Heb Jij Een Band Met Je Paard???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yenni

Heb Jij Een Band Met Je Paard???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 11:41

Hoiii :)
Ik weet niet of het goed staat. Sorry alvast :)
Wanneer vind jij dat je een goede band hebt met je paard/pony???
En hoe kan je dat zien??? De mijne komt naar me toe gelopen in de wei. En kan me eigelijk niet missen. Als ik een borstel ofzo pa, loopt hij achter mij aan om te kijken waar ik blijf :D ook met poetsen kijkt hij vaak om wat baasje nu eigelijk doet :D
Groetjes!

klaas30

Re: Heb Jij Een Band Met Je Paard???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 11:43

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 11:52

Bedankt. Heb het doorgelezen. Heel interresant!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 15:00

TVG >>> YRT

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 15:03

Het licht eraan hoe je het bekijkt.
Ik ben ervan overtuigd dat mijn paard mij niet mist als ik er niet ben.
Ze amuseert zich net zo goed zonder mij.
Maar we begrijpen elkaar (meestal) wel erg goed en hebben samen ook al veel meegemaakt en bereikt.
Dus het ligt er maar net aan wat je onder band verstaat.

Als ik met een vriendin of vriend een goede band heb denk ik wel eens ''o, ik zou willen dat hij/zij nu hier was'' Ik heb dit wel naar mijn paard toe, maar mijn paard mist mij nooit :')

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 15:07

onze pony's missen mij ook niet, maar als ik er ben weten ze wat ik bedoel, en dat zien ze aan mijn houding ed. als ik thuis kom op de fiets uit school, en ben nog op de weg en heb nog niks gezegd (mijn stem nog niet laten horen) dan herkennen ze mij direct.

ik vind dat wanneer je een band hebt dat wanneer een paard op jou is ingespeeld.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 15:21

Klopt. Ik denk idd niet dat mijn pony me mist. Als hij maar zijn buikje vol kan eten :)

dioni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 22:09

Dat dacht ik ook altijd. Ponies vinden me best aardig hoor maar zolang ze hun natje en droogje krijgen vinden ze het best.
Totdat ik 3 weken op vakantie ging en ik mijn hielen nog niet gelicht had of 1 pony werd zieker en zieker en de ander veranderde in een draak.
Ik heb na een krappe week mijn vakantie afgebroken en ben 2300 km teruggereden met ons gezin omdat pony dreigde dood te gaan. Het gekke was hoe verder weg ik ging hoe zieker hij werd en hoe dichterbij ik kwam hoe meer hij opknapte.
De opluchting bij de ponies toen ik weer bij hun was! De verzorgsters wisten niet wat ze zagen.
Deze ervaring maakte mij wel duidelijk dat ik meer voor ze ben dan alleen die vrouw die het eten komt brengen!
(En ik ben niet meer langer dan een paar dagen op vakantie geweest sindsdien...)

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 22:11

Ahh geweldig toch! Wat een rijkdom dat je pony's je zo kunnen missen!

ponypaardjX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 00:38

Een band met je paard voel je wel denk ik en een band krijg je ook door leuke dingen te doen zoals grondwerk, borstelen, wandelingetjes aan de hand of erop, ... ;) Dus als je veel tijd samen doorbrengt krijg je wel een band maar als je pony vriendjes, eten en een warme stal heeft zal hij je waarschijnlijk niet zo super hard missen...