Bijna elk meisje haar droom !

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goudlokje1
Berichten: 1225
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:21

love_horse1 schreef:
Tessaaaah schreef:
9 jaar was ik, toen ik de liefste Haflinger voor mijn verjaardag kreeg :) 3 jaar geleden hebben we hem helaas in moet laten slapen na 5 jaar trouwe dienst... Nu heb ik inmiddels een Haflinger en een Fjord :)




Sterkte :(:) , en super leuk dat je een haflinger en een fjord hebt, mijn lievelingsras is een fjord <3

Dankjewel, ik hoop dat je toch geluk hebt en een leuke pony krijgt :)

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 22:26

[quote
love_horse1 schreef:
Tessaaaah schreef:
9 jaar was ik, toen ik de liefste Haflinger voor mijn verjaardag kreeg :) 3 jaar geleden hebben we hem helaas in moet laten slapen na 5 jaar trouwe dienst... Nu heb ik inmiddels een Haflinger en een Fjord :)




Sterkte :(:) , en super leuk dat je een haflinger en een fjord hebt, mijn lievelingsras is een fjord <3

Dankjewel, ik hoop dat je toch geluk hebt en een leuke pony krijgt :)[/quote]


Dankje wel :)

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:27


xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 22:28


michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:29

love_horse1 schreef:
michelle___ schreef:
Mijn verhaal begon bij een zwart paard en een roze strik
SUPRISE, toen had ik ineens een paard <3 <3 <3
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

[ITP] 't Beste verjaardags cadeau



Wauw ! , veel geluk met hem/haar !!! :)

Bedankt, is inmiddels alweer twee jaar geleden hoor. :D

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 22:30

michell
[quote="love_horse1 schreef:
michelle___ schreef:
Mijn verhaal begon bij een zwart paard en een roze strik
SUPRISE, toen had ik ineens een paard <3 <3 <3
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

[ITP] 't Beste verjaardags cadeau



Wauw ! , veel geluk met hem/haar !!! :)

Bedankt, is inmiddels alweer twee jaar geleden hoor. :D[/quote]


Als nog veel geluk met haar ;), ik wil ook zo graag een pony/paard !! :(:)

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Re: Bijna elk meisje haar droom !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 22:31

Trouwens ze is echt super mooi !!!

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Bijna elk meisje haar droom !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:33

Bedankt! :D

sallandval
Berichten: 6056
Geregistreerd: 21-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:50

Ik had ook die droom ja, ik schreef onder aan elk boodschappenbriefje 'paard'; jaaaren lang. Maar het mocht niet baten. Toen ging ik op mijn 17e op mezelf wonen en heb ik 7 jaar gespaard en toen kocht ik mijn eerste pony.

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-13 07:12

sallandval schreef:
Ik had ook die droom ja, ik schreef onder aan elk boodschappenbriefje 'paard'; jaaaren lang. Maar het mocht niet baten. Toen ging ik op mijn 17e op mezelf wonen en heb ik 7 jaar gespaard en toen kocht ik mijn eerste pony.



Heb je die pony nog steeds ? :D ;)

Louisexvosje

Berichten: 40
Geregistreerd: 25-06-13
Woonplaats: de lier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 10:18

Het was mijn 8e verjaardag en ik zat met me ouders en het personeel van me vader in de kantine want het was pauze (mijn vader had een rozenbedrijf)
Opeens kwam er een hele grote vrachtwagen het erf op rijden, Ik wist niet wat er in stond. Iedereen die in de kantine was, was aan het raden. Toen gin ik naar buiten en de mensen die in de vrachtwagen zaten feliciteerde mij. Ze opende de vrachtwagen en er kwam een prachtig witschimmel veulen uit van 1 jaar uit, Powergirl. Toen mocht ze in het weiland bij de andere beestjes staan. Helaas is Powergirl niet zo lang gebleven omdat ik en mijn moeder geen ervaring met paarden hadden en Powergirl trapte en beet. Na 3 weken kwam de vrachtwagen er weer met 3 paarden en 1 pony erin. De pony keek zo lief naar mij /3, Ik koos hem. (mijn ouders waren hier niet bij :P ) nu na 5 jaar heb ik Vosje nog steeds. Ik ben heel blij met hem en heb al heel veel met hem mee gemaakt. Nu ben ik te groot voor hem geworden -O- en van me ouders moet hij weg maar ik doe er alles aan om hem te houden!
ps. in de tussentijd zijn er ook nog 2 paarden bij gekomen, Op een paard rij ik nu dressuur, Het andere paard is van me moeder.
foto van ze alle 3, Vosje Josje en Zenga. (ik heb geen foto van Powergirl op me laptop.
Afbeelding

sallandval
Berichten: 6056
Geregistreerd: 21-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 10:55

love_horse1 schreef:
sallandval schreef:
Ik had ook die droom ja, ik schreef onder aan elk boodschappenbriefje 'paard'; jaaaren lang. Maar het mocht niet baten. Toen ging ik op mijn 17e op mezelf wonen en heb ik 7 jaar gespaard en toen kocht ik mijn eerste pony.



