Iets nieuws proberen !

Moderators: Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

bokker145

Iets nieuws proberen !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 19:19

Hoi !
ik wil eens iets nieuws proberen met mijn paardje
maar ik heb eigelijk geen idee wat..
iemand een idee voor mij ?
Laat maar komen ! :D

Enphalu

Re: Iets nieuws proberen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:23

Wat doe je nu allemaal met je pony dan?

bokker145

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 19:28

Enphalu schreef:
Wat doe je nu allemaal met je pony dan?

wat dressuur en af en toe eens een balkje
soms bitloos, zonderzadel, zonder hoofdstel
af en toe vrijheidsdressuur maar dat lukt niet zo goed alleen jambette :=
en in de zomer bos maar ja nu niet meer

loenatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:35

wat ik is heb gedaan is het geduld van mijn paardje op de proef gesteld.
ze in de piste laten stilstaan, en dat een drafbalkje voor haar, achter haar en aan beide kanten naast haar.
(zorg wel dat ze ze allemaal kan zien!) en dan pak je wat kegels en zet je er 2 op haar kont, de rest naast haar op de grond. en dan gewoon een stoel pakken en er een tijdje gewoon bij gaan zitten! :) mijn paardje was super voorzichtig want ze wou de kegels niet laten vallen! ;) en daarna alles weer super traag opruimen, maar ze moet blijven staan! en daarna dus superhard belonen! het klinkt misschien wat raar maar het heeft bij mijn paardje echt geholpen om haar een beetje geduldig te maken! :D ik hoop dat je hier wat aan hebt :p nu blijft ze ook veel beter staan als ik wil opstappen! ;)

Mirabelle en Rakker... Love You Guys!!! :D

bokker145

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 20:18

loenatje schreef:
ze in de piste laten stilstaan, en dat een drafbalkje voor haar, achter haar en aan beide kanten naast haar.
(zorg wel dat ze ze allemaal kan zien!) en dan pak je wat kegels en zet je er 2 op haar kont, de rest naast haar op de grond. en dan gewoon een stoel pakken en er een tijdje gewoon bij gaan zitten! :) mijn paardje was super voorzichtig want ze wou de kegels niet laten vallen! ;) en daarna alles weer super traag opruimen, maar ze moet blijven staan! en daarna dus superhard belonen! het klinkt misschien wat raar maar het heeft bij mijn paardje echt geholpen om haar een beetje geduldig te maken! :D ik hoop dat je hier wat aan hebt :p nu blijft ze ook veel beter staan als ik wil opstappen! ;)

Oh wat een leuke oefening !
Zeker eens proberen !

C_arola
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:40

VSW-> YRT

I had a lot of things I was going to do, then I picked up a book

SuperAssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:41

loenatje schreef:

Oh god, dit zou bij die van mij dus al niet helpen :')
Die wandelt doodleuk naar de kant van de bak in de hoop gras aan te treffen, gooit die kegels van zn kont of duwt tegen de balken :')

Equisync. Equine Sports Massage. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:51

Idd leuk id loenatje, maar topicstarter je moet wel beetje oppassen met wat voor paardje je hebt haha.
Die van mij zou wss zoiets hebben van; 'Ooog gosh er zit iets op mn rug en het valt er bijna af, help!'' *neemt reuzensprong naar voren over de balkjes* *rent vervolgens een rondje om te laten zien dat ze zelf de pionnetjes heeft verslagen* :')

Winnie

loenatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 18:42

ster21 schreef:
Idd leuk id loenatje, maar topicstarter je moet wel beetje oppassen met wat voor paardje je hebt haha.
Die van mij zou wss zoiets hebben van; 'Ooog gosh er zit iets op mn rug en het valt er bijna af, help!'' *neemt reuzensprong naar voren over de balkjes* *rent vervolgens een rondje om te laten zien dat ze zelf de pionnetjes heeft verslagen* :')

haha! ja! mijn paardje is heel voorzichtig en wilt niks kwaad doen, zelfs geen kegel... daarom was ze ook zo rustig! :D

Mirabelle en Rakker... Love You Guys!!! :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie