Wat blijft zitten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_SnowBall

Wat blijft zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 10:08

Het is niet zo dat ik nu de manen van Floris afkraak of iets dergelijks :j Soms is het ook aardig mooi los, maar ik ben nou eenmaal een vlechtenfreak O:)

HoiHoi,

Ik heb een verzorgshetlander, Floris. Floris heeft ontzettende dikke manen. Zoal de voorpluk, staart, en manen. Aan de ene kant mooi, aan de andere super irritant :') Als je het halster om moet doen zoek je serieus naar zn oortjes :+ Maar ook als je een vlecht wilt maken, nog geen 3 minuutjes en alles is weer weg |o Ik heb al een keer 3 hengtenvlechten geprobeerd onder elkaar
maar óf het gaat kronkelen ( en ja hij houdt de hele tijd z'n hoofd omhoog ) óf er vallen plukken uit. En ik vlecht best strak. Gewone vlechtjes zijn ook trouwens een ramp... Het blijft nóóit zitten :x Hebben jullie tips voor mij welke vlecht erg goed blijft zitten? Hier is een foto van de voorpluk, en dan nog niet te spreken over de manen :o := (Ohja, was in de wei van de koeien dus vandaar de poep :Y) )
Afbeelding

Yenni

Re: Wat blijft zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 10:09

Gewoon staartjes maken??

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 10:11

Staartjes? >;) Dan blijft het alsnog aan de onderkant een ontplofte boel, en dat wil ik juist niet.. Maar bedankt voor je reactie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 12:38

HTT -> YRT

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 12:40

Vlechten, geen dikke maar dunne. Dan geen antiklit gebruiken en niet strak vlechten want dat gaat irriteren en dan schuren ze het met een beetje pech gewoon kapot.