Heb je die pony nog steeds ? :D ;)


Nee, ik heb inmiddels drie andere.

Mijn moeder heeft spijt want die denkt wel eens dat ze als ik op mijn 11e een pony had gekregen, ze nu inmiddels wel kleinkinderen zou hebben gehad :o

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-13 11:04

sallandv
[quote="love_horse1 schreef:
sallandval schreef:
Ik had ook die droom ja, ik schreef onder aan elk boodschappenbriefje 'paard'; jaaaren lang. Maar het mocht niet baten. Toen ging ik op mijn 17e op mezelf wonen en heb ik 7 jaar gespaard en toen kocht ik mijn eerste pony.



Heb je die pony nog steeds ? :D ;)


Nee, ik heb inmiddels drie andere.

Mijn moeder heeft spijt want die denkt wel eens dat ze als ik op mijn 11e een pony had gekregen, ze nu inmiddels wel kleinkinderen zou hebben gehad :o[/quote]


HHa :') :)

Doef

Berichten: 1736
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:49

Louisexvosje schreef:
Het was mijn 8e verjaardag en ik zat met me ouders en het personeel van me vader in de kantine want het was pauze (mijn vader had een rozenbedrijf)
Opeens kwam er een hele grote vrachtwagen het erf op rijden, Ik wist niet wat er in stond. Iedereen die in de kantine was, was aan het raden. Toen gin ik naar buiten en de mensen die in de vrachtwagen zaten feliciteerde mij. Ze opende de vrachtwagen en er kwam een prachtig witschimmel veulen uit van 1 jaar uit, Powergirl. Toen mocht ze in het weiland bij de andere beestjes staan. Helaas is Powergirl niet zo lang gebleven omdat ik en mijn moeder geen ervaring met paarden hadden en Powergirl trapte en beet. Na 3 weken kwam de vrachtwagen er weer met 3 paarden en 1 pony erin. De pony keek zo lief naar mij /3, Ik koos hem. (mijn ouders waren hier niet bij :P ) nu na 5 jaar heb ik Vosje nog steeds. Ik ben heel blij met hem en heb al heel veel met hem mee gemaakt. Nu ben ik te groot voor hem geworden -O- en van me ouders moet hij weg maar ik doe er alles aan om hem te houden!
ps. in de tussentijd zijn er ook nog 2 paarden bij gekomen, Op een paard rij ik nu dressuur, Het andere paard is van me moeder.
foto van ze alle 3, Vosje Josje en Zenga. (ik heb geen foto van Powergirl op me laptop.
[ Afbeelding ]


Ohh dit is echt heel leuk! :j
Je mag Vosje vast wel houden,
Liefde overwint alles Hé! :+ xx

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-13 12:40

lolove schreef:
Louisexvosje schreef:
Het was mijn 8e verjaardag en ik zat met me ouders en het personeel van me vader in de kantine want het was pauze (mijn vader had een rozenbedrijf)
Opeens kwam er een hele grote vrachtwagen het erf op rijden, Ik wist niet wat er in stond. Iedereen die in de kantine was, was aan het raden. Toen gin ik naar buiten en de mensen die in de vrachtwagen zaten feliciteerde mij. Ze opende de vrachtwagen en er kwam een prachtig witschimmel veulen uit van 1 jaar uit, Powergirl. Toen mocht ze in het weiland bij de andere beestjes staan. Helaas is Powergirl niet zo lang gebleven omdat ik en mijn moeder geen ervaring met paarden hadden en Powergirl trapte en beet. Na 3 weken kwam de vrachtwagen er weer met 3 paarden en 1 pony erin. De pony keek zo lief naar mij /3, Ik koos hem. (mijn ouders waren hier niet bij :P ) nu na 5 jaar heb ik Vosje nog steeds. Ik ben heel blij met hem en heb al heel veel met hem mee gemaakt. Nu ben ik te groot voor hem geworden -O- en van me ouders moet hij weg maar ik doe er alles aan om hem te houden!
ps. in de tussentijd zijn er ook nog 2 paarden bij gekomen, Op een paard rij ik nu dressuur, Het andere paard is van me moeder.
foto van ze alle 3, Vosje Josje en Zenga. (ik heb geen foto van Powergirl op me laptop.
[ Afbeelding ]


Ohh dit is echt heel leuk! :j
Je mag Vosje vast wel houden,
Liefde overwint alles Hé! :+ xx




:j :D

daf3
Berichten: 397
Geregistreerd: 09-09-11
Woonplaats: naast de buren :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 15:55

ochh wat is het een grote droom van mij, ik ben zo jaloers op al die verhalen hier :o ik droom sinds mijn 6e al of ik een paardje mag, ik ben nu 14 en heb nogsteeds deze droom. Een vriendin van mijn zus heeft een eigen fjord, yesta en ik hoor maar vaak genoeg dat ze het zwaar werk vind, en dat in de winter de verzorging gewoon doorgaat, maar het rijden meestal niet. Toch lijkt mij de verzorging ook erg leuk, zelfs help ik graag met de stallen uitmesten enz. enz enz.
Het lijkt me echt zooo geweldig! een eigen paard <3

maar hoe zit dat nou eigenlijk als je volwassen bent ( jaaa dan komt mijn paardjehh :D ). hoe doe je dat met je werk? en heb je dan daarnaast als je thuis komt van werk nog genoeg tijd en energie voor je pony?

