Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Frederieke_ schreef:mijn ergste ervaring is niet zo heel erg, maar wel vrij irritant, ik krijg elke dag berichtjes van penny meisjes die graag mijn pony willen verzorgen...
én op facebook is er een meisje die veeeeeeel te groot is voor haar shetlander en het is echt zielig, maar ze blijft maar volhouden dat het wel kan en het is een echt heel onverschillig kortzichtig meisje dat telkens als je haar erop wijst, súper erg in de verdediging schiet en begint te schelden, als jullie linkje willen naar haar fb, pb maar
SindyKaya schreef:Penny's die zonder toestemming bij mijn pony's het weiland in gingen en er op zitten![]()
Heb het niet zo heel fijntjes opgelost
Citaat:Hmmm dus je verhaal in je eigen topic klopte niet dat je naar de ouders bent gegaan?
Dat je niet te keer bent gegaan?
Dat de moeders boos waren op de desbetreffende meisjes en dat ze hebben gevraagd of er iets vergoed moest worden?
Of vind jij dat niet netjes opgelost?
JasmijnJoy schreef:Frederieke_ schreef:mijn ergste ervaring is niet zo heel erg, maar wel vrij irritant, ik krijg elke dag berichtjes van penny meisjes die graag mijn pony willen verzorgen...
én op facebook is er een meisje die veeeeeeel te groot is voor haar shetlander en het is echt zielig, maar ze blijft maar volhouden dat het wel kan en het is een echt heel onverschillig kortzichtig meisje dat telkens als je haar erop wijst, súper erg in de verdediging schiet en begint te schelden, als jullie linkje willen naar haar fb, pb maar
Oooeh laten we haar vol gaan spammenIk wil wel!
mie123gie schreef:Storm schreef:Ik vraag me af wie hier nu de Penny is....
ik ben 14 een beetje oud voor een penny niet even voor de duidelijkheid dat meisje was een jaar of 10