Penny herrineringen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Penny herrineringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:44

Hoi!

Iedereen heeft vast wel eens iets heel ergs of grappigs meegemaakt / uitgehaald toen hij/zij penny was.
Vertel hier je penny ''bloopers'' of desnoods pennyquotes.

Ik was een paar jaar geleden zo wanhopig opzoek naar een verzorgpony, dat mijn vriendin en ik gingen doen alsof een ezel van een kinderboerderij onze ''verzorgezel'' was, allemaal foto's maken en op twitter zetten; onze verzorgezel. :o

Believe

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:45

Doen alsof je fiets je paard was :+ En een manegepony 'claimen' :Y)

LiannePuthzy

Re: Penny herrineringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:47

Doen of ik alles wiist en doen of ik heel goed kon rijden

Chelinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:48

naomi_g1998 schreef:

same! :D
ik hing een snelbinder aan mijn stuur als 'teugels' :')

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:49

Chelinka schreef:
naomi_g1998 schreef:

guilty as charged :P

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:52

Chelinka schreef:
naomi_g1998 schreef:

en zweepje, lichtrijden, over schaduwen heen springen :+

mokummertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:53

Reageren op een advertentie voor een verzorgpaard. Paard was licht aangereden. Mijn reactie: ahh, wat zielig, heeft ze veel pijn? Wist ik veel _/-\o_

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:55

:0 ik legde altijd een dekje op me fiets en ging fietsen ook idd met zwepen allen ik sprong over hobbels en scheuren ind e weg. gebruikte een oude fleecedeken als winterdeken en een oud zeil als zomerdeken

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:56

mokummertje schreef:
Reageren op een advertentie voor een verzorgpaard. Paard was licht aangereden. Mijn reactie: ahh, wat zielig, heeft ze veel pijn? Wist ik veel _/-\o_

Hahaha geniaal!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:56

Mijn fiets als paard gebruiken ben ik ook schuldig aan :)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:00

k schopte mijn fiets ook altijd als ik harder wou en ik ging zelf toen harder trappen XD

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:02

Ik deed ook altijd alsof mijn fiets mijn paard was, en dan over de drempels heen ''springen'' in de verlichte zit etc :+
Op de manege na de les nog paardje spelen, in de auto bij elk paard roepen ''Kijk pap en mam een paard!!'' :o

Chelinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:02

naomi_g1998 schreef:
Chelinka schreef:

en zweepje, lichtrijden, over schaduwen heen springen :+

jaaa :D ik sprong over hobbels :') trager fietsen, en paar meter ervoor sneller gaan en dan gaan staan :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:04

idd paardje spelen :)
speel ik nu nog wel eens met mijn 4 bijna 5 jarige nichtje

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:07

En natuurlijk als je paardje speelt moet je ook als een paard eten.. Jaja, gras en paardenkoekjes :')

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:08

ohja, heel veel :')

Ik ging vaak paardje spelen met m'n broertje, hij mocht dan als paard dienen :D
Pakte de sjaal van m'n moeder, stopte t bij hem in zn mond als bit en teugels, en rijden maar (liep er dan wel weer gewoon achter)
Met remmen natuurlijk wel hard trekken :+
Oh en dan nog longeren natuurlijk... ging er ook niet zacht aan toe. Had namelijk ooit een lange dressuurzweep gekregen van iemand, die kon ik mooi gebruiken voor t longeren van broerlief. En de rondjes die hij moest rennen waren ook niet zo groot zegmaar :')

En ik ging zelf altijd vrijspringen. bouwde een hindernis dmv pianokruk, dozen enz.
Zette t alleen wel naast de (eet) tafel neer. Was leuk totdat ik een keer tijdens t springen heel hard met m'n (kleine)teen tegen de tafelpoot aan sprong. Auw! Daarna niet zo vaak meer gedaan :')

Enja, natuurlijk was m'n fiets een paard. En drempels waren hindernissen. Helaas is de 'verlichte zit' zo automatisch geworden dat ik me er nu nog steeds wel eens op betrap :')

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:12

Ik typte ver-schrik-ke-lijk! Echt Penny-queen op het gebied van typen.
En ook het stalen ros rijden. :))

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:13

Ik ook indd fiets was me paard samen met me toen beste vriendin totaal geen paardgek.
Gingen we links naast ons fiets lopen en iemand anders zat er dan op zij iemand is julkie band lek wij zeide alleen 'nee' haha

