Ponykamp ponyhof

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joycerijkx

Ponykamp ponyhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-14 19:52

Heyhey allemaal *\o/* ,
Ik wou met een paar meisjes volgend jaar (2015)
Op ponykamp gaan bij Ponyhof,
Heeft iemand hier ervaring mee ,
En wat doe je zegmaar op een dag,
Wat is de dagindeling zegmaar,
En hoeveel uur rijd je per dag, in de les en buitenrit?

Groetjesss
Joycerijkx :P

Manny1

Re: Ponykamp ponyhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 20:32

Leukste kamp ooit! Je rijd 1x per dag op het strand, 1x per dag les en s avond met de kleine pony s wat lachen. Je rijd ook zonder zadel, springt, verkleed wedstrijden,... Is echt super ik ga volgend jaar weer met mijn eigen paard! Voor meer vragen pb je me maar

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 22:42

Ik ben er ook een keer geweest leukste kamp van mijn leven :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 22:45

Er zijn al meer topics over t Ponyhof dan ik op twee handen kan tellen.
Ervaringen zijn wisselend, mijne is zelf zeer slecht.

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 22:47

judith370 schreef:
Er zijn al meer topics over t Ponyhof dan ik op twee handen kan tellen.
Ervaringen zijn wisselend, mijne is zelf zeer slecht.

ik kan niet meer dan me hier bij aansluiten.

TS als je bovenin in de zoekbalk 'ponyhof' of 'ponyhof aagtekerke' zoekt kom je heel veel topics tegen over de kampen daar.

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 23:27

Ik heb de leukste week van m'n leven gehad :D lekker over het strand rijden en hele leuke foto's!

mlaverspeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 23:29

ik ga ook heen volgend jaar!!

chanouk_2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 13:11

Het is vreselijk leuk!!
ik ga er ook dit jaar weer heen met mijn vriendinnen en wij hebben afgelopen zomer een heerlijke week gehad, veel gelachen, gereden en plezier gehad! Je bent heel erg vrij daar en je gaat zo vaak mogelijk naar het strand, je mag altijd kiezen op wie je wilt en bij woezel (zat ik) deden we als laatste rit een staprit zonder zadel, er worden enorm veel foto's gemaakt en de leiding is superleuk! Ik heb de hele week op Costa gereden, echt een geweldig paard! heel jammer ook dat ik 5 weken later hoorde dat ze weg is gegaan, toen heb ik getwijfeld of ik weer wilde gaan, maar ik weet nu helemaal zeker dat ik nog een jaar ga! Want ik vond Zoe eigenlijk ook heel leuk haha, wij gaan in week 6 woezel! stuur maar een pbtje als je nog vragen hebt!
x

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 13:13

Slechte ervaringen mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 21:41

Absoluut niet gecharmeerd van de gang van zaken daar. Heb er vorig jaar op de camping gezeten, paar buitenritten gemaakt. Paarden hadden singelwonden, rijlessen en met name de springlessen van ponykampen waren ronduit onverantwoord. Pluspunt was 24/7 weidegang maar i.m.o. was dat niet zozeer met het oog op het welzijn van de pony's maar meer met het oog op hun eigen portemonnee.

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:01

Bizzybijtje schreef:
Absoluut niet gecharmeerd van de gang van zaken daar. Heb er vorig jaar op de camping gezeten, paar buitenritten gemaakt. Paarden hadden singelwonden, rijlessen en met name de springlessen van ponykampen waren ronduit onverantwoord. Pluspunt was 24/7 weidegang maar i.m.o. was dat niet zozeer met het oog op het welzijn van de pony's maar meer met het oog op hun eigen portemonnee.

24/7 weidegang? Toen wij daar waren deze zomer waren de meeste stallen gewoon bezet terwijl het prachtig weer was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:05

Paardjuuh01 schreef:
Bizzybijtje schreef:

24/7 weidegang? Toen wij daar waren deze zomer waren de meeste stallen gewoon bezet terwijl het prachtig weer was.

De manegepaarden bedoel ik ;)

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:16

mocht je medische hulp nodig hebben....eis professionele hulp, laat ze niet aanklooien of je monddood maken!

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 16:36

Zoefferd schreef:
Ik ben er ook een keer geweest leukste kamp van mijn leven :D

ik was toen met mijn eigenpony dus ik heb niet veel mee gekregen over het welzijn van de pony's daar.