Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
(of was in ieder geval). En ik vraag mezelf ook wel eens af als ik daar rij, goh zouden mensen mij nu zien (of dat nu in trein of op snelweg is). Betrap mezelf er namelijk op dat ik (vooral in de teein) wel kijk of ik ruiters zie
(in mijn geval naast de A58, Eindhoven - Moergestel) Ik denk dat ik vast al weleens door iemand gezien ben van bokt, rij daar al zo'n 3 jaar zogoed als elke dag
melody7 schreef:Haha, ik denk dat ik al best vaak gezien zal zijn naast de snelweg, die zandpaden daarna rijden nou eenmaal lekker weg(in mijn geval naast de A58, Eindhoven - Moergestel) Ik denk dat ik vast al weleens door iemand gezien ben van bokt, rij daar al zo'n 3 jaar zogoed als elke dag
![]()
Maar TS ik heb je dus niet gezien, zat zelf op m'n paard
Espritfan schreef:melody7 schreef:Haha, ik denk dat ik al best vaak gezien zal zijn naast de snelweg, die zandpaden daarna rijden nou eenmaal lekker weg(in mijn geval naast de A58, Eindhoven - Moergestel) Ik denk dat ik vast al weleens door iemand gezien ben van bokt, rij daar al zo'n 3 jaar zogoed als elke dag
![]()
Hhiihi, okeey. Dit was mijn eerste keer dus had gehoopt dat iemand me gespot had
ik weet niet of je op gezichten hebt gelet? Ik doe dat weleens voor de los en echt driekwart kijkt hoor
Maar bokkers weet ik natuurlijk niet! Espritfan schreef:melody7 schreef:Haha, ik denk dat ik al best vaak gezien zal zijn naast de snelweg, die zandpaden daarna rijden nou eenmaal lekker weg(in mijn geval naast de A58, Eindhoven - Moergestel) Ik denk dat ik vast al weleens door iemand gezien ben van bokt, rij daar al zo'n 3 jaar zogoed als elke dag
![]()
Hhiihi, okeey. Dit was mijn eerste keer dus had gehoopt dat iemand me gespot had
ik weet niet of je op gezichten hebt gelet? Ik doe dat weleens voor de los en echt driekwart kijkt hoor
Maar bokkers weet ik natuurlijk niet![/quote]

In het donker naast een snelweg gaan rijden vind ik wel link
[/quote]Espritfan schreef:groot licht? hoe laat reed je daar?
[/quote]
Ik rij namelijk dus ook altijd naast de snelweg, al zo'n 3 jaar maar zelfs na zo lang zou ik in het donker niet aandurven met al die koplampen enz. denk toch dat veel paarden dan wel erg gespannen zouden worden
(waarschijnlijk mijn verzorgpaard niet, die staat naast de snelweg maar ikzelf wel
)
[/quote]
Ik rij namelijk dus ook altijd naast de snelweg, al zo'n 3 jaar maar zelfs na zo lang zou ik in het donker niet aandurven met al die koplampen enz. denk toch dat veel paarden dan wel erg gespannen zouden worden
(waarschijnlijk mijn verzorgpaard niet, die staat naast de snelweg maar ikzelf wel
)[/quote]