Beugel neeeee

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loliggg

Beugel neeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 20:21

Hooi , ik moet 16 mei naar de orthodontist !!! Waarschijnlijk moet ik een blokbeugel want mijn kaak taat te ver naar achter ! Ik heb een vraag: slis je dan veel en kwijl je veel??

XX loliggg

LoveAmadeo

Re: Beugel neeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 20:24

Dit topic staat verkeerd, niet paard-gericht. Verder weet ik niet wat je met blok beugel bedoeld? Een activator of blokjesbeugel>??
Anders kan ik je misschien wel helpen!

Kiim_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 20:46

Bedoel je dit met een blokjesbeugel?

Afbeelding

In dat geval ga je daar niet van slissen of kwijlen. Het is natuurlijk wel even wennen :)! Succes!

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 20:50

Ik heb een aantal jaar geleden een blokbeugel gehad. Wat ik er nog van weet is dat ik hem heel irritant vond en er inderdaad moeilijk mee kon praten. Ook slikken ging (vooral in het begin) lastig. Ik heb hem ook nooit naar school ingehad (ik hoefde hem niet de hele dag in en kon dat mooi om school heen plannen) dus heel erg veel last heb ik er niet van gehad.
Ik vond het ding dus heel erg irritant en vervelend maar achteraf is het het allemaal waard geweest!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 20:51

Dit is een paarden forum. Het is dus niet de bedoeling je aan te melden voor dergelijke vragen :)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:21

RT-HAW > YRT

LoveAmadeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:33

LadyMadonna schreef:
Dit is een paarden forum. Het is dus niet de bedoeling je aan te melden voor dergelijke vragen :)

klopt inderdaad

LoveAmadeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:34

Het meisje is btw pas 10 jaar oud :P

Marie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:35

nee daar heb je echt geen last van! kwijlen ? hahaha

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:36

Als je zo'n beugel bedoeld waar er een 'blok' om het maar even zo te zeggen tegen je gehemelte zit en er ijzeren dingetjes om je tanden zitten, ja dan slis je en kwijl je veel :+
Ik heb 2 jaar een slotjes beugel gehad en moet nu 's nachts zo'n ding in, 's ochtends is mijn hele kussen nat en ik kan niet praten zonder dat het stom klinkt.

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:48

Ik heb zelf zo'n beugel gehad voordat ik mijn blokjes beugel kreeg. Ik vond het best wel heel erg irritant, irritanter dan mijn blokjes beugel. Er zit een heel dik stuk plastic in je gehemelte waardoor je in het begin wat raar praat(ik kon vooral het woord taart niet uitspreken) ik weet nuirt of jij er ook een krijgt boven en onder ? Want ik had dat en dan zaten er dikke blokken op mn kiezen dus ik kon mn kiezen niet op elkaar krijgen. Je kan idd wel eens kwijlen s'nachts dat is miss ook een beetje vervelend. En het is heel vervelend dat ik hem bij alles wat ik at uit moest doen maar ik moest hem ook 24 uur per dag in . En ik hou nog al van kauwgom en dat gaat daat niet echt mee dat is echt niet aan te raden want ik heb het geprobeerd :j maar het klinkt nu super er maar zo erg is het niet hoor alleen je praat een beetje rasr je moet masr eens proberen als je hem net hebt om normaal taart te zeggen

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:53

Dit topic hoort niet bij YRT maar bij JH. Daar kun je niet posten zonder kudde toegang. Gezien TS nog geen kudde toegang heeft, komt op dit topic een slotje.

Hier kun je meer lezen over de kudde.