Hoe kan ik hem nou bedanken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sarah_Stip

Hoe kan ik hem nou bedanken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 22:35

aller eerst, ik kan dit niet bij het goede onderdeel plaatsten waarom snap ik nog steeds niet dus ik doe het nu even zo. Sorry daarvoor

Een jaar lang was ik fan van b-brave en met 1 van hen DM'de (prive bericht) ik heel vaak. Ik kon gewoon even al mijn problemen zeggen, en ja die tijd had ik er echt veel. Ik had het gevoel dat ik nu even ergens me hart kon luchten, en dat was zo fijn.
Nu wil ik hem hier graag voor bedanken, omdat hij me door een moeilijke tijd heeft heen geholpen en ik me weer me zelf kon worden. Trouwens, hij weet wie ik ben. Maar ik wil hem een brief sturen maar wat kan ik er allemaal in zetten want ik vind het zo moeilijk om te doen. Mede omdat het 'de laatste brief' kan zijn...
Laatst bijgewerkt door Sarah_Stip op 28-09-14 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 22:42

Mag ik vragen waarom het een soort afscheidsbrief kan gaan zijn :) ?

LukieBradley

Re: Hoe kan ik hem nou bedanken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 22:45

Dat laatste klinkt inderdaad een beetje eng ....

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 22:47

BaileyMix schreef:
Mag ik vragen waarom het een soort afscheidsbrief kan gaan zijn :) ?

Natuurlijk mag dat... Maar helaas moet ik dit typen met tranen in mijn ogen ;(

Ik ben geen fan meer van b-brave. En dat vind ik zo jammer want ik had zo leuke tijd, maar het gevoel is er niet meer... Ik denk dat dat komt omdat ik 1 van hen meer als vriend ofzo zag....
Maar omdat ik geen fan meer ben denk ik niet dat ik hem meer kan zien. Omdat ja het is dan gewoon anders weet je wel... Maar door die gesprekken is hij gewoon heel speciaal voor me geworden. Wel ga ik in de brief vragen of ik hem 1 keer kan zien en in real zeggen wat hij allemaal wel niet voor mij gedaan heeft...

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 22:48

LukieBradley schreef:
Dat laatste klinkt inderdaad een beetje eng ....

Oeps niet zo bedoelt.... Lees even de post hier boven :')

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 22:51

Klinkt stom, misschien is het ook niet van toepassing.. Maar weet je zeker dat het echt iemand van b brave is? Als jullie priveberichten sturen ga ik ervanuit dat het contact is via internet. Veel mensen doen zich anders voor, ook van bekende mensen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 22:51

Dus omdat je geen fan meer bent ga je een vriendschap beëindigen? Geen fan meer, problemen opgelost, bye bye?Dat komt niet over alsof de vriendschap erg diep zit bij je....

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 22:57

Je kunt hem toch gewoon een brief schrijven, uitleggen dat je geen fan meer bent en bedanken voor zijn luisterend oor? Zo moeilijk is dat niet en het best kun je gewoon eerlijk zijn. Een keer afspreken lijkt me niet eens nodig, je hebt geen relatie met hem gehad alleen wat mailcontact.

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 22:57

Anoniem schreef:
Dus omdat je geen fan meer bent ga je een vriendschap beëindigen? Geen fan meer, problemen opgelost, bye bye?Dat komt niet over alsof de vriendschap erg diep zit bij je....

Maar ik zie het ook niet als vriendschap... Aangezien hij het wrs toch niet zo ziet en ik mezelf geen valse hoop wil geven... Wel hoop ik met hem nog een keer dit goed te kunnen uitleggen....

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 22:57

Storm schreef:
Je kunt hem toch gewoon een brief schrijven, uitleggen dat je geen fan meer bent en bedanken voor zijn luisterend oor? Zo moeilijk is dat niet en het best kun je gewoon eerlijk zijn. Een keer afspreken lijkt me niet eens nodig, je hebt geen relatie met hem gehad alleen wat mailcontact.

Niet alleen maar mailcontact....

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 22:59

_Barbara_ schreef:
Klinkt stom, misschien is het ook niet van toepassing.. Maar weet je zeker dat het echt iemand van b brave is? Als jullie priveberichten sturen ga ik ervanuit dat het contact is via internet. Veel mensen doen zich anders voor, ook van bekende mensen..

