Wie wil er een keer ruilen van dicipline?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dizzy505

Wie wil er een keer ruilen van dicipline?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 21:05

Hoi bokkers,
Het lijkt me leuk om voor een keer te ruilen met iemand van dicipline, er zijn vast meer bokkers die dat leuk vinden dus ik dacht laat ik een keer een topic aanmaken dan kunnen we misschien onderling een keer een andere dicipine in de paardensport proberen. Dus lijkt het jou leuk om een keer te ruilen dan is het misschien handig om aan te geven ik welke regio je woont en wat je aanbied en wat je graag zou willen doen!

Wat bied ik aan:
Eigenlijk niet zo veel :') ik heb zelf een mini paardje voor de kar staat als je het leuk vind zou je dan eerst bijv. een stukje mee mogen rijden en daarna zelf mogen mennen als dat lukt dit kan door de polder of in de wei.en natuurlijk kan er heerlijk geknuffeld worden met mn kleine pony Ik woon op flakkee, zelf heb ik niet zo veel eisen.

Oww en voor mij hoef je niet echt volgens een dicipline te rijden want een rondje hobbelen ofzo als eem penny vlechtjes maken vind ik ook super. Ik bedoel het meer als wisselen van "rijstijl" want iedereeen rijd op een andere manier en het is ook wel eens leuk om dat te proberen

ik weet dat er ooit een soort gelijk topic was maar daar is een ruildag uit gekomen maar het leek mij leuk om onderling te ruilen en een nieuw topic leek me overzichtelijker (sorry modjes als het verkeerd staat)
Laatst bijgewerkt door Dizzy505 op 14-10-14 21:20, in het totaal 2 keer bewerkt

jetski8

Re: Wie wil er een keer ruilen van dicipline?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:16

Klinkt leuk! Ik heb het topic waar je het over hebt inderdaad ook gelezen! Eerlijk gezegd heb ik niet zo veel te bieden :Y) Ik heb een leuke alrounder die vooral geniet van lekker hard galopperen buiten (zolang er niet te veel afleiding langs het pad is, want dan kan je een hoop gezigzag en heen en weer gespring verwachten van alle takjes die inneens toch wel eng zijn) maar ik beoefen niet echt een dicipline }:0 Ik hoop dat je iemand tegen komt waarmee je kunt ruilen! Mij lijkt het nog steeds heel gaaf om een keer aan western te doen! Ik heb een keer een buitenrit gemaakt in 'westernstijl' in Midden-Amerika en sindsdien kriebelt het al :-)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:18

PP -> YRT

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:21

Lijkt me heel leuk :)
Ik heb 2 dressuur pony's in de aanbieding, zijn wel heel erg lastig te rijden, dus als een slachtoffer zich meld ... :')
Mij lijkt het nog steeds super gaaf om echt een keer crossles te doen, heb wel eens een crosslesje gevolgt op niveau nul met mijn vorige pony, waarbij ik in het water belanden.... Dus dan op een paard die wel waterproof is :D

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:32

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 01-02-22 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:34

Heel leuk! Ik heb helaas ook niets te bieden maar ik heb wel 2 'wensen': een keer western rijden en een keer op een ijslander rijden:)
Ben al aan het onderzoeken waar en hoe enzo:)

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:41

Leuk idee! Ik wil wel meedoen maar ik woon erg afgelegen voor veel mensen. Wat ik in de aanbieding heb is een rondje mennen met mijn hypere shetlander en in overleg met de eigenaar western rijden op mijn verzorgpaardje. Zelf heb ik niet echt iets wat ik nog wil doen, misschien een keer echt springen want dat deed in vroeger veel met mijn verzorg 'dressuur' paard en dat mis ik wel bij het western rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:42

Mensen zijn welkom om hier western, cross rijden of te mennen.
Ik zal morgen (als ik er aan denk) het even uitgebreid beschrijven.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 23:34

Vorige topic ook gevolgd, helaas is daar van mij kant niks meer van gekomen, kon toen niet.
Maar ik zou heel graag eens echt western rijden dus bij iemand die ook echt wedstrijden rijdt, of op een IJslander vanwege de gangen.
Zelf voldoende aan te bieden, mennen, en natuurlijk dameszadel rijden :)

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 23:41

Ik heb zelf niks te bieden helaas, geen eigen/verzorgpaardje...
Maar ik zou best graag eens een rondje western of mennen willen!
((Pas op, lieve 15 jarige hier!)

