jullie ergste ervaring met penny's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mie123gie

jullie ergste ervaring met penny's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 12:01

Heey, Ik heb de laatste tijd nogal veel problemen met Penny meisjes. Dit soort wel voor hilarische momenten maar ook voor veel irritatie dus ik vroeg me af wat jullie Grappigste of irritantste moment met penny meisjes was. Dit was er 1 van mij.

Ik was met een vriendin aan het rijden op mijn pony's toen ik nog op de manege stond, dus we waren mooi aan het springen (ong. een meter) en er stonden wat penny's te kijken. Stond 1 al de hele tijd op te scheppen dat ze tuig voor haar verzorg pony had gekocht omdat het manege tuig heel slecht is omdat er arme mensen op rijden. nou daar ergerde ik me al blauw aan. Nou pony lief was een beetje fris en bokte, nou ik lette even niet op dus ik viel. Komt die penny de bak in gerend pakt mijn pony en zegt: "zie je nou wel, dat krijg je als je nog maar een beginner bent en een eigen pony krijgt. Ik bedoel zoek dan te minste een bijrijder zo als ik die tenminste blijft zitten in het zadel", ik was echt mega boos en heb dat kind zo bij mijn pony weg getrokken, durft ze ook nog te zeggen: "kijk ik kan tenminste ook tegen nuttige kritiek". Ik ben nog nooit zo boos geweest.

Storm

Re: jullie ergste ervaring met penny's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:03

Ik vraag me af wie hier nu de Penny is....

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:03

Het ergste tot nu toe is dat ze zijn gaan zitten op een jonge pony, pony's wegjaagden met zwepen omdat ze zogenaamd aan zouden vallen en staart en manen af knippen.

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 12:06

Storm schreef:

ik ben 14 een beetje oud voor een penny niet even voor de duidelijkheid dat meisje was een jaar of 10

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:06

Storm schreef:

:')

Maar ik snap dat ze zich daar aan ergerde ;)

Nedra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:07

Penny heeft naar mijn idee niets te maken met leeftijd.

canela

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:09

Als je 14 bent kun je net zo goed een penny zijn... Als ik het zo lees kan ik het kind ook niet uitstaan hoor, dus ik snap je reactie wel.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:10

Ik ken ook nog een penny van 16, en jou verhaal is inderdaad best van 2 kanten te bekijken.

Ik heb wel eens een klein meisje gehad die heel graag op mijn verzorgpony wilde rijden, ik heb haar maar verteld dat ze wel mocht komen poetsen als ik in de wei was.

Ben zelf ook een gigantische penny geweest hoor :+

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:11

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:11

al een tijdje 2 dames die stiekem de weilanden in gaan op op mijn pony's gaan zitten. Als de eigenaar van de weilanden komt en vraagt wat ze doen verkondigen dat de pony's van hen zijn. Ze struinen heel de woonplaats door om stiekem pony's te verzorgen. Ze zijn al in meerdere weilanden van de weide eigenaar gezien. Wanneer je er iets van gezegd krijg je nog een grote bek ook.

Als ze nou gewoon hadden gevraagd of ze mochten verzorgen was dat niet eens een probleem geweest maar op deze manier is niet oke.

( de penny's bij mijn pony's zijn 15 en 17 en absoluut penny's. Ken ook wel volwassenen met echte penny eigenschappen hoor ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:15

mijn ergste ervaring is niet zo heel erg, maar wel vrij irritant, ik krijg elke dag berichtjes van penny meisjes die graag mijn pony willen verzorgen...

én op facebook is er een meisje die veeeeeeel te groot is voor haar shetlander en het is echt zielig, maar ze blijft maar volhouden dat het wel kan en het is een echt heel onverschillig kortzichtig meisje dat telkens als je haar erop wijst, súper erg in de verdediging schiet en begint te schelden, als jullie linkje willen naar haar fb, pb maar :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:16

Dat kindjes vlak voor de pony gaan staan als je komt aangelopen. Ouders die daar ook niks van zeggen. Mooier nog, als ik links ga, gaan zij ook naar links en als ik naar rechts ga, gaan zij ook weer naar rechts zodat je er gewoon echt niet langs kan. Dan ben ik er klaar mee en mag er ook niet geaait worden. Vragen oke, maar niet de pas afsnijden.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:18

Penny's die zonder toestemming bij mijn pony's het weiland in gingen en er op zitten _-:(
Heb het niet zo heel fijntjes opgelost :o

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:19

Hahaha ik vraag me ook af wie hier de penny is, en dat bedoel ik niet gemeen oid.
Maar ik denk dat je er niet zo zwaar aan moet tillen :9 En je er zo boos om moet maken.

