Vrijwilligerswerk Ierland/Schotland/Engeland

Moderators: zonnebloem18, RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

karen1994

Vrijwilligerswerk Ierland/Schotland/Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-15 09:55

Hallo iedereen,

Ik ben een paar weken geleden geslaagd voor mijn opleiding Persoonlijk begeleider Gehandicapten Zorg. Nu ben ik even werkzaam bij de Albert Heijn, omdat ik wil sparen om volgend jaar begin januari te gaan reizen.
Het liefst zou ik naar Ierland willen om daar op een manege of pensionstal te gaan helpen en daarnaast ook te mogen rijden! Ook spreken Schotland en Engeland mij erg aan!
Ik rijd al vanaf mijn 7e paard op de manege en heb ook wedstrijden gereden op M1-niveau. Springen is alleen niet zo mijn ding!
Ik ben op zoek naar mensen die zelf ook al een keer naar Ierland zijn geweest, mij in contact kunnen brengen met mensen, of mij meer kunnen vertellen waar ik zou kunnen zoeken!

Alle hulp is welkom :) :)

Heb jij tijd om mee te doen aan een onderzoek van de HAS Hogeschool?
MirandaT

Re: Vrijwilligerswerk Ierland/Schotland/Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:46

Normaal gesproken zou ik je topic naar STW verplaatsen, maar omdat je nog niet genoeg berichten hebt om daar te reageren (je moet je eerst aanmelden bij de kudde), komt hier een slotje op.

Lees hier meer informatie: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F

No one stays the same, You know what goes up must come down.
Change is a thing you can count on, I feel so much younger now.

✘✘

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten