laat het weten via de poll, of schrijf zelf.
groetjes ik!!!
vraag me als vriend!!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
romy_paard schreef:Erin_xx schreef:Ik ben op geen van de ponykampen in de poll geweest, omdat ik liever op klein ponykamp bij een gezellige manege dan bij zoiets grooooooooots ga![]()
Mijn favo is de Woelige Stal
Die is vlakbij mijsuper leuk daar! K ben er niet op ponykamp geweest maar wel eens gereden
Ook vlakbij mij, ik zou er in principe op de fiets heen kunnen. Al is dat wel een eindje trappen, laat staan met zware koffers haha
LicentioFide schreef:Ik vind alle ponykampen wel leuk behalve de eenhoorn en duinmanege peolenburg.
De eenhoorn doe je gewoon geen bijzondere dingen en vind ik gewoon geen leuke manege, ook niet als lesklant.
Poelenburg vind ik niet zo leuk omdat ik er toen geen leuk ponykamp heb gehad, dit komt misschien ook door de andere ponykampgasten die er toen waren
marenpony schreef:LicentioFide schreef:Ik vind alle ponykampen wel leuk behalve de eenhoorn en duinmanege peolenburg.
De eenhoorn doe je gewoon geen bijzondere dingen en vind ik gewoon geen leuke manege, ook niet als lesklant.
Poelenburg vind ik niet zo leuk omdat ik er toen geen leuk ponykamp heb gehad, dit komt misschien ook door de andere ponykampgasten die er toen waren
als je rijd op de eenhoorn is het superleuk hoor!!!
!