Betaalbare stalling in Almere?!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ICookie
Berichten: 12
Geregistreerd: 25-09-13

Betaalbare stalling in Almere?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 16:49

Hoii,
Ik zoek een betaalbare stalling in Almere!!
Willen jullie er ook wat over vertellen?
Alle antwoorden zijn welkom :+ xx

Edit: Ik beschik alleen over een fiets,
Als er een bus in de buurt is kan ik ook met de bus gaan!
Laatst bijgewerkt door ICookie op 25-09-13 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Samblabla

Berichten: 3312
Geregistreerd: 28-03-13
Woonplaats: Heerlen

Re: Betaalbare stalling in Almere?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 16:50

Wat noem je betaalbaaar? :D

ICookie
Berichten: 12
Geregistreerd: 25-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 16:54

Samblabla schreef:
Wat noem je betaalbaaar? :D


Eehm, Niet meer dan 300/400 euro p/m :o

Edit: hahah ik ga omlaag met mijn budget :+
Laatst bijgewerkt door ICookie op 25-09-13 17:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Samblabla

Berichten: 3312
Geregistreerd: 28-03-13
Woonplaats: Heerlen

Re: Betaalbare stalling in Almere?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:01


Bon_ita

Berichten: 401
Geregistreerd: 18-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:14

Wieringen is in zeewolde. Ik sta zelf op de zonnehoeve, ook in zeewolde. Is ongeveer een kwartier rijden met de auto vanaf almere. Je hebt een behoorlijk budget dus er is meer dan genoeg te vinden. Wat zijn je eisen qua faciliteiten?

Samblabla

Berichten: 3312
Geregistreerd: 28-03-13
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:16

Citaat:
Welkom op de website van pensionstal ‘Wieringen’. Op deze website kunt u kennis maken met onze kleinschalige pensionstal gelegen nabij Zeewolde, Nijkerk en Almere. Onder de verschillende kopjes vindt u informatie onze pensionstal, mochten er nog vragen zijn of wilt u graag een keertje komen kijken dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen!


Ik zelf woon in limburg dus meer weet ik niet. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:17

Als je bij de zoekfunctie nou Almere + stalling intikt, zie je behoorlijk wat resultaten. :) 1 ervan zelfs met een lijstje met prijzen! *\o/*
Succes!

ICookie
Berichten: 12
Geregistreerd: 25-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 17:23

Bon_ita schreef:
Wieringen is in zeewolde. Ik sta zelf op de zonnehoeve, ook in zeewolde. Is ongeveer een kwartier rijden met de auto vanaf almere. Je hebt een behoorlijk budget dus er is meer dan genoeg te vinden. Wat zijn je eisen qua faciliteiten?


Binnenbak (Buitenbak is niet noodzakelijk, Als er dan maar wel iets in de buurt is bvb een bos of zo :D )
Paddock
Longeercirkel
Wasplaats
Zadelkasten
Weidegang,

En verder inclusief
Voer, Stro etc,
Misschien is het ook handig dat de paarden door hun naar buiten en binnen worden gebracht,
Stal uitmesten (niet noodzakelijk)
Voeren (ook niet noodzakelijk)
En dat je er kan lessen :D xx

x_xena
Berichten: 63
Geregistreerd: 03-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:24

Uuhhm RSVA, AHC en pampushout, dat zijn maneges. Verder zijn er nog stadsweitjes, maardaar zijn wachtlijsten van 5tot 15 jaar, en ik geloof dat onderhuren niet mag. Er zijn ook wat penstionstallen in zeewolde, maar met de fiets en/of bus is dat niet de doen geloof ik... Daar weet ik niet veel van af. Ik kom bij rsva en ze hebben daar een binnenbak, buitenbak en springbak, weides en paddocks, stapmolen en longeerbak. AhC heeft binnen en buitenbak, dat weet ik, maar verder weet ik daar niet zoveel van af. Pampushout ken ik al helemaal niet. Rsva ligt in haven, ahc in buiten en pampus in poort geloof ik.

x_xena
Berichten: 63
Geregistreerd: 03-07-13

Re: Betaalbare stalling in Almere?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:28

Ze hebben ook een wasplaats, zadelkasten en natuurlijk krijg je er les (manege :) ) maar ik weet niet of de paarden binnen en buiten worden gezet, lijkt me wel, maar i weet het niet helemaal zeker

ICookie
Berichten: 12
Geregistreerd: 25-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 17:33

x_xena schreef:
Ze hebben ook een wasplaats, zadelkasten en natuurlijk krijg je er les (manege :) ) maar ik weet niet of de paarden binnen en buiten worden gezet, lijkt me wel, maar i weet het niet helemaal zeker


Heb je daar toevallig de site van?
En weet je ook de tarieven? :o xx

Edit: Ik heb de site gevonden denk ik, maar er staat niks over stalling :+

LisaD

Berichten: 2278
Geregistreerd: 26-06-07
Woonplaats: Almere

Re: Betaalbare stalling in Almere?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:37

Bij pampushout heb je: binnenbak, buitenbak, solarium, wasplaats warm en koud. Alleen soms rij je met manegelessen samen in de mega binnenbak. Les rijd achter en pension voor. Verder is er volgens mij geen paddockservice..

Daphneeeej

Berichten: 2999
Geregistreerd: 03-09-11
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:38

In almere buiten zijn er in de buitenvaart/kassengebied ook kleinschalige pensionstallen. Ik weet niet precies hoe of wat, is ook weinig informatie over te vinden.
AHC heeft inprincipe alles behalve de service van binnen buiten zetten. De meeste pension gasten regelen dat onderling. Wel moet je voor veel extra opties (weidegang, extra kuil/hooi, andere bodembedeking) okk extra betalen. Dan word het wel een duurder grapje. Er is wel een gratis weide in het bos achter de manege/stalling.