Paardje spelen indd. En doen alsof mijn hondjes paarden waren en uitlaten was de les met mijn nu nog beste vriendin.
Dat waren ze volgens mij haha

Edit: met paardje spelen gingen we een les doen zateb me buurmeisjes ook op paardrijden een maandje ofzo haha masr gingen dan de les doen met cap op zweep in de hand en hop haha

En met fietsen touwtje aan me stuur en zo sturen ging vaak plat
En heel vroeger had ik een boom op de camping ik zat daar elke dag op teugels eraan gemaakt en stijgbeugels en toen moest die weg en moest ik huilen (werd omgezaagd) omdat we een anderen caravan kregen en als ik in bed lag dan zag ik hem telkens
Laatst bijgewerkt door JoycexEnya op 15-10-13 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:14

naomi_g1998 schreef:
En natuurlijk als je paardje speelt moet je ook als een paard eten.. Jaja, gras en paardenkoekjes :')

heb nooit paardenbrokjes of snoepjes gegeten wel kalfjes bix koeien bix en schapen bix

juliexxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:18

Ik deed vroeger altijd dat ik een paard was.
Dan zat ik elke dag in de tuin te lopen en maakt ik een hoefslag en hield ik altijd een zweepje vast en tikte ik op me zelf :)
En maakte ik figuren en soms was het springles ahahhahah :D

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:19

Ik gebruik nog steeds me fiets als paard :+

En vroeger toen ik 6 was, deed ik altijd alsof me hond een paard was :+ (nee ik ging er niet op zitten, hihi) als me ouders weg waren, deed ik altijd alsof we dan op de kermis stonden en dat er kleine kinderen op haar wouden rijden. Dan stonden we stil in de keuken om de "kinderen" er op te tillen, en dan liep ik zo 10 rondjes door de huiskamer, ik ben verbaasd dat ze nog met me mee bleef lopen ook :+

voel me nog steeds schuldig voor me hond :=

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:23

Kimara11 schreef:
Ik gebruik nog steeds me fiets als paard :+

En vroeger toen ik 6 was, deed ik altijd alsof me hond een paard was :+ (nee ik ging er niet op zitten, hihi) als me ouders weg waren, deed ik altijd alsof we dan op de kermis stonden en dat er kleine kinderen op haar wouden rijden. Dan stonden we stil in de keuken om de "kinderen" er op te tillen, en dan liep ik zo 10 rondjes door de huiskamer, ik ben verbaasd dat ze nog met me mee bleef lopen ook :+

voel me nog steeds schuldig voor me hond :=

deed ik ook een soort val alleen als manege paard, k pakte poppwen of barbies en zette die op de rug van de honden

rianca1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:23

met een vriendin van mij paardjes doen natuurlijk paarde brokken ect. proeven Xd
paard met fiets
en kijken hoe nou een bit was in je mond dus die hebben ik en mijn vriendin in onze monden gehad *wel schoongemaakt*

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:26

LiannePuthzy schreef:
:0 ik legde altijd een dekje op me fiets en ging fietsen ook idd met zwepen allen ik sprong over hobbels en scheuren ind e weg. gebruikte een oude fleecedeken als winterdeken en een oud zeil als zomerdeken

+1.. :')

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 19:48

Dan komt er een waslijst :')

De eerste keer dat ik met een goede vriendin meeging naar haar pony, wilde ik haar onder de indruk brengen van mijn rijkunsten, dus bekritiseerde ik haar vreselijk, en toen ik zelf even mocht rijden probeerde ik haar paard te laten wijken en aan de teugel te rijden, en meer van die veel te lastige dingen, achteraf kunnen we er wel om lachen.

Ook aan het gebruiken van je fiets als paard ben ik schuldig, ja.

Ik schreef altijd verhalen gebaseerd op de boekenserie Heartland, waar ik toen gek op was.

Ten slotte; Altijd als ik op de manege kwam, ging ik naar mijn 'lieveling' en gaf hem een wortel of brokje, waardoor hij op gegeven moment altijd wel opgewekt leek als ik kwam. Ik dacht dat hij van me hield, maar hij interesseerde zich enkel ik mijn voedsel. Ja wist ik veel? :+

Oh, en dan nog zo veel meer, zoals toen mijn eerste eigen pony, tevens huidige pony, aankwam, hahaha :')