Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
EskeGirl schreef:Ik denk niet dat ze het perse zelf wil ofzo...
Maar ja, fijn dat het goed ging.
Hoe oud is ze, en krijg je nog professionele begeleiding?
Rubber_Duck schreef:Je 'rijdt' nu dus zonder zadel? Zadelmak maken is de eerste stap, dan komt het inrijden pas.
LisanneElena schreef:Rubber_Duck schreef:Je 'rijdt' nu dus zonder zadel? Zadelmak maken is de eerste stap, dan komt het inrijden pas.
sorry maar als je het leest, lees het dan ook goed! Ik heb het niet gehad over op haar RIJDEN, maar genoeg mensen zitten er van te voren gewoon in de wei op, nou dus dat deden wij en we stapten een paar stappen. En het longeren en rijden doen we natuurlijk MET zadel.
kendiva2012 schreef:Ik denk dat je dit beter door een ervaren iemand kan laten doen, je moet haar eerst laten wennen aan het zadel....daarna kan je proberen te rijden
Laat je het ons nog even weten hoe het gaat met inrijden en/of zadelmak maken? Succes!
Of je misschien laten helpen door iemand anders. Citaat:Het zadelmak maken kan men niet alleen. Daar is altijd een helper bij nodig.
misschien begrijp ik het verkeerd hoor...maar vroeg het me af. Viktor238 schreef:Wat leuk dat je paardje zijn oren naar voren gespitst heeft. En ach dat draven, tja als er iemand op hun rug zit willen ze dat allemaal welLaat je het ons nog even weten hoe het gaat met inrijden en/of zadelmak maken? Succes!
Als tip; misschien kun je, als je al wat verder bent, les nemen op je paardje. Dat zou leuk en leerzaam zijn.Of je misschien laten helpen door iemand anders.