Wel, ik wil een topic openen over PPC-praat

groetjeeeeees

PonyParkCityDeBest

In dit topic [JHK] PonyparkCity kletstopic! kan je terecht voor slowchatten en off topic gesprekken
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Burtzle schreef:Onny is m'n best![]()
Maar ze is met pensioen, zo lekker voor d'r, gun het m'n kleine Onny echt!
love_horse1 schreef:ben jij Lisa ? x van ppc mensies op fb ? En ik ween ook altijd ls ik moet inleverenIk doe ook mee !!, ik ben er 2 x geweest ! , i LOVE fire & Michel
, ik ga nog een x naar ze toe in een ranch huisje
![]()
Wat ik meestal doe :
Wandelen,heel vaak in de bak knuffelen enz. , borstelen,snoepjes geven,voetje leren,op de laatste dag inleveren huilen
Burtzle schreef:Onny is m'n best![]()
love_horse1 schreef:ben jij Lisa ? x van ppc mensies op fb ? En ik ween ook altijd ls ik moet inleverenIk doe ook mee !!, ik ben er 2 x geweest ! , i LOVE fire & Michel
![]()
Wat ik meestal doe :
Wandelen,heel vaak in de bak knuffelen enz. , borstelen,snoepjes geven,voetje leren,op de laatste dag inleveren huilen
loveottje schreef:Burtzle schreef:Onny is m'n best![]()
Eeh jeej een onnylover Onny is de beste en zolang ik weet is Onny nie op pensioen maar staat ze op een wei apart omdat ze mensen en poowns aanvalt!
Maar wss paas- en Meivakantie naar de beste plek op aardejeeeej
![]()
Wat ik meestal doe :
caittom schreef:Volgens mij is Onny wel met pensioen. Onny heb ik dit jaar nog een midweekje gehad. En dit jaar Jacobus ook nog 2 dagjes.
Tom is echt nog steeds mijn lieveling maar is ook met pensioen.
Misschien ga ik volgende week nog 1 dagje (:
Groetjes,
caittom schreef:ik kan je verzekeren dat ze niet met pensioen is want zoo oud is ze nog nie en ik weet het zeker !Volgens mij is Onny wel met pensioen. Onny heb ik dit jaar nog een midweekje gehad. En dit jaar Jacobus ook nog 2 dagjes.
Tom is echt nog steeds mijn lieveling maar is ook met pensioen.
Misschien ga ik volgende week nog 1 dagje (:
Groetjes,
helena299 schreef:SachemLover schreef:Tornadoingeslapen ??? dat meen je niet
Ze zeggen het![]()
Omg ik ben verdrietig!