hieronder een paar fotos ik weet niet of jullie het zo goed kunnen zien anders kan ik een andere keer nog wel wat andere fotos maken want mijn zadel ligt bij de zadelmaker nu
de pad is er even onderuit

mijn zusje op madelief

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

chelle_dora schreef:Correct me if I'm wrong, maar een dressuurpad onder je westernzadel is niet helemaal de bedoeling lijkt me; het is niet voor niets een dressuurpad.
Of het zadel goed ligt kan ik sowieso niet zo 1,2,3 beoordelen aan de hand van deze foto's, simpelweg omdat het niet de meest duidelijke foto's zijn als je er achterstevoren op zit en ik denk dat je meer antwoorden krijgt als je de zadelpasser laat komen, of als je dit topic hier had geplaatst;
[WN-TR] Tack room
Al denk ik dat de respons niet al te positief zal zijn
haffie14 schreef:chelle_dora schreef:Correct me if I'm wrong, maar een dressuurpad onder je westernzadel is niet helemaal de bedoeling lijkt me; het is niet voor niets een dressuurpad.
Of het zadel goed ligt kan ik sowieso niet zo 1,2,3 beoordelen aan de hand van deze foto's, simpelweg omdat het niet de meest duidelijke foto's zijn als je er achterstevoren op zit en ik denk dat je meer antwoorden krijgt als je de zadelpasser laat komen, of als je dit topic hier had geplaatst;
[WN-TR] Tack room
Al denk ik dat de respons niet al te positief zal zijn
het is geen dressuur pad maar een westernpad en ik vroeg geen commentaar over mn pad maar over het zadel
friesam schreef:Het is een polypad Deze is ook leverbaar als western pad maar aan de lengte van deze pad te zien is dat niet deze variant.
http://www.polypads.co.uk/acatalog/Western.html
chelle_dora schreef:Vind het een erg lang/dun pad voor western maar goed, dat ben ik.
Overigens lijkt het zadel me wel érg op een Zadelmarkt-zadel. Kan goed zijn als het op je paard past, maar dat is meer geluk dan wijsheid.
Deze linkjes zijn daarmee ook heel interessant om even te lezen, om je paard en jezelf heel en happy te houden natuurlijk.
[WN-TR] De boom van een zadelmarkt western
search.php?keywords=zadelmarkt+zadel&terms=all&author=&ip=&fhk=on&fid%5B%5D=126&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=1000&t=0&submit=Zoeken
hahaha de vraag of het zadel goed ligt en dan die eerste foto waar de ruiter achterstevoren erop zit
hahaha.