Zal ik mijn pony verkopen of niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

doerakedy

Zal ik mijn pony verkopen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 21:18

hoi ik werk op een manege (hawinkels in melick ) en ik heb daar mijn pony gekocht ik heb heb me pony nu al ongeveer 2 jaar maar me probleem is dat de eigenaar waar ik me pony heb gekocht hem terug wil kopen me vader zei dat ik dan een paard kan kopen maar ik hou heel veel van doerak (de pony)
de man zei dat doerak gewoon van mij blijft alleen de man heeft pony's nodig want hij doet met kleine kinderen rondjes met de pony's lopen . hij zal niet verkocht worden zei de man ik zit te twijfelen want eigenlijk ben ik te groot voor me pony en dan kan ik r niks mee doen en hij heeft nog beweging nodig ik kan dan mijn pony maar alleen op woensdag en vrijdag zaterdag zondag zien

zal ik hem ergens anders plaatsen ( niet verkopen )
en een ander paard kopen (fries)

wat zouden jullie doen '? :(
Laatst bijgewerkt door Elles op 30-04-14 21:35, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Onduidelijke topictitel gewijzigd.

roooooss

Re: help !!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 21:23

Maar wat wil je zelf? Echt rijden? Of vind je grondwerken en etc leuker?
Ga de voordelen en nadelen is naast elkaar leggen en ga dan overwegen wat het beste zal zijn. Wellicht kan het je helpen tot het maken van een beslissing

MairiMacBran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 21:24

Krijgt hij dan wel beweging als jij hem houdt en ergens anders plaatst? Want je zegt dat je er nu al niet heel veel tijd voor hebt, je eigenlijk te groot voor hem bent en als je dan ook nog een paard erbij hebt wordt dat niet meer.
En kun je dan nog een paard kopen als je de pony niet verkoopt?
Wat vinden je ouders daarvan?

Elles

Re: help !!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 21:33

RT-V >> YRT