Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En ze vinden dat ik te veel over paarden praat
melissapupa schreef:een keer naar ze toe lopen op het schoolplein met een paard van 1,70 aan de hand, dan is het verekte gauw over
. Het is gewoon het stereotype paardenmeisje waar iedereen altijd aan denkt: verwent en bitchy
snuffie123 schreef:Ik denk dat het komt omdat de paarden overal terugkomen bij paardenmeisjes. Dat worden mensen wel eens zat of vinden dat raar, vandaar dat ze dan gaan pesten.
Heb zelf ook nooit van "dat soort" paardenmeisjes gehouden eerlijk gezegd. Vond het allemaal maar een beetje overdreven ofzo. Niet vervelend naar jullie bedoelt hoor!
Wel heel vervelend dat je ermee wordt gepest. Maar trek je er alsjeblieft niets van aan. Kan me namelijk ook zo voorstellen dat ze je pesten omdat ze jaloers zijn. Vaak worden paardenmeisjes ook wel gezien als rijke (verwende) kinderen. Want ook kinderen die niets met paarden hebben, weten vaak wel dat het een hele dure sport is.
)
.
. Niets op uit doen en lekker je gang blijven gaan, mensen hebben altijd wat te zeuren..