Tips? *Romeo*

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lotlot2
Berichten: 1355
Geregistreerd: 21-09-12
Woonplaats: xxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 03:49

Simone_V schreef:
Hey Hey

@lot

Dat room erger of braver word zie ik niet zo snel gebeuren. misschien iets braver maar onwijs veel? denk het niet. zeker omdat er elke dag van de week minimaal 1 maximaal 2 verschillende ruiter opzitten en in de stal gaan en iedereen behandelt hem anders. Hij is nu ook (pas/al) 14 jaar. Verder is de tip dat ik hem koop en Amber meebetaalt via leasen of betaald verzorgen en bijrijden ook een goede. Kunnen we allebei mee betalen , nog een beetje overleggen en alles maar inderdaad , stel het gaat fout op de een of andere manier , is hij safe. En wij ook. Gaan er over nadenken en overleggen.

@lies :
Jup das een goeie beter 1x wat duurders kopen dan meerdere keren iets goedkoper ben je alsnog zo duur (of zelfs duurder!) uit
Ik shop zelf niet veel dus dat zal wel meevallen dat ik onzin dingen koop. (ik doe het nu ook niet heel veel , maar wel eens)
En ik krijg zakgeld 20 euro in de maand.

P.S roompje is nu 14 jaar ;)

Xox


Graag gedaan voor de tip :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 12:52

AS1999 schreef:
we hebben besloten dat simone hem koopt en ik hem dan lease :))


Heel verstandige beslissing :j
Dan is alles qua financiƫn meteen een stuk duidelijker, en ook wie eindverantwoordelijkheid heeft bij belangrijke beslissingen :j Het kan natuurlijk altijd nog mislopen om wat voor reden dan ook, maar die kans hebben jullie hiermee wel veel kleiner gemaakt :)

lotlot2
Berichten: 1355
Geregistreerd: 21-09-12
Woonplaats: xxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:37

Vind het trouwens goed dat jullie naar de adviezen hebben geluisterd! Compliment daarvoor!

AS1999
Berichten: 625
Geregistreerd: 25-12-12

Re: Tips? *Romeo*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 23:45

dankje ^_^

FenHarel

Berichten: 20
Geregistreerd: 19-08-13

Re: Tips? *Romeo*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:53

We doen ons best! We willen het beste voor hem!

AS1999
Berichten: 625
Geregistreerd: 25-12-12

Re: Tips? *Romeo*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-13 09:48

precies <3

Frozen
Berichten: 1509
Geregistreerd: 06-03-05
Woonplaats: In stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 16:27

ik ken dit paard...en het is nog aardig gezegd een chagrijnige knol...als je niet oppast bijt hij je...en als je geen mazzel heb krijg je nog een trap van hem ook..

hij is al eens van een vrouw geweest...die hem snel weer had terug gebracht...of eigenlijk terug heeft verkocht..want op deze manege moet je 2 jaar blijven staan als je van hun een paard of pony koopt..

ik denk ook dat ze rustig nog 4000 duizend euro vraagt voor romeo...maarja het is wat de gek er voor geeft:)

en trouwens...er zijn nog veel meer meiden gek van hem...

Beertjex

Berichten: 84
Geregistreerd: 12-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 00:06

Frozen schreef:
ik ken dit paard...en het is nog aardig gezegd een chagrijnige knol...als je niet oppast bijt hij je...en als je geen mazzel heb krijg je nog een trap van hem ook..

hij is al eens van een vrouw geweest...die hem snel weer had terug gebracht...of eigenlijk terug heeft verkocht..want op deze manege moet je 2 jaar blijven staan als je van hun een paard of pony koopt..

ik denk ook dat ze rustig nog 4000 duizend euro vraagt voor romeo...maarja het is wat de gek er voor geeft:)

en trouwens...er zijn nog veel meer meiden gek van hem...


4000 Euro vind ik dan inderdaad wel veel voor zo'N paard! :o