Buitenrit van 3 en een half uur!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ItsmeAnniek
Berichten: 5
Geregistreerd: 13-07-15
Woonplaats: Nederland...

Buitenrit van 3 en een half uur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-15 11:12

Hey bokkers!

Binnenkort mag ik een buitenrit maken van 3 en een half uur op de manege waar ik rijd. Ik heb er heel veel zin in, maar op de één of andere manier vind ik het best wel spannend. Ik heb geen idee hoe dat komt maar toch is het zo. Hoe moet ik hier mee omgaan?!

En nog iets, ik heb ook een goPro, dus kan ik gaan filmen, maar ik ben bang dat het me te veel gaat afleiden en zo. Dus ik denk dat het verstandiger is dat ik dat dan maar niet doe?!

Groetjes van Anniek.

VenoSnorlax

Berichten: 4522
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Buitenrit van 3 en een half uur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 11:19

Wat super leuk dat je dit gaat doen, wat betreft de spanning je kan het echt wel anders had de manege je nooit mee laten gaan.
Misschien kan je je begeleidster vragen of zij af en toe wat voor je wilt filmen met je go pro zo kan jij lekker genieten van je rit en heb je ook materiaal ervan

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Buitenrit van 3 en een half uur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 11:28

wat leuk!
Gewoon genieten, ik heb laatst ook een buitenrit gemaakt van 3 uur, was eerst stiekem wat spannend. Maar erg leuk. Ik denk dat als je de gopro meeneemt, dat het je niet gaat gaat afleiden/ irriteren. Het is juist leuk als je daarna nog wat beeld materiaal hebt om na te genieten :)

ItsmeAnniek
Berichten: 5
Geregistreerd: 13-07-15
Woonplaats: Nederland...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-15 11:34

Anke98 schreef:
Wat super leuk dat je dit gaat doen, wat betreft de spanning je kan het echt wel anders had de manege je nooit mee laten gaan.
Misschien kan je je begeleidster vragen of zij af en toe wat voor je wilt filmen met je go pro zo kan jij lekker genieten van je rit en heb je ook materiaal ervan


Dat is waar! Bedankt voor de tips. :)

ItsmeAnniek
Berichten: 5
Geregistreerd: 13-07-15
Woonplaats: Nederland...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-15 11:35

sterreke98 schreef:
wat leuk!
Gewoon genieten, ik heb laatst ook een buitenrit gemaakt van 3 uur, was eerst stiekem wat spannend. Maar erg leuk. Ik denk dat als je de gopro meeneemt, dat het je niet gaat gaat afleiden/ irriteren. Het is juist leuk als je daarna nog wat beeld materiaal hebt om na te genieten :)


Leuk! En dat lijkt me ook heel leuk, om alles terug te zien en zo! ;)