Ik ga met je mee
Mijn vriendin heeft ook pony's die hartstikke braaf zijn als de vaststaan, hoe kort het touw ook is enzo.
Maar omdat ik al veel dingen heb meegemaakt (ook zoiets als jij dus had) zet ik liever geen van mijn pony's meer vast, vind
het toch een eng idee.
pumbaalover schreef:ik heb een keer gehad dat een paard zo schrok dat de knoop niet meer los kon en ik was de oudste in de buurt(toen 11) en ik deed het toen zo dat de andere 2 (9 en 8) aan het halster moesten hangen omdat het paard probeerde te stijgeren en ik zou dan de veiligheids haak(die ene van het halstertouw waarmee je m vast maakt aan het halster) los zou maken nou dat was een klus...... de pony was zo bang dat ie in de verdediging ging en me probeerde te bijten en toen ik m dan ook vast had zij ik dat die kinderen direct de stal uit moesten want ze probeerde te gaan schoppen en toen heb ik haar los gemaakt en ben ik er zo snel mogelijk uit gegaan... was effe schrikken maar ja kan altijd gebeuren als er iets gebeurd... zet ze nog steeds aan het halster vast want normaal doet ze dat noooit...
als je pony altijd raar doet moet je het niet doen de pony zal niet snel iets overkomen maar ze kunnen natuurlijk altijd in paniek raken al ze het al eng of niet leuk vinden.... dus ligt volkomen aan de pony.