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 23:53

Wat een leuk idee.
Ik kan een leuk pittig dressuur paard aanbieden of een lekkere bosrit voor 2 personen (dus je kan iemand meenemen). Heb 2 paarden staan die erg braaf zijn en eindeloos de bossen, heide en zandverstuivingen onveilig willen maken.

Ik zou graag eens willen springen crossen, western willen rijden of mennen. Dat is allemaal al te lang geleden

Horsegirlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 00:29

Hier ook geen eigen helaas.wel heel wat wensen (uitgebreide smaak) Mij lijkt t heel leuk eens een crosstraining te doen, reining/cutting en een gangenpaard rijden. maar goed niks om te ruilen nu :(

O en ik zou dolgraag eens met mijn vriend alleen op buitenrit gaan! Als ik ook zonder ruilpaard mag mee doen. Woon in zuid-limburg.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 02:06

Super gaaf topic!

Als ruil heb ik hier een töltende draver en ijslander in ovrrleg met de eigenaar.

Wat mijzelf leuk lijkt om weer eens te mennen (ik heb mijn koetsiersbewijs) of springen of western.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 07:58

Heyhoi!
Zelf heb ik in de aanbieding een pony van 1.35 voor de kar, een Paintje voor western of een leuke E-pony om mee te crossen. Waar ik naar opzoek ben, eigenlijk geen flauw idee. Misschien een gangenpaardje? Eigenlijk vind ik alles wel leuk. Mensen die bij ons iets willen doen (zuid-holland) kunnen pb sturen. Je kunt contact met mijn moeder krijgen, zodat je zeker weet dat het niet een tienermeisje actie is.

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 08:04

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 01-02-22 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Marith666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 08:08

Het lijkt mij echt super leuk :)
Helaas heb ik niks om te ruilen. Heb geen eigen paard. Evt. Meerijden in manegeles :')
Wat ik heel gaaf zou vinden is een lekkere bosrit, of een lesje springen.
Laatst bijgewerkt door Marith666 op 15-10-14 08:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 08:11

Verkeerd moment, mijn paard is ziek |(

Mennen zou me heel gaaf lijken, dus als iemand omg. Wageningen een keer doordeweeks gaat mennen zou ik best mee willen. O:)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 08:13

Leuk zeg!

Ik heb een paard in de aanbieding wat veel grote kunstjes van de vrijheidsdressuur beheerst. Verder hobbel ik 1x per week in het bos, maar VD staat op nummer 1

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 08:17

Mij lijkt het leuk om eens op een westernpaard die de kunstjes kan of een echt springpaard te zitten (Springen vind ik wel een beetje spannend) :brr:

In ruil heb ik een "Dressuurfries" die ik in het Z1 start. Wissels kan ze nog niet hier zijn we mee bezig. :o

(NoordHolland)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 08:23

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-22 08:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 16:46

Jammer dat ik niks heb om te ruilen want dit is echt een geweldig idee zeg!

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 16:49

ik heb ook een leuke pony lopen houd heel erg veel van freestyle dus voor de gene die keer wat anders wil wil keer graag menen met iemand mee op de wagen pb me

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 16:53

Wat leuk dat er weer zo veel mensen enthousiast zijn misschien isbhet handig om een lijsje te maken dan is het wel overzichtelijk.
Ik vul het wel even als eerste in

Wat bied je aan:mennen met mijn mini paardje
Wat wil je graag doen:het maakt mij niet zo veel uit alles vind ik leuk!
Waar woon je: ik woon op flakkee (zh)

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 17:00

Ah heel leuk! Ik heb een shetje waar ik eigenlijk alleen eindeloos mee wandel (ondanks dat hij al aardig op leeftijd is). Ook wel eens naar de supermarkt of wat dan ook, hij blijft wel staan :') Niet echt interessant, maar vindt het leuk om eens te ruilen als iemand daar interesse in heeft hoor!
Wat bied je aan: gezellige wandeling/picknick met pony! En als ik bij iemand anders kom, een gratis fotoshoot!
Wat wil je graag doen: Maakt me totaal niet uit.
Waar woon je: Zuid-holland. Doordeweeks reizen is geen punt.

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 17:08

Ik zou graag eens rijden of werken met een Ijslander, of een ander paard die tolt en telgang kan aanbieden.
Ik denk dat dat een wereld van verschil is.
Daarentegen kan ik er een ritje klassiek dressuren tegenover zetten, een rondje zitles op een hengst, of een rondje boscrossen :D Voor ieder wat wils.