Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

naomi_g1998 schreef:Hier ook grootste deel binnen. Heel soms gaat ze wel naar buiten maar er is alleen beschikking over een wei en stal en de wei is op dit moment meer modderbad dus een hele dag buiten zit er niet meer in.
Ik vraag me trouwens af wanneer hier de reacties komen dat wij dierenbeulen zijn.

naomi_g1998 schreef:Hier ook grootste deel binnen. Heel soms gaat ze wel naar buiten maar er is alleen beschikking over een wei en stal en de wei is op dit moment meer modderbad dus een hele dag buiten zit er niet meer in.
Ik vraag me trouwens af wanneer hier de reacties komen dat wij dierenbeulen zijn.
EskeGirl schreef:Dan zorg je dat je ergens komt te staan met goede paddocks.
Zie ook: [VN] Veel op stal is geen leven voor een paard, zegt professor
Je hebt altijd de keus, al moet je dan soms verder rijden en kan je minder gaan.
Als het maar het beste voor je paard is.

Je hebt altijd de keus, al moet je dan soms verder rijden en kan je minder gaan.

joelleollie schreef:naomi_g1998 schreef:Hier ook grootste deel binnen. Heel soms gaat ze wel naar buiten maar er is alleen beschikking over een wei en stal en de wei is op dit moment meer modderbad dus een hele dag buiten zit er niet meer in.
Nou.... ik heb dus al een hele ruzie gehad met een topic.
Die vertelde mij even dat ik een dierenbeul ben

joelleollie schreef:EskeGirl schreef:Dan zorg je dat je ergens komt te staan met goede paddocks.
dit topic bedoel ik ^
niet erg hoor dat ik daar voor dierenbeul werd uitgemaakt, maar jullie oordelen over wat jullie lezen voor de rest weten jullie niks hoe wij met onze paarden omgaan en wat we er mee doen .

EskeGirl schreef:Nee, zo simpel is het niet.
Maar als jij geen beschikking hebt tot een wei of goede paddock, zorg je dat je die wel krijgt (door bijvoorbeeld te verhuizen van stal met je paard), of had je in eerste instantie geen paard moeten nemen. Als het je overkomt oke, maar als je een paard koopt en je wéét dat hij in de winter 23/7 binnen komt te staan, noem ik dat verwaarlozing.
Precies hetzelfde als je hond de hele dag en nacht in een bench zetten, behalve als je met hem uit gaat.
edit, er is al een topic over: [VSW] Paarden die altijd op stal staan?
EskeGirl schreef:Nee, zo simpel is het niet.
Maar als jij geen beschikking hebt tot een wei of goede paddock, zorg je dat je die wel krijgt (door bijvoorbeeld te verhuizen van stal met je paard), of had je in eerste instantie geen paard moeten nemen. Als het je overkomt oke, maar als je een paard koopt en je wéét dat hij in de winter 23/7 binnen komt te staan, noem ik dat verwaarlozing.
Precies hetzelfde als je hond de hele dag en nacht in een bench zetten, behalve als je met hem uit gaat.
edit, er is al een topic over: [VSW] Paarden die altijd op stal staan?