Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Femke_Tweety schreef:Het is vooral niet zo goed voor de gewrichten van de pony. Ik zou er heel erg mee uitkijken, en het maar niet meer doen.
Ik zou het sowieso ook even vragen aan de eigenaar van de pony, ik denk dat nu typisch zo iets is dat je NOOIT zonder toestemming moet doen!
Wel leuk dat je zo'n leuke pony hebt.
moonshine88 schreef:Volgens mij bedoeld ze op de 'stenen' straat . Anders zou je het niet vragen en zou de vriendin het geen dierenmishandeling vinden.. Lijkt mij.
Nou dierenmishandeling gaat wel een beetje ver maar springen op harde ondergrond is slecht voor de gewrichten, hoe laag de hindernis ook is. En 25 cm is voor een shet natuurlijk een redelijke landing.
En op harde stenen ondergrond kunnen ze snel uitglijden bij de landing. Dus ook niet echt veilig voor jezelf.
Niet meer doen dus, net als galopperen doe je ook niet op de straat. Zuinig zijn op je pony.
maar het is ook niet goed voor de pony maar 1 x kan geen kwaad
Plus inderdaad als je valt, dan zal het een redelijk pijnlijke val worden denk ik zo