Maar wat betref ik heb mee gemaakt, ik zag een keer 2 meisjes lopen met mijn toemalige E pony, dus ik dacht huh? Was er een beetje in de war van ik dacht wat raar!! Dus ben even verder gereden, en heb ze aan gesproken. 'Lekker aan de wandel dames?' Ja zeker vertelden ze. 'Wat een mooie pony hebben jullie!' Ja, mooi he nou hele verhalen wat ze wel niet reden. Ik heb ze verteld dat ik het allemaal super knap van ze vond maar dat ik dan nu mijn eigen pony wel even over zou nemen en terug naar de wei zou brengen. Ik heb ze verteld die avond even langs te komen om even met hun ouders te gaan praten. Zomaar een pony uit de weiland is diefstal.
Ik heb de dames nooit meer gezien.

Wel had vroeger van die dingen altijd een witte rijbroek aan willen. Als we dan naar divoza oid gingen wilde ik altijd in me rijkleding want iedereen moest natuurlijk wel zien dat ik paard reed *\o/*

Maar naar vreemde pony's toe gaan om erop te zitten manen te knippen ze uit de wei te halen. Deed ik niet en heb ik ook nooit overwogen. Misschien omdat ik mijn eigen shetlander had, daarna een D pony erbij, maar ook als je die niet hebt als penny meisje hoor je niet ongevraagd ergens het land in te stappen.

Ik heb 5 jaar in een ruitersport zaak gewerkt en vond het altijd wel leuk om al die kleine ikjes te zien haha je pikt ze er zo uit. Niks mis mee {:}
Laatst bijgewerkt door CoSnuf op 30-06-13 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:20

bij ons zijn er staarten geknipt ( en dan ook echt 20 ec eraf!), manen geknipt, halsters gepakt!

Freefeelster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:21

@ SindyKaya : Ja, nu maak je me nieuwsgierig........ }>

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:23

Freefeelster schreef:
@ SindyKaya : Ja, nu maak je me nieuwsgierig........ }>

Tja, als ik zomaar met mijn clicker klik gaan ze bokken.
Hopelijk kan je de rest zelf afmaken :D

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:23

Frederieke_ schreef:
mijn ergste ervaring is niet zo heel erg, maar wel vrij irritant, ik krijg elke dag berichtjes van penny meisjes die graag mijn pony willen verzorgen...

én op facebook is er een meisje die veeeeeeel te groot is voor haar shetlander en het is echt zielig, maar ze blijft maar volhouden dat het wel kan en het is een echt heel onverschillig kortzichtig meisje dat telkens als je haar erop wijst, súper erg in de verdediging schiet en begint te schelden, als jullie linkje willen naar haar fb, pb maar :')

Oooeh laten we haar vol gaan spammen :') Ik wil wel! :+

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:24

mie123gie schreef:
Storm schreef:

ik ben 14 een beetje oud voor een penny niet even voor de duidelijkheid dat meisje was een jaar of 10

Dan zou ik het stukje tekst "stiekem penny" in je profiel ook maar eens weg halen ;)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:25

SindyKaya schreef:
Penny's die zonder toestemming bij mijn pony's het weiland in gingen en er op zitten _-:(
Heb het niet zo heel fijntjes opgelost :o

Citaat:
Hmmm dus je verhaal in je eigen topic klopte niet dat je naar de ouders bent gegaan?
Dat je niet te keer bent gegaan?
Dat de moeders boos waren op de desbetreffende meisjes en dat ze hebben gevraagd of er iets vergoed moest worden?
Of vind jij dat niet netjes opgelost?

Het was even rustig
Maar een paar weken geleden zijn ze gewoon weer terug gekomen..

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:28

Ik snap echt niet dat kinderen dit kunnen doen ik ben echt nog nooit zomaar een wei binnen gegaan en staarten afknippen , ponys stelen wel heb ik door het hek een pony staan poetsen en heb daarna een briefje achtergelaten om te vragen of ik de ponys mocht verzorgen en toen het mocht toen had ik ook toestemming om in de wei te gaan
Dit is toch niet erg of wel
Maar je moet wel erg veel lef hebben om een bak in te lopen en een pony te pakken en zeggen dat je veel beter bent

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 12:29

JasmijnJoy schreef:
Frederieke_ schreef:

oeh ik doe mee, bokt word weer duivels }>

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:30

mie123gie schreef:
JasmijnJoy schreef:

Haha jaah! We gaan alle penny's een lesje leren. Want hun doen "poownie's" pijn. En dat is "siieeluugh"! :')

_O-

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 12:31

mie123gie schreef:
Storm schreef:

Dan zou ik het stukje tekst "stiekem penny" in je profiel ook maar eens weg halen ;)[/quote]
ben vanbinnen wel gewoon een penny hoor ik sta de hele dag pony's te vlechten en te doen maar qua brutaliteit nee dan ben ik echt geen penny

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 12:32

JasmijnJoy schreef:
mie123gie schreef:

Haha jaah! We gaan alle penny's een lesje leren. Want hun doen "poownie's" pijn. En dat is "siieeluugh"! :')

_O-[/quote]
geweldig idee, haha zijn we eigenlijk wel heel penny bezig _O-