uitstapje met instructrice

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Veernoesjca

uitstapje met instructrice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 14:16

Hee Bokkers,
Ik heb een vraagje :)
Weten jullie iets leuks om met je instructrice te gaan doen ?
Het liefst niet te duur maar we willen haar bedanken voor alles wat ze voor ons gedaan heeft. Iemand leuke ideeën ? Plaats in reactie. Alvast bedankt !
Groetjes,
Vera

Kimmie25501

Re: uitstapje met instructrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 14:19

Wil je iets met paarden doen of niet?
Zo ja, dan kun je misschien een strandrit of bosrit maken.

Veernoesjca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 14:20

Kimmie25501 schreef:
Wil je iets met paarden doen of niet?
Zo ja, dan kun je misschien een strandrit of bosrit maken.

Jaa dat is best een goed idee :) dankje voor de reactie. We willen graag wat met paarden doen maar niet te ver weg in de buurt van Noord-Holland het liefst :)

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:00

Sorry, ik ben totaal niet bekend in NH dus daar kan ik je niet mee helpen.

Veernoesjca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 19:07

Kimmie25501 schreef:
Sorry, ik ben totaal niet bekend in NH dus daar kan ik je niet mee helpen.

Maakt niet uit ! Toch bedankt voor de ideeën :)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:08

Ergens een huifkartocht of buitenrit regelen met aansluitend een picknick of high tea.
Ik weet niet met hoeveel personen jullie zijn en wat het budget is? High tea is leuk, gezellig en erg lekker!

Picknick is ook erg leuk, maar dan ben je wel wat afhankelijk van het weer (helemaal als jullie zelf op de paarden rijden). Voordeel is wel dat je zelf vooraf inkopen kunt doen zodat je kunt besparen in de kosten en je kunt dan zorgen dat je moeder/zus/vriendin dit naar de afgesproken plek brengt.

Of als je een huifkartocht regelt, kun je misschien ergens een pauze regelen (met de mensen waar je de huifkartocht afspreekt) om zo te picknicken.
De picknickmand kan mee in de huifkartocht en met minder weer kun je overdekt in de huifkar picknicken.
I.p.v. een picknickmand kunnen jullie ook zelf allemaal verschillende high tea gerechtjes hapjes maken/kopen en meenemen.

Wat mij ook wel leuk lijkt is ergens een clinic regelen met een lunch. Maar dan vrees ik wel dat het behoorlijk aan de prijs zou zijn.

De huifkartocht en zelf high tea hapjes maken/kopen en meenemen lijkt mij het leukste! Afhankelijk van het weer kun je onderweg lekker op een kleed buiten high tea-en en anders onderweg in de huifkar.
Dit lijkt mij wel erg gezellig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 23:43

WD-V => YRT

Marith666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 19:01

Misschien naar Zandvoort strandrit maken? Ik woon zelf in Amsterdam, bij ons vandaan 30 a 45 minuten rijden. Erg mooi. Of een lekkere bosrit bij schoorl, daar kun je een mooie lange bosrit maken, en uiteindelijk kom je uit op het strand!
Je kan ook bij gaasperplas hele mooie buitenritten maken! Vooral rond 4 a 5 uur is het prachtig!! Dus ik zou zeggen mooie afsluiter!
Succes, en voor vragen kan je me pb'en ik ben wel bekend in NH