school en paard combineren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kagiwaga

school en paard combineren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 13:24

ik wist even niet waar het te plaatsen dus zet ik hem maar hier.
Ik heb een paard waar ik erg gek op ben en zij ook op mij.
We kunnen bv uren knuffelen.
Maar nu het probleem, er is hier in de buurt geen knappe stalling met genoeg service dat ik maar 1x op een dag heen hoef, ik moet nu zeker 2x heen.
Ik heb daar volgend jaar met mijn opleiding geen tijd meer voor,. maar wil haat ook niet verkopen.
Wat kan een andere oplossing zijn?

Remark

Re: school en paard combineren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 13:25

Bijrijdster...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 13:27

Kun je haar niet verder weg stallen? Er zal toch wel ergens in de regio een stalling zijn waar ze wel die service bieden? Of anders een stalgenoot vragen of ze 's ochtends jouw paard mee verzorgt en dat jij die van haar een keer extra verzorgt als zij niet kan?

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 13:29

NM > YRT

Tyreos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 14:02

hoi ik ga volgend jaar naar de middelbare maar ik wil liever niet iemand anders op mijn pony laten rijden ze heeft wel een heel groot weiland waar ze op kan rennen 3 voetbal velden moet ik verder nog iets anders doen (ze krijgt elke dag eten ook biks)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 14:03

Tyreos schreef:
hoi ik ga volgend jaar naar de middelbare maar ik wil liever niet iemand anders op mijn pony laten rijden ze heeft wel een heel groot weiland waar ze op kan rennen 3 voetbal velden moet ik verder nog iets anders doen (ze krijgt elke dag eten ook biks)

Als je paard een vriendjes heeft en ze lopen de hele dag buiten dan is het helemaal niet erg als je niet iedere dag beweging geeft.

Tyreos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 14:11

oke bedankt ze heeft 1 beste vriendin

kagiwaga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 20:24

Als ik haar verder weg stal kan ik niet meer op de fiets heen

PastHistory

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 20:26

Je kunt je paard misschien stallen bij iemand die een lege stal heeft in de buurt? Ik heb ook al gehoord van verzorgpony's. Dan zorgt er iemand anders voor je paard en kun je er heen als je wilt

Tyreos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 13:35

ja bedankt

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:10

Een paard met school combineren is niet heel erg moeilijk hoor! Ik zit in 3 vwo en heb bijna elke dag wel tijd om naar mijn pony te gaan.. En als het toch niet lukt, misschien heb je een paardengekke vriendin die je met je paardje kan vertrouwen voor als jij geen tijd hebt??

Geertema

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 09:02

xx_Charlot schreef:
Een paard met school combineren is niet heel erg moeilijk hoor! Ik zit in 3 vwo en heb bijna elke dag wel tijd om naar mijn pony te gaan.. En als het toch niet lukt, misschien heb je een paardengekke vriendin die je met je paardje kan vertrouwen voor als jij geen tijd hebt??

ben ik mee eens al je naar de 1e gaat kan het in het begin wat opstart problemen geven maar voor die periode kan je misschien wel iets regelen

locorette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:39

Het valt prima te combineren. Ik had voorheen een leasepaard waarvoor ik 20km heen en 20km terug voor moest fietsen. Daarnaast liep ik stage en deed ik een hbo opleiding. Met genoeg inzet en motivatie is alles te regelen.