dat is niet best zeg .. ik zou ze een keer allemaal bij elkaar halen en met ze praten. vind dit een beetje raar/kinderachtig van je vriendin en je vrienden , maar vooral van je vriendin. ik zou het niet uitpraten maar dat ligt aan jou , ik zou wel gewoon met elkaar praten dat ze normaal doen. verder zou ik het niet echt weten , succes er nog mee.
Ik zou gewoon zeggen: dit is een profiteur en geen vriendin, niet geweest ook. Ze was bij jou, omdat: - je een eigen pony hebt - je haar schoolwerk deed
Jeetje wat een achterbaks kind. Na alles wat je voor haar heb gedaan en dan zo terug behandeld worden als oud vuil. ik zou als ik jou was kijken of er andere meiden zijn die jou wel met respect behandelen het gezellig mee heb .
Ik zou zo boos op der zijn geworden (maarja, that's me) Heb je nog andere vriendinnen buiten haar om? Dan zou ik geen aandacht meer aan haar besteden en met andere omgaan
Ik zou gewoon proberen te negeren, en lekker met je eigen leven verder gaan.. Dan is de lol er snel van af bij haar, als je laat blijken dat het je weinig doet..
f4bjheu
Geplaatst: 15-06-13 22:13
nou heel hard maar wel simpel: je weet meteen wat voor soort "vriendin" het is/was
je deed haar werk voor je en je had een eigen paard
zo als Mijati al schreef, een simpele profiteur
Enphalu
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-13 23:40
.
Laatst bijgewerkt door Enphalu op 06-07-24 18:09, in het totaal 2 keer bewerkt
Nevaeh
Geplaatst: 15-06-13 23:43
Ik zou met jouw goede vriendinnen beginnen, spreek met ze af en vertel jouw kant van het verhaal. Breid dit uit tot al jouw vriendinnen jouw verhaal kennen. En A.? Laat lekker joh, die komt zichzelf nog wel tegen!
Laatst bijgewerkt door Nevaeh op 15-06-13 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt