Ik krijg een eigen pony als ik de ene week bij me moeder ben en de andere bij me vader.
Me pony en shet gaan bij me vader staan, ik moet nog een stal maken, maar heb al iets in gedachten.
Ik heb 2 geiten, 4 alpaca's ( zoek maar op internet, heb er binnenkort 5 want eentje gaat bijna bevallen), een poes en een stuk of 30 kippen. Zoals je het al hoort genoeg geld dus. Ik heb wel wat vragen.
1. Ik mag maar 20 m2 meter bouwen en wil 2 stallen met een zadelkamer of een grote schuilstal met zadelkamer wat moet ik doen ?
2. Ik mag van me vader max. 3 pony's ik wil een pony en een shet of 2 pony's maar ik vind 2 pony's te veel want een shet is minder werk vind ik dan een grotere pony wat is net beste ?
3. Ik zoek wel een bijrijdster voor maandag en donderdag om de week wie woont in aalsmeer, vrouwenakker, de kwakel of uithoorn ?
4. Wat heb ik nodig voor dat ik een pony's neem ?
5. Wat moet ik er daarna kopen ?
Bij sommige forums zie ik dat ze dan zeggen als je dat niet weet moet je geen paard nemen maar ik weet wel heel veel dingen maar misschien ben ik wat veregten dus ik hoef geen boze reacties

Wie kan mij advies geven

Gr.