2 à 3 maanden terug ging ik m'n tank Baloutje rijden, maar dat veranderde tot 2x toe in een rodeo.
Hij schrok, ik schrok, het zadel verschoof, hij vloog met 4 benen de lucht in en toen belandde zijn hoef op mijn zij/ribben. De schrik zat er flink in bij hem en bij mij en we hebben dus al die tijd niet gereden en weer een beetje aan het vertrouwen gewerkt.
Ook het zadel is aangepast (past nu perfect) en ben ik geholpen door de fysio en manueel therapeut aangezien ik er gekneusde ribben en een scheve bekken aan over had gehouden! Sinds vandaag staat mijn bekken thank god weer recht en heb ik al minder pijn.
Maar gisteren was het zover... Ik ging er weer op! Dit keer met bit, een perfect zadel en iemand die hem vast had aan de lijn.
In het begin heel onwennig, ik was zoooooo zenuwachtig!!! Maar al gauw werd het weer vertrouwd, en wat had ik dat gemist zeg.
Nu zijn we niet meer te stoppen. Het vertrouwen komt terug, maar de band is nooit kapot geweest. A.s. woensdag weer erop, en dan weer voor het eerst draven. Ik heb er zin in!!!

Hier 2 screenshots uit het filmpje (sorry voor de slechte kwaliteit). Hij zat trouwens constant vast aan de longeerlijn maar heb het voor het mooie even weggeshopt

Hier begon hij echt te ontspannen en liet hij lekker zijn hoofd zakken