Hahah ja dat weet ik zeker :') want 2 maanden terug ofzo zag ik hem in de stad en zei die: jij bent toch sarah?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 23:01

"Mijn muziek smaak heeft een evolutie doorgemaakt en ik ben derhalve mijn interesse in b-brave kwijtgeraakt. Ik koester de mooie herinneringen en bedankt dat je mijn puberteit een stukje leuker hebt gemaakt. Enne be brave jongen!"

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 23:01

vuurneon schreef:
"Mijn muziek smaak heeft een evolutie doorgemaakt en ik ben derhalve mijn interesse in b-brave kwijtgeraakt. Ik koester de mooie herinneringen en bedankt dat je mijn puberteit een stukje leuker hebt gemaakt. Enne be brave jongen!"

:') _/-\o_

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 23:01

vuurneon schreef:

Ja dit word het :')

jopaardjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 23:02

met wie van bbraveeee? :)
En weet je idd zeker dat het echt is? hoe is jullie contact begonnen dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 23:04

Maar je kan toch ook gezellig met hem kletsen, het is toch geen psycholoog?

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 23:05

jopaardjo schreef:
met wie van bbraveeee? :)
En weet je idd zeker dat het echt is? hoe is jullie contact begonnen dan?

Ik wil het niet echt contact noemen... Maar ik stuurde eens een dm gewoon om even alles kwijt te kunnen... En tot mijn verbazing reageerde die.... En zo ging het de hele tijd een beetje door. En toen kwam ik hem soms tegen en herkende hij me enzo...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 23:07

Als je hem wilt bedanken, schrijf je een brief waarin je hem bedankt voor de steun die hij jou heeft gegeven, zonder daarbij dingen van hem te verwachten zoals een persoonlijke ontmoeting.

Wil je weten of er meer in zit als alleen mailcontact, aangezien je het hebt over geen valse hoop willen hebben, dan kun je ook gewoon eerlijk zijn en aan hem vragen of hij jou persoonlijk wil leren kennen.

Als je de brief wil gebruiken als laatste redmiddel om op deze manier een ontmoeting "af te dwingen", dan kun je jezelf beter afvragen of het eerlijk is om dit van hem te verwachten?

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 23:08

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 23:10

Grit schreef:
Als je hem wilt bedanken, schrijf je een brief waarin je hem bedankt voor de steun die hij jou heeft gegeven, zonder daarbij dingen van hem te verwachten zoals een persoonlijke ontmoeting.

Wil je weten of er meer in zit als alleen mailcontact, aangezien je het hebt over geen valse hoop willen hebben, dan kun je ook gewoon eerlijk zijn en aan hem vragen of hij jou persoonlijk wil leren kennen.

Als je de brief wil gebruiken als laatste redmiddel om op deze manier een ontmoeting "af te dwingen", dan kun je jezelf beter afvragen of het eerlijk is om dit van hem te verwachten?

Als laatste redmiddel gebruik ik het niet... Aangezien ik ook gewoon langs zijn huis kan gaan :9 (alleen weet hij niet dat ik dan kom, wauw dit klinkt zo for ever alone) maar ik wil dat hij weet wat hij wel niet voor mij gedaan heeft en ik wil weten of ik hem gewoon kan blijven dm'en en alles....

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 23:13

Nou ik denk dat je het allemaal niet zo groot moet zien. Je hoeft toch geen 'afscheid' van hem te nemen? Hij gaat nergens heen en jij ook niet :+ Gewoon eens zeggen van 'Joh bedankt voor je luisterende oor he! Heb ik echt gewaardeerd" :) " en that's it. Geen big deal van maken. Ik weet niet, ik vind het geheel een beetje vreemd klinken en vraag me ook af of hij het wel echt is.

Ik zou niet langs zijn huis gaan, niet iedereen waardeert dat.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 23:15

Eerder bericht maar weg gehaald. Mijn wijze raad, wees eerlijk tegenover jezelf wat je nu echt van hem wilt/verwacht, want ik krijg de indruk dat je toch liever valse hoop blijft houden dan de waarheid onder ogen te zien.
Laatst bijgewerkt door Grit op 28-09-14 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 23:21

Sarah_Stip schreef:
aller eerst, ik kan dit niet bij het goede onderdeel plaatsten waarom snap ik nog steeds niet dus ik doe het nu even zo. Sorry daarvoor

Omdat je nog niet aangemeld ben bij de kudde? Niet genoeg berichten hebt geplaatst in het informatieve gedeelte?

Daarom is dit eigenlijk ook niet echt de bedoeling om het dan hier te plaatsen :)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 11:55

RUI -> YRT

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 12:18

Gewoon een bedankje en de vriendschap 'dood laten bloeden' kan toch ook of zie ik dat verkeerd?