Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xknurrie

Berichten: 280
Geregistreerd: 26-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 17:35

wanuu schreef:
schleich15 schreef:
Tof hoor. Hebben jullie op schleichshop.eu al de exclusive springset met hannoveranen gezien?


Enkel exclusief is de ruiter dus ik ga m niet kopen, t is wel even goed met ze


Ik heb m zojuist ook gezien. Alleen om de ruiter ga ik m niet kopen. Ik las ook ergens dat die merrie een andere kleur heeft, maar op de foto's die ik zie, zie ik normale kleuren.

Het lijkt wel alsnog Schleich een beetje geld nodig heeft door alsmaar nieuwe Exclusive sets te maken, zodat iedere verzamelaar ze koopt :/

Ik zag ook nog ergens een Exclusive Fellpony set. En wat was er exclusief aan? Niks! Er zat een lintje om het beentje van de verzorger die erbij zat. Maar die was gewoon normaal. Raar

SophieXAnni
Berichten: 207
Geregistreerd: 08-11-13

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 18:14

Hoe kom je aan een catalogus met alle paarden?

Rooz11
Berichten: 92
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 18:25

Ik heb vandaag de drie nieuwe sets met paard, ruiter en tuig gekoht. Valt het jullie ook op dat het achterbeen van die witte wel ontzettend uitgerekt is, of ligt dat aan mij?
Ik vind dat jullie gelijk hebben over dat schleich ineens we heel veel exclusive sets heeft, en het is ook opeens weer duurder bij mij. Eerst kreeg ik een volwassen paard voor 6,95 en nu ineens 7,50. Maar ik spaar toch gewoon verder.
Even off-topic: net spirit gekeken. Hebben jullie die ook gezien? Ik moest er een beetje van huilen wahahah

Ennuh, Joycieee, ik ben helemaal verliefd op je repaint <3 en het halster staat er heel mooi bij!

SophieXAnni
Berichten: 207
Geregistreerd: 08-11-13

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 21:49

Ik kan dus echt geen naam voor mijn manege verzinnen :')
Wie wil me helpen please? Weet iemand leuke naam? Foto's komen nog, