Haai iedereen,, ik moet dit even van mij afschrijven.
Vandaag kwam iemand van de verzekering voor de paarden langs op stal. Gewoon om iets te regelen. Bij ons op stal staat een heel leger shetties, gewone rijpaarden maar ook een trekpaard. Nou bleek dat hij dat trekpaard ineens had gekocht. Nou oke, niets aan de hand. Maar de beste man wilde er graag een shetlander bijkopen, van de eigenaar. Nu wil de eigenaar een aantal shets absoluut niet kwijt, behalve 2, de 2 die ik al 4 jaar verzorg en ken
. Nu voelen jullie hem waarschijnlijk al aankomen, maar hij wil dus een van die shetties verkopen. Nu heeft hij mij en mijn nicht de vraag gesteld welke er weg moet
. Ik weet dus echt geen raad.... Ik hield echt erg veel van die shetties...nou,, dat was het wel
waarom moet die man nou uit al die duizenden Shetlanders die te koop staan of zelfs gratis wegmogen precies deze hebben
Ik zou heel goed nadenken waar je de beste band mee hebt en uiteindelijk het verste mee zou kunnen komen! Begrijp heel goed dat je je zelf hier groen en geel over kunt denken maar probeer toch uiteindelijk de juiste keuze te maken ook al is het moeilijk.