ik krijg waarschijnlijk binnenkort een eigen pony samen met een vriendin van me
mijn vraag was
wat kan ik nu allemaal al voor die pony zelf maken?
en
wat heb ik sowiso nodig als ik hem ga kopen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Laura_Stella schreef:vieftara schreef:bedankt onze ouders hebben daar al over nagedacht en ze zetten een soort verenniging op en als ik bijv. een ander wil en zij niet dan verkoop ik mijn aan deel aan haar en andersom ook
Hoe bedoel je?
komt zowizo ruzie van.MarZarascha schreef:En denk erom, het moet het paard ook niet te veel worden. Wat doe je als je vriendin op haar dag 4 uur met het paard rijd, de volgende dag kom jij en is het paard doodop of stijf? Zeggen dat het niet mag kan niet, het is immers ook haar paard. En je moet dan wel op zoek gaan naar een paard waar jullie allebei een klik mee hebben. Het is heel ingewikkeld. Niet onmogelijk, maar als ik dat hoor gaat dat met jullie niet werken. 2 meiden bij mij op stal delen hun paard ook, maar een van de 2 wilt niet zo graag rijden, dus is het makkelijker voor de ander. Zij zijn ook ouder en wijzer.
Starzu schreef:MarZarascha schreef:En denk erom, het moet het paard ook niet te veel worden. Wat doe je als je vriendin op haar dag 4 uur met het paard rijd, de volgende dag kom jij en is het paard doodop of stijf? Zeggen dat het niet mag kan niet, het is immers ook haar paard. En je moet dan wel op zoek gaan naar een paard waar jullie allebei een klik mee hebben. Het is heel ingewikkeld. Niet onmogelijk, maar als ik dat hoor gaat dat met jullie niet werken. 2 meiden bij mij op stal delen hun paard ook, maar een van de 2 wilt niet zo graag rijden, dus is het makkelijker voor de ander. Zij zijn ook ouder en wijzer.
Als haar vriendin iets fout doet mag ze er heus wel wat van zeggen. Ookal is het ook haar paard.