met paard zwemmen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

charellelove

met paard zwemmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 21:09

hey. ik zwem af en toe met mijn verzorg paarden. ik weet dat dit zwaar is en dat je het niet te vaak moet doen maar hoelang mag je eigenlijk met een paard zwemmen? is dat rond de 20 minuten? maar niet alleen zwemmen maar ook gewoon pootje baden

vera_siep

Re: met paard zwemmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 16:10

hoi, ligt eraan… hoe sterk zijn de hoeven van je paard? Welk ras heb je? Ik denk niet dat je als je gewoon af en toe door wat beekjes rijdt je je zorgen hoeft te maken. In het wilt lopen paarden soms dagen door drassige grasvlaktes. Deze paarden kunnen daar prima tegen. Maarja…. Wij hebben (waarschijnlijk) allemaal een paard dat in gevangenschap is geboren en beleerd. Ik weet niet hoeveel er nog van die sterken hoeven over is…. Ligt eraan welk ras je hebt.

charellelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 17:20

een hongaarse volbloed kwpn en shetje
de hongaarse volbloed heeft iets met zijn hoef dus daar gaan we alleen maar een beetje mee stapen
het kwpn paard vind het het leukst. en die shet gaat de hele tijd steigeren als hij in het water rent.als hij wqter ziet is hij niet meer te houden en rent hij als een gek dat water in :)
Laatst bijgewerkt door Gini op 17-05-15 09:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige quote verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:24

Gewoon met de beentjes door laag water kan in principe geen kwaad ;)
Volgens mij was het, dat 10 minuten al gelijk stond aan een training, dus niet al te lang dus :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 09:14

BEH >> YRT