Heey,Weet iemand misschien ofdat een dubbele neusriem toegestaan is op springwedstrijd? Dan bedoel ik dus een lage+een hoge neusriem.
MarlindeRooz schreef:Waarom zou je dat willen? maar of het toegestaan is vind je in de reglementen.Het is beter voor mijn paard daar had ik al gekeken maar ik kon het niet vinden dus ik dacht misschien weten jullie dat
horses28 schreef:pien2010 schreef:Bedoel je niet een gewone neusriem met sperriem?Nee im bedoel dezeHeb je een foto?
Ik weet denk ik welke je bedoelt die is niet toegelaten op (officiële) wedstrijden.edit: is het deze?edit2: oh je bedoelt springwedstrijden. Dat weet ik niet. Bij de dressuur zijn ze iig niet toegestaan.
[/quote]Nee im bedoel deze[/quote]Heb je een foto?[/quote]Ik dacht dat ik heb gestuurd had maar hier is de foto
pien2010 schreef:Ts, ik zie nog steeds geen foto http://www.dochorse.nl/media/catalog/pr ... 6117_1.jpg
martine0503 schreef:Dat is dezelfde als eerder getoond waarvan gezegd werd dat je er niet officieel mee mag starten.Zij had het over dressuur en ik over springen