het vorige NK zit er weer op dus we kijken allemaal weer uit naar het volgende(sorry als het verkeerd staat of er al een topic van is maar ik dacht laat ik de kinderen eens aanspreken inplaats van al de volwassenen)
Over mij en mijn team:
dit jaar is mijn 2e keer dat ik meedoe aan het NK, ik heb 2 jaar geleden meegedaan met 'the flying jockeys' dat was erg leuk! En een mooie herinnering.
Ik ben er een jaar tussenuit geweest
en nu mag ik in 'Les petit femmes'! De andere carrouselgroep van mn manege(eerst was deze groep een hoger niveau maar nu zijn we elkaar gepasseerd)
ik vind het erg leuk om er weer in te mogen, en nu met mijn eigen, vertrouwde instructrice en leuke meiden!
ik train op donderdag van 18.00/19.00
Vragen? Stel ze gerust!
oja! Dit jaar wordt het nk(of de voorrondes/eredivisies, heo je het ook wildt noemen) op mijn eigen manege gehouden

oke genoeg gepraat, nu over het topic:
-het was de bedoeling om andere meiden/eventueel jongens te ontmoeten die ook meedoen en er gezellig over praten
-verder leek het me leuk omdat het op mijn eigen manege wordt gehouden dus ik weet genoeg over de locatie
-supporters mogen zich ook melden
-en verder iedereen die het leuk vind of iets over carrousel wilt weten, welkom!
Ik hoop dat het erg gezellug wordt, er moeten vast wel wat carrousellende meiden/jongens op bokt zitten