar dit (nog) niet doen omdat er geen vereniging in de buurt is?

Hij lijkt mij super gaaf om te doen, alleen is de dichtstbijzijnde vereniging voor mij in Winterswijk... meer dan 5 kwartier rijden :( Voor een eenmalige proeftraining wil ik daar best heen rijden, maar om wekelijks te trainen vind ik een beetje te gek.

Als er nu meer mensen uit de buurt zijn die dit graag willen doen kunnen we wellicht samen eens wat trainingen/clinics regelen en misschien zelfs via een vereniging in de buurt voor vaste trainingen zorgen en een team maken. *D

Iemand interesse?

Ziezo_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-15 14:39

Niemand?? |(

Horseballver

Re: Horseball gegadigden omgeving midden Gelderland/Overijssel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:09

Hoi Ziezo_X

Wij van de KNHS-Horseballvereniging Nederland zijn erg blij met je oproep. We willen je uiteraard ook graag ondersteunen bij het zoeken naar verenigingen waar mogelijk al horseball wordt gespeeld. Wat we je in ieder geval kunnen bieden is om een clinic te organiseren bij een manege of rijvereniging bij jou in de buurt. Neem vooral contact met ons op via info@horseball-knhs.nl, we helpen je graag verder.
Groet, Kor Datema, secretaris Horseballvereniging Nederland
www.horseball-knhs.nl

Ps. weet je al dat Horseball ook aanwezig is op het Horse Event in Ermelo. We geven demonstraties op vrijdag 11 en zondag 13 september, beide dagen rond 16:00 uur. We zien je graag langskomen!

Francii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 00:21

Beetje late reactie misschien, maar ik ben ook op zoek naar een team in Gelderland! Ik zit alleen wel in de omgeving van Doetinchem, dus tussen ons zit alsnog wel een flinke afstand. Ik ga de maneges hier in de buurt maar eens vragen of zij niet ook een club willen starten :D

Escamilla

Re: Horseball gegadigden omgeving midden Gelderland/Overijssel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 01:49

Ik woon ook in Gelderland! Horseball lijkt me echt gaaf om te doen maar ik heb helaas geen paard... Anders had ik graag met je afgesproken!

Francii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 01:53

Waar in Gelderland woon je?
Ik heb 2 paarden en ga waarschijnlijk binnenkort een eigen bal aanschaffen, met zn tweeën oefenen is een stuk leuker dan alleen *\o/*

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 01:57

Francii schreef:
Waar in Gelderland woon je?
Ik heb 2 paarden en ga waarschijnlijk binnenkort een eigen bal aanschaffen, met zn tweeën oefenen is een stuk leuker dan alleen *\o/*

Ik woon in Zutphen! Zou heel erg leuk zijn als we samen zouden kunnen oefenen!

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 02:27

Wauw lijkt mij erg gaaf om een keer uit te proberen, maar helaas geen paard tot mijn beschikking :(