Hallo bokkers, ik heb gehoord dat er speciale forums zijn voor als je een verzorgpony zoekt. Heeft iemand ervaringen met zo'n site en zo ja, kan diegene dan wat noemen?
Je kan ook op marktplaats kijken. Maar er zoeken zoveel mensen een verzorg pony maar kunnen er heel vaak geen vinden dus.... Ik denk dat het met toeval moet gebeuren. Vraag ook eens rond op stallen in de buurt?
Ik heb marktplaats gebruikt om weer een beetje 'in het wereldje' te komen. Verder kun je misschien googlen? Is er misschien een pension in de buurt of een pension voor gepensioneerde paarden? Verder ben ik wel een website tegen gekomen (de naam is mij ontschoten) maar deze was erg verouderd..
Ik weet niet of je hier wat aan hebt, ik zocht eerder ook altijd, en had de moed maar opgegeven. Toen vertelde ik aan een lerares dat ik altijd mensen in de Penny zag staan met 3 verozorgpaarden, en zei wijsde mij naar een stal in de buurt, waar zei vreger altijd heen ging. Ik kreeg 2 shetjes, 1 met astma en vrij oud, en de andere onbeleerd. Er kwam op een dag een nieuz paard, en toen gebeurde het, dat kindje van 6 kon er niet op rijden, ik mocht er bijrijden, ben zelfs naar een andere stal verhuist, en kijk me nu, ze is van mij . Wat ik hiermee wil zeggen is, je moet toeval een beetje z'n gang laten gaan. Ik weet niet waar je woont, maar een paard bij mij op stal is net ze verzorger kwijt...