Ikkk, shetlander, arthur ruin. 6 jaar! En nog een lease paardje Esporado, kwpn ruin en 4 jaar! Omg jij hebt ook een sterre met een stip in de bles, ik ook! @hierboven
DianXX schreef:Sterre // Merrie // Quarab x Singlefooteren:Belle // Merrie // IJslander x FjordOh wat is belle een gave combie zeg!
ik heb een pony, kruising van 3 rassen..een heel klein beetje shetlander, een beetje welsh en een beetje irish cob!!
1 verzorgpony fjord genaamd Wanda, merrie, 12 jaartjes 1 leasepaard NPRS genaamd Ojee, merrie, 15 jaartjes
TanjaxBas schreef:DianXX schreef:Sterre // Merrie // Quarab x Singlefooteren:Belle // Merrie // IJslander x FjordOh wat is belle een gave combie zeg!Vind ik zelf ook inderdaad
2 jarige kwpner zwarte schimmel, double trouble x al pacino wen 22 jarige welsh schimmelFoto's profiel
valverrr schreef:hoi hallowie heeft hier allemaal een paard en wat voor soort ras ?groetjes Oke??? Ik heb geen paard Maar m'n zus wel Het is een schimmel
Had Elmara - 8 jaar (2005) - lichtbruin - new forest - merriePrins (Cornell) - 4 jaar (2009) - palominobont - shet - ruinPaardje van papsZolitair (Zotje) - 9 (2004) - donkerbruin - KWPN - ruin
Eigen paardje Macho 22 jaar oud en een gemixt goudkleur bruin en het is een Kwart Welsh Kwart engels volbloed En voor de helft een arabier