Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Is dit een schaduwaccount van de 'skelet/botten gevonden van een veulen in het hooi' topicstarter?
Ladybird schreef:wacht! wat eb ik nu weer gemist??
prugelpiet schreef:Ladybird schreef:wacht! wat eb ik nu weer gemist??
[YRT] Skelet gevonden dit
Overigens: Misschien heeft iemand zich verveeld, dooie vliegen zijn niet raar...![]()
Binnen een paar week 14 dode vogels: god mag weten wat er mee gebeurd was, maar ik lig er niet wakker van.
prugelpiet schreef:Ladybird schreef:wacht! wat eb ik nu weer gemist??
[YRT] Skelet gevonden dit
Overigens: Misschien heeft iemand zich verveeld, dooie vliegen zijn niet raar...![]()
Binnen een paar week 14 dode vogels: god mag weten wat er mee gebeurd was, maar ik lig er niet wakker van.
Britta31 schreef:Ken je de mensen wel goed? Twee jonge meiden die iets van boven moeten halen,toch een beetje eng.Een deur is snel op slot gedraaid hoor.Ik wil jullie niet bang maken hoor.En het vliegen spoor kan toch ook door iets zoet komen dat op de vloer ligt bv een lekkend glas met sap dat naar buiten is gegooid.
Laura12 schreef:Volgens mij als 1 vlieg dood gaat dan komen andere vliegen er achterna door de geur die de dode vlieg achter laat maar ik weet niet zeker of dat klopt
Maar als ik jou was zou ik er niet meer heen gaan tenzij een volwassene mee gaat (familie)
Believe schreef:Laura12 schreef:Volgens mij als 1 vlieg dood gaat dan komen andere vliegen er achterna door de geur die de dode vlieg achter laat maar ik weet niet zeker of dat klopt
Maar als ik jou was zou ik er niet meer heen gaan tenzij een volwassene mee gaat (familie)
Dus jij hebt volgens jou een veulen-lijk gevonden in de schuur bij je verzorgpaarden en gaat er gewoon in je eentje naar toe, en je raad iemand aan om niet meer alleen naar zijn verzorgpaarden
te gaan omdat hij een paar dooie muggen heeft gevonden?