ICookie
Berichten: 12
Geregistreerd: 25-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 17:39

LisaD schreef:
Bij pampushout heb je: binnenbak, buitenbak, solarium, wasplaats warm en koud. Alleen soms rij je met manegelessen samen in de mega binnenbak. Les rijd achter en pension voor. Verder is er volgens mij geen paddockservice..


Ik heb daar vroeger gereden,
Ik weet niet precies hoe het nu is,
Maar weet je daar misschien de tarieven van? xx

ICookie
Berichten: 12
Geregistreerd: 25-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 17:40

Daphneeeej schreef:
In almere buiten zijn er in de buitenvaart/kassengebied ook kleinschalige pensionstallen. Ik weet niet precies hoe of wat, is ook weinig informatie over te vinden.
AHC heeft inprincipe alles behalve de service van binnen buiten zetten. De meeste pension gasten regelen dat onderling. Wel moet je voor veel extra opties (weidegang, extra kuil/hooi, andere bodembedeking) okk extra betalen. Dan word het wel een duurder grapje. Er is wel een gratis weide in het bos achter de manege/stalling.


Ik had wel gehoord dat ahc meer dan 400 euro p/m is, klopt dat?

Daphneeeej

Berichten: 2999
Geregistreerd: 03-09-11
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:45

ICookie schreef:
Daphneeeej schreef:
In almere buiten zijn er in de buitenvaart/kassengebied ook kleinschalige pensionstallen. Ik weet niet precies hoe of wat, is ook weinig informatie over te vinden.
AHC heeft inprincipe alles behalve de service van binnen buiten zetten. De meeste pension gasten regelen dat onderling. Wel moet je voor veel extra opties (weidegang, extra kuil/hooi, andere bodembedeking) okk extra betalen. Dan word het wel een duurder grapje. Er is wel een gratis weide in het bos achter de manege/stalling.


Ik had wel gehoord dat ahc meer dan 400 euro p/m is, klopt dat?


Voor basis stalling: Stal, 3 keer voer, 1? keer kuil, gebruik van de bak e.d (excl. trainings molen) en uitmesten betaal je 385.- dacht ik. Voor weide betaal je nog eens 60.- volgensmij. Maar er is een gratis weide in het bos. Maar je hebt op deze stal wel alle luxe aanwezig, ook zijn ze altijd weer aan het verbeteren. Maar je betaald er wel flink voor.

LisaD

Berichten: 2278
Geregistreerd: 26-06-07
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:55

ICookie schreef:
LisaD schreef:
Bij pampushout heb je: binnenbak, buitenbak, solarium, wasplaats warm en koud. Alleen soms rij je met manegelessen samen in de mega binnenbak. Les rijd achter en pension voor. Verder is er volgens mij geen paddockservice..


Ik heb daar vroeger gereden,
Ik weet niet precies hoe het nu is,
Maar weet je daar misschien de tarieven van? xx


365, en geloof 1 euro per keer voor warm water en solarium

x_xena
Berichten: 63
Geregistreerd: 03-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:21

ICookie schreef:
x_xena schreef:
Ze hebben ook een wasplaats, zadelkasten en natuurlijk krijg je er les (manege :) ) maar ik weet niet of de paarden binnen en buiten worden gezet, lijkt me wel, maar i weet het niet helemaal zeker


Heb je daar toevallig de site van?
En weet je ook de tarieven? :o xx

Edit: Ik heb de site gevonden denk ik, maar er staat niks over stalling :+


Site www.rsva.nl
Ik geloof 360 per maand, en stapmolen 2,5 per keer en les was 10 rittenkaart en dan iets van 65 euro.
Er is een bos, en je kan er best mooi rijden, langs het kasteel en water, en je kan zo almere hout in :)

LisaD

Berichten: 2278
Geregistreerd: 26-06-07
Woonplaats: Almere

Re: Betaalbare stalling in Almere?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 10:05

Bij pampushout heb je allemaal losse stukjes bos waar je in kan rijden. En veel stukken berm :)!

Doef

Berichten: 1736
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Betaalbare stalling in Almere?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 10:53

Weten jullie misschien iets van Stal van Bavel?

x_xena
Berichten: 63
Geregistreerd: 03-07-13

Re: Betaalbare stalling in Almere?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:11

Volgens mij ligt de in hout, maar ik weet daar verder nietveel van af. Ik weet ook niet waar je ong woont want dat is best een stukje fietsen...

Sardis

Berichten: 2004
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:16

Stal wennekers.

Bon_ita

Berichten: 401
Geregistreerd: 18-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 16:46

AHC betaal je nu 420 euro in de maand excl wei, stapmolen ect.
Die manege in haven zit op de 360 in de maand. Dit is geloof ik wel inclusief wei. Goede rij voorzieningen ook.
Beide maneges hebben goede uitrijmogelijkheden in het bos.

Pampus weet ik niet zoveel vanaf. Het bos is wel erg mooi om in te rijden.

In het kassengebied heb je nog de buitenvaarts hoeve. Kleine binnenbak en een mooie buitenbak. 295 excl bodembedekking.

Rondom almere (in zeewolde) heb je zonnehoeve (€315, 2 binnenbakken, buitenbak, 3 paddocks, stapmolen, alles wat je kan verzinnen) veldstar, benesse, en nog verderop stal sprong.

Allemaal tussen de 200 en 370 euro.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 16:49

donna123 schreef:
Stal wennekers.

Wennekers is Aalsmeer en niet Almere.

x_xena
Berichten: 63
Geregistreerd: 03-07-13

Re: Betaalbare stalling in Almere?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:33

Grappig, ik ken de eigenaar van stal wennekrs, familielid vriendin :D