Hallo 2 maanden ben ik een super paard kwijtgeraakt omdat hij verkocht werd, het was niet mijn paard maar we waren zo gek op elkaar niks kon ons scheiden als hij me hoorde ging hij hinniken en trappen en gek doen in stal. En als ik kwam was hij belangrijk. Maar toen ik hoorde dat hij wegging huilde ik en rende ik naar hem toe en hield het strak tegen me aan en hij wreef over me rug om me te troosten. Ik mag hem gelukkig op komen zoeken. Maar zou hij dan ook zo doen als hoe hij ook deed toen hij nog bij me was? En zou hij me nog herkennen?? Ik hoor wel van jullie
pien_2010
Geplaatst: 22-12-14 21:37
Welkom op BOKT Samiboyy1254. Ik zie dat je pas sinds vandaag op BOKT je hebt geregistreerd. Daarom zet ik hier wat leesvoer voor je neer die we opgesteld hebben voor nieuwe gebruikers http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F . Je hebt je eerste bericht geplaats op omgang en paardengedrag (OPG). Ik verplaats je topic naar Young riders talk (YRT). Daar vind je jongeren van jouw leeftijd waar je gezellig mee kunt praten. Veel plezier op BOKT.
Zoals hierboven word gezegd dat is bij ieder paard anders. Als die zo gek op je was dan zou die je heus nog wel herkennen. Altijd leuk om hem nog op te kunnen zoeken, je ziet het van zelf. Veel plezier, als je weer bij hem bent.
ponypaardjX
Geplaatst: 24-12-14 23:30
Als paarden om iemand/iets geven zullen ze je herinneren dus als je echt een band had met hem zal hij je wel herkennen Veel plezier!