Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
melody7 schreef:Haha, ik denk dat ik al best vaak gezien zal zijn naast de snelweg, die zandpaden daarna rijden nou eenmaal lekker weg(in mijn geval naast de A58, Eindhoven - Moergestel) Ik denk dat ik vast al weleens door iemand gezien ben van bokt, rij daar al zo'n 3 jaar zogoed als elke dag
![]()
Maar TS ik heb je dus niet gezien, zat zelf op m'n paard
Espritfan schreef:melody7 schreef:Haha, ik denk dat ik al best vaak gezien zal zijn naast de snelweg, die zandpaden daarna rijden nou eenmaal lekker weg(in mijn geval naast de A58, Eindhoven - Moergestel) Ik denk dat ik vast al weleens door iemand gezien ben van bokt, rij daar al zo'n 3 jaar zogoed als elke dag
![]()
Hhiihi, okeey. Dit was mijn eerste keer dus had gehoopt dat iemand me gespot had
Espritfan schreef:melody7 schreef:Haha, ik denk dat ik al best vaak gezien zal zijn naast de snelweg, die zandpaden daarna rijden nou eenmaal lekker weg(in mijn geval naast de A58, Eindhoven - Moergestel) Ik denk dat ik vast al weleens door iemand gezien ben van bokt, rij daar al zo'n 3 jaar zogoed als elke dag
![]()
Hhiihi, okeey. Dit was mijn eerste keer dus had gehoopt dat iemand me gespot had
Espritfan schreef:groot licht? hoe laat reed je daar?