Ik was met mijn vriendin naar mijn verzorg ponys gegaan en na het trainen van de ponys wouden we hun grote stal opruimen want er lag veel hout in .... En toen ik het hout aan de kan gooide zag ik een klein hoefje van een veulen en we schrokken ons kapot en niet veel later hadden we bijna het hele skelet bij elkaar Maar ik vind het een beetje raar Ik ken alleen de eigenaar van 1pony de andere is van zijn neef en hij had ongeveer 2 jaar geleden heel veel veulens en die zijn verkocht en ik denk dus dat dit een van die veulens was .... Geen wonder dat de ponys onrustig zijn als ze in de buurt van de stal zijn Ik heb de eigenaar die ik ken al gevraagd en die weet er niks vanaf ik vind dit wel raar Wat zouden jullie doen als je dit overkwam?
Foto heb ik niet en de eigenaar weer nog steeds van niks hij is niet heel erg een dierenvriend hij koopt ze maar komt er dan niet vaak ik en mijn vriendin verzorgen ze daarom
Apart! Eerlijk gezegd vind ik een beetje een vaag verhaal. Misschien kun je er alsnog een foto van maken met de mobiel van je vriendin?
Laura12
Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-14 20:39
De eigenaar van de ponys heeft de botten
Solmyrkvi
Geplaatst: 19-11-14 20:41
5 minuten geleden wist hij nog van niks
Bokker13579
Geplaatst: 19-11-14 20:42
Ik vind het een heel vaag verhaal, komt niet erg geloofwaardig over.. Sorry
LiannePuthzy
Geplaatst: 19-11-14 20:42
eerst zij je dat de eigenaar niets wist?? en hoe kan je je mobiel in hemelsnaam vergeten in t buitenland en daarnaast lijkt t mij dat t vreselijk gestonken heeft vlak nadat t veulen dood was en er heel veel vliegen omheen hingen