Ik zit in dubio, help!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_SnowBall

Ik zit in dubio, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 12:25

Hoi :) Ik zit in dubio : Ik wil heel graag mijn leuke shet leren longeren. Nu heb ik een goed adresje waarbij ik, maar ook Floris goed leer longeren. Maar dat is in Lisserbroek en Floris staat in Ophemert ( Bij Tiel, dus 1,08 minuten rijden) Nou zouden jullie denken van waarom niet? Nou ik heb nog nooit gereisd met Floris. Nou kunnen we dit gaan oefenen, maar je weet het nooit hoe die reageert? Nu is de optie ook om het hier te leren. Maar we hebben hier niet de correcte omgeving om dat te leren ( Modderige wei verder niks) Zou ik het aankunnen om naar Lisserbroek te gaan?

Yessy

Re: Ik zit in dubio, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:32

Qua kosten en moeite zou ik een adresje dichter in de buurt zoeken, die zijn er zeker! Maar als je vervolgens nooit thuis kan oefenen omdat de bakken niet geschikt zijn, dan vraag ik me af hoeveel nut het heeft om lessen te nemen eerlijk gezegd. Of heb je een bak die af en toe goed is en wil je daarom liever op een andere lokatie lessen?

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 12:35

Yessy schreef:
Qua kosten en moeite zou ik een adresje dichter in de buurt zoeken, die zijn er zeker! Maar als je vervolgens nooit thuis kan oefenen omdat de bakken niet geschikt zijn, dan vraag ik me af hoeveel nut het heeft om lessen te nemen eerlijk gezegd. Of heb je een bak die af en toe goed is en wil je daarom liever op een andere lokatie lessen?

Ja, we hebben een buitenbak. Alleen die staat vrij snel onder water als het weer is zoals nu :Y) Dat is dus wel erg jammer. Ik zal eens gaan rondsnuffelen of er iets anders is in de buurt :)

Eduard007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:38

Zou ik ook in de buurt zoeken. Misschien mag je daar dan zelfs trainen als jullie bak onbegaanbaar is

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:39

TAO->YRT

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:43

Hé omgeving Tiel dat is bij mij in de buurt.

Ikzelf geef ook longeer privéles en er zijn wel meerdere instructeurs hier in de omgeving die longeerlessen geven.

Nergens voor nodig om helemaal naar Lisserbroek te gaan daarvoor. :-)

Misschien zijn we qua kosten wel duurder dan diegene in Lisserbroek.
Maar als je de transport kosten gaat berekenen wordt dat ook geen leuk grapje. En vergis je niet in de reistijd.
Daar ben je zo een hele dag mee zoet.

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 15:36

_Natasja_ schreef:
Hé omgeving Tiel dat is bij mij in de buurt.

Ikzelf geef ook longeer privéles en er zijn wel meerdere instructeurs hier in de omgeving die longeerlessen geven.

Nergens voor nodig om helemaal naar Lisserbroek te gaan daarvoor. :-)

Misschien zijn we qua kosten wel duurder dan diegene in Lisserbroek.
Maar als je de transport kosten gaat berekenen wordt dat ook geen leuk grapje. En vergis je niet in de reistijd.
Daar ben je zo een hele dag mee zoet.

Toevallig! := Ik heb gehoord dat je les geeft op Manege Satana? Geven ze daar ook les om het beleren van het longeren? Weet je misschien andere adresjes hier in de buurt die prive les geven aan een shetlander? Ik heb nu wel besloten dat ik het niet ga doen naar Lisserbroek.. Vooral omdat er dus dichtbij zijnde adressen zijn. Alvast bedankt :j Je mag me gerust pb sturen als je iets weet!

Sorry als ik je niet overval met mijn beetje veel vragen :roll: :=

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:55

Ja we geven daar diverse soorten les.

Een paard/pony leren longeren is geen probleem.
De meeste mensen geven ook les aan mensen met een Shetlander.

Ik zal je zsm een lijstje van instructeurs in de buurt geven.