@michelle: wauuwww!! hoe heb je hem/haar genoemd

Delaja

Berichten: 3555
Geregistreerd: 10-04-08

Re: Bijna elk meisje haar droom !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:01

Mijn eerste droom is ruim 5 jaar geleden al uitgekomen; sindsdien heb ik een geweldig lieve merrie.
Nu komt volgend jaar mijn nieuwe droom uit: we hebben een huis met 2 hectare grond gekocht waar mijn paard dus aan huis zal komen te staan!

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:09

daf3 schreef:
@michelle: wauuwww!! hoe heb je hem/haar genoemd

Ze heette al Lara Croft, dus dat heb ik zo gelaten. :)

Splut
Berichten: 1095
Geregistreerd: 19-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:16

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Doef

Berichten: 1736
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 18:38

Annwfyn schreef:
Nooit blijven stoppen met dromen.
Vanaf mijn 10e was ik verliefd op een manege pony.
Mijn moeder wilde haar over kopen (had al gesprekken met eigenaar gehad), helaas..
De pony werd plots verkocht (op mijn 16e), tijden heb ik gezocht naar haar.
En niet meer gevonden, de moed opgegeven.
Tot.. Ik een foto van een wel heel bekende pony zag (ik was inmiddels 19).
Dat was ze!
Nu ben ik 20 en ik stuiter al een paar dagen het huis rond, dat stopt voorlopig ook nog niet..
Volgende week woensdag mag ik haar ophalen en blijft ze voor altijd bij mij (ze is inmiddels 21 jaar oud).

Dreams come true =3


Ohh, Gelukkige jij! :D
Zo leuk dat je haar hebt gevonden! :o
Nog heel veel plezier met der!
xx

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Bijna elk meisje haar droom !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 18:40

Op mijn 18e heb ik shetland veulentje gekocht. Op mijn 19e kocht ik een appaloosa pony, ik betaal alle kosten zelf per maand door hard te werken.

Op dit moment geen werk maar dat komt wel goed :D

Splut
Berichten: 1095
Geregistreerd: 19-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 16:22

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Baileysdream

Berichten: 1360
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 16:43

Mijn droom kwam op me 11de uit, reed wedstrijden op de manege maar kon gewoon niet verder komen, werd ik ineens gebeld door een mevrouw. ja je paard staat hier op je te wachten.. euh, he? hadden me ouders het paard gekocht waar ik iets eerder bij was wezen kijken voor 'bijrijd' paard.
nu 7 jaar later en veel wedstrijdervaring verder, heb ik dit paard verkocht wegens het toch niet goed klikken, en heb ik een 6 jarige haflinger al vanaf me 14e, een bont hengstveulen wat volgende maand terugkomt en een 4 maanden oud bont hengstveulen.
dus je moet maar net geluk hebben, ik werk er zelf ook hard voor mee. al me geld gaat op aan me paardjes en aan niks anders meer, keuzes maken ervoor :)

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 16:43

Baileysdream schreef:
Mijn droom kwam op me 11de uit, reed wedstrijden op de manege maar kon gewoon niet verder komen, werd ik ineens gebeld door een mevrouw. ja je paard staat hier op je te wachten.. euh, he? hadden me ouders het paard gekocht waar ik iets eerder bij was wezen kijken voor 'bijrijd' paard.
nu 7 jaar later en veel wedstrijdervaring verder, heb ik dit paard verkocht wegens het toch niet goed klikken, en heb ik een 6 jarige haflinger al vanaf me 14e, een bont hengstveulen wat volgende maand terugkomt en een 4 maanden oud bont hengstveulen.
dus je moet maar net geluk hebben, ik werk er zelf ook hard voor mee. al me geld gaat op aan me paardjes en aan niks anders meer, keuzes maken ervoor :)




_/-\o_ _/-\o_ :)

matedor

Berichten: 964
Geregistreerd: 06-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 16:46

Mijn droom is ook uitgekomen. Als 11 jarig meisje droomde ik al jaren om op paardrijden te zitten. En toen begon het mijn eerste les. Waarbij direcht mensen vroegen of ik niet eerder had paardgereden en langzaam begon mijn nieuwe toekomst(ik mog het nooit heb 3 jaar gevraagt) ging steeds beter een naar een jaar zat ik en de gevordede groep. Mijn droom was een paard waar ik mee verder kon. Naar een jaar zoeken heb ik haar gevonden. Een schimmel 12 jaar een hart van goud zo snel en eigenwijs als maar kon. Ze is niet van mij maar dat hoeft ook niet want hier droomde ik altijd al van. Ook hun dachten dat ik 6 jaar reed maar het was nog geen eens 2 jaar. Binnenkort ga ik starten in de wedstrijden. Terwijl de hele manege me na kijkt hoe ik hier zo snel ben gekomen. ;)