ponykamp erve meenderinkboer '15!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DeEenhoorn

ponykamp erve meenderinkboer '15!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 17:56

hallooooiii :D
Zijn hier mensen die dit jaar op ponykamp gaan bij erve meenderinkboer te Markelo?
Leuk!
Wil je in dit topic? Stel jezelf alvast even voor :D

ik ben Suzanne, nog net geen 16 als ik terugkom van kamp en ik ga van 1-8 augustus.

zola17

Re: ponykamp erve meenderinkboer '15!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 18:50

Ik ga altijd naar het ponykamp van de Prinsenbankhoeve in Wijchen, in Gelderland. Echt super leuk! Voor allerlei leeftijden, leuke spellen, buitenritten, lieve paarden, leuke leiding en altijd gezellig met alle andere kinderen. Ook voor kinderen van buitenaf trouwens. En ik vind het best betaalbaar (225 euro geloof ik)!! Op hun website staat meer informatie manege.prinsenbankhoeve.nl

miroxmill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:05

zola17 schreef:
Ik ga altijd naar het ponykamp van de Prinsenbankhoeve in Wijchen, in Gelderland. Echt super leuk! Voor allerlei leeftijden, leuke spellen, buitenritten, lieve paarden, leuke leiding en altijd gezellig met alle andere kinderen. Ook voor kinderen van buitenaf trouwens. En ik vind het best betaalbaar (225 euro geloof ik)!! Op hun website staat meer informatie manege.prinsenbankhoeve.nl

Het gaat hier alleen over mensen die naar ponykamp Erve gaan als ik het goed begrijp :=

madelief90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:08

Hoi, ik ga dit jaar ook op kamp bij erve meenderinkboer. Naar het 18+ kamp van 28 juni t/m 3 juli.
Ik ben zelf dan 25 dus een mooie kans om nog een keer daar van de gastvrijheid, omgeving en leuke paarden te kunnen genieten.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 20:31

Leuk! Ik was afgelopen jaar ook bij erve en zat toen op een kleine pony, gigant genaamd. Dit jaar ga ik liever voor n paard :D

madelief90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 21:20

Ik ben een paar jaar terug geweest. Eerst een week op ponykamp en toen de twee jaar erna met hemelvaart. En toen was ik al een beetje te oud. Maar nu dus de kans om daar weer op kamp te gaan! Ben benieuwd zal denk ik qua paarden en ponys nog niet heel veel veranderd zijn. Ik heb daar op sandor, asterix, igor v en rocky gereden. En op santana? Of hoe ze ook mag heten.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 23:38

Sandor ken ik wel in ieder geval ja, reed een kamergenootje op afgelopen jaar. Lief en vlot word er gezegd over 'm. Lijkt me heel leuk om daar op het bos in te gaan :j

Wyo_ming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 08:31

Zelf ben ik al ouder (helaas), maar vroeger ging ik op ruiterkamp bij Duinmanege van Poelenburgh. Vooral het buitenrijden was geweldig.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 08:35

Bijzonder dat mensen gaan reageren over andere ponykampen :+
ik heb er zelf stage gelopen dus vragen over paarden en pony's mag altijd !

Lucy_121

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 08:40

Ik ben al een paar keer bij erve geweest, dat waren wel speciale kampen in de herfst van 3 dagen en dan gingen we met de hele wedstrijd groep van de manege dus dat kamp was dan niet voor mensen van buitenaf. Altijd naar m'n zin gehad daar, aardige mensen, fijne accommodaties, mooie omgeving en hele leuke paarden en pony's. Ik ben er nu al 4 keer geweest en ben nu bijna 15. Dit jaar weet ik nog niet of ik ga omdat ik aan het sparen ben voor een trektocht en omdat ik mijn eigen paard niet mee mag nemen van het bestuur van de wedstrijdclub.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 08:42

Herinneringen komen naar boven drijven. Sandor is een geweldig lief dier en heeft een heerlijke galop. Mis mijn maatje behoorlijk, maar helaas ga ik dit naar niet naar Erve. Ik denk dat ik nog wel een keertje terug kom, misschien volgend jaar :) Veel plezier allemaal en een kus aan Sandor :*

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-15 11:16

KirstenHorse schreef:
Herinneringen komen naar boven drijven. Sandor is een geweldig lief dier en heeft een heerlijke galop. Mis mijn maatje behoorlijk, maar helaas ga ik dit naar niet naar Erve. Ik denk dat ik nog wel een keertje terug kom, misschien volgend jaar :) Veel plezier allemaal en een kus aan Sandor :*

Heey Kirsten :D kamergenootje van vorig jaar :D

Jippyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 17:32

Ik ging er altijd heen in de meivakantie (keer of 4/5 geweest denk ik) maar dit jaar helaas niet meer, examens beginnen gelijk na de meivakantie dus dan lijkt het me niet zo verstandig om de hele week op kamp te gaan opzich :=
Vind het wel heel jammer want heb het altijd onwijs gezellig gehad daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 17:24

Dan kom je anders toch gewoon een (lang) weekeinde Jippyhorse? Mogelijkheden genoeg :)

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-15 18:57

ik haal dit topic maar weer eens op, lijkt me leuk om mensen te leren kennen die ook gaan :) :j

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-15 12:16

en nog een upje :)

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 14:24

Heeeyyy,
Ik ben nog even aan het twijfelen tussen Erve Meenderinkboer of Les Cheveux.
Maar ik denk dat ik naar Erve Meenderinkboer ga. Als ik ga, ga ik aankomende zaterdag al. :)
Het is mijn eerste keer. Heb je handinge tips? En weet je misschien een leuke pony voor mij?
Wat voor pony ik wil:
Een grote, het liefste een paard.
Zeker niet sloom, graag een beetje snel. Maar niet zo erg snel dat je hem de hele tijd moet inhouden.
Braaf op buitenrit, eentje die niet alleen maar wilt inhalen.
Ik hou van springen, dus dat die wel een beetje kan springen is gewenst.

Zijn er misschien nog andere mensen die volgende week gaan?

Xx Yvonne

Lucy_121

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 18:31

Ik denk dat wanda erg leuk is voor jou, maar wat jij beschrijft zijn bijna alle paarden daar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:11

Of Lady, die is ook erg leuk! Of Ozzie, een van de nieuwe aanwinsten. Geweldig leuk en stoer dier!

Gezellig dat je naar Markelo komt! Dan komen we elkaar ongetwijfeld tegen komende week! :)