Iets raars bij verzorgponys

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LadyenHappy

Iets raars bij verzorgponys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 19:18

Ik zit nog niet zo lang op Bokt dus ik weet niet of dit hier goed staat.
Toch heb een een rare vraag en ik hoop dat ik die hier kan laten beantwoorden.

Deze vraag gaat niet over paarden of pony's maar over nogal iets heel raars.

Ik heb samen met mijn beste vriendin 3 verzorgpony's bij hele aardige mensen. Ze zijn allebei al in en over de 60 en wonen in een groot oud huis met 3 weilanden.
Mijn vriendin en ik komen eigenlijk nooit boven maar omdat ons vanmiddag werd gevraagd of we boven wat konden pakken Moesten we dus naar boven. dus liepen we samen naar boven en alle 2 naar een andere kamer (zij de linker en ik de rechter kant) maar toen ik naar binnen keek zag ik zwarte bolletjes liggen. Toen ik dichterbij keek zag ik dat het allemaal dode vliegen waren.
Het rare was, was dat ze in een lijn van de deur naar het balkon, naar de slaapkamerdeur lagen en verder nergens.
Ik heb mijn vriendin geroepen en we hebben verder op de bovenverdieping gekeken maar nergens ook niet in de andere kamer lagen de vliegen.
Het spoor begon bij de slaapkamer deur en eindigde bij de deur naar het balkon. En niet verder in het huis. Er is niks anders aan de kamer in vergelijking met de andere kamers.

Ik zou het heel fijn vinden als iemand mij kon vertellen hoe dit komt of of het misschien iets betekend.

Heel erg bedankt!

Kratjebier69

Re: Iets raars bij verzorgponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:30

klink beetje als een enge horror film

LadyenHappy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 19:32

Kratjebier69 schreef:
klink beetje als een enge horror film

Ik weet het dat vonden we zelf ook maar wij weten het ook niet. We hebben het tegen de eigenaren gezegd maar hun zouden ook niet weten hoe het komt. En het was hun ook nog nooit opgemerkt. Dus ik hoop dat iemand hier weet wat het is

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:33

Heb je dit tegen je ouders gezegd? Wij kunnen natuutlijk niet direct weten wat dat betekent. :)
Wel eng. :oo

(Ps: ik tem even, je topic staat verkeerd. :) )

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:37

Misschien hadden ze zo een vliegenplakstreep van de deur naar het balkon en hebben ze die er afgehaald, dan kunnen de vliegen er af zijn gevallen :)
Of ze hebben alles gewoon naar het midden geveegd om het later op te gaan ruimen
Ik zou niet te veel aan horror verhalen denken :')

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:38

Joysieee schreef:
Misschien hadden ze zo een vliegenplakstreep van de deur naar het balkon en hebben ze die er afgehaald, dan kunnen de vliegen er af zijn gevallen :)
Of ze hebben alles gewoon naar het midden geveegd om het later op te gaan ruimen
Ik zou niet te veel aan horror verhalen denken :')

_/-\o_

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:42

Hoe konden ze nou die vliegen niet hebben gezien? Aangezien je zei dat ze het nog nooit hadden gezien, wat vreemd. Het lijkt me niet dat een hele zwerm vliegen plotseling daar naar beneden komt gestort?!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:55

Is dit een schaduwaccount van de 'skelet/botten gevonden van een veulen in het hooi' topicstarter?

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:56

Suzanne F. schreef:
Is dit een schaduwaccount van de 'skelet/botten gevonden van een veulen in het hooi' topicstarter?

Precies dit dacht ik toen ik de OP las :+

TS, dit is het spoor van een zeer gevaarlijke mensen-etende vogelspin. Ik zou maar oppassen als ik jou was..
Laatst bijgewerkt door Arc_En_Ciel op 23-11-14 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:10

Suzanne F. schreef:

Nu je het zegt, dit zou best kunnen.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:14

wacht! wat eb ik nu weer gemist??

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:18

Ladybird schreef:

[YRT] Skelet gevonden dit :')

Overigens: Misschien heeft iemand zich verveeld, dooie vliegen zijn niet raar... :')

Binnen een paar week 14 dode vogels: god mag weten wat er mee gebeurd was, maar ik lig er niet wakker van.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:23

prugelpiet schreef:
Ladybird schreef:

Overigens: Misschien heeft iemand zich verveeld, dooie vliegen zijn niet raar... :')

Binnen een paar week 14 dode vogels: god mag weten wat er mee gebeurd was, maar ik lig er niet wakker van.

in een cirkel in je hok?? dat is een teken... :D

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:42

Ze deden vast de polonaise. Helaas waren het eendagsvliegen en om klokslag 12 was het feestje over....

ik zou er niet teveel achter zoeken. Sommige dingen zijn gewoon zoals ze zijn

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 09:50

FZ -> YRT

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 09:56

prugelpiet schreef:
Ladybird schreef:

Ehm vogelgriep?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 10:33

Ken je de mensen wel goed? Twee jonge meiden die iets van boven moeten halen,toch een beetje eng.Een deur is snel op slot gedraaid hoor.Ik wil jullie niet bang maken hoor.En het vliegen spoor kan toch ook door iets zoet komen dat op de vloer ligt bv een lekkend glas met sap dat naar buiten is gegooid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 10:40

lol, blijf maar gewoon weg van dat huis. lijkt me beter.

M0N5T3R

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:23

Britta31 schreef:
Ken je de mensen wel goed? Twee jonge meiden die iets van boven moeten halen,toch een beetje eng.Een deur is snel op slot gedraaid hoor.Ik wil jullie niet bang maken hoor.En het vliegen spoor kan toch ook door iets zoet komen dat op de vloer ligt bv een lekkend glas met sap dat naar buiten is gegooid.

Precies. Misschien is er een glas met nog een laagje limonade over de grond gerold en zijn de vliegen daar in blijven plakken.
Of de mensen wilden een grap met jullie uithalen en lieten jullie daarom wat ophalen

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:28

Volgens mij als 1 vlieg dood gaat dan komen andere vliegen er achterna door de geur die de dode vlieg achter laat maar ik weet niet zeker of dat klopt
Maar als ik jou was zou ik er niet meer heen gaan tenzij een volwassene mee gaat (familie)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 19:49

Laura12 schreef:
Volgens mij als 1 vlieg dood gaat dan komen andere vliegen er achterna door de geur die de dode vlieg achter laat maar ik weet niet zeker of dat klopt
Maar als ik jou was zou ik er niet meer heen gaan tenzij een volwassene mee gaat (familie)

Dus jij hebt volgens jou een veulen-lijk gevonden in de schuur bij je verzorgpaarden en gaat er gewoon in je eentje naar toe, en je raad iemand aan om niet meer alleen naar zijn verzorgpaarden te gaan omdat hij een paar dooie muggen heeft gevonden? :')

M0N5T3R

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 22:14

Believe schreef:
Laura12 schreef:

Dus jij hebt volgens jou een veulen-lijk gevonden in de schuur bij je verzorgpaarden en gaat er gewoon in je eentje naar toe, en je raad iemand aan om niet meer alleen naar zijn verzorgpaarden
te gaan omdat hij een paar dooie muggen heeft gevonden? :')

_/-\o_ _/-\o_

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 22:18

Citaat:
Ze deden vast de polonaise. Helaas waren het eendagsvliegen en om klokslag 12 was het feestje over....

Ik denk dat dit het is :D _O- :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 23:20

Moderatoropmerking:
Via deze weg verzoek ik jullie om ontopic te blijven reageren. Suggereren of dit een van een SA (schaduwaccunt) afkomstig is, is niet de bedoeling. Bij twijfel kun je altijd een PB sturen naar een moderator of de functie Tip een Mod gebruiken. Het is niet nodig om in dit topic accounts te vergelijken en linkje te plaatsen naar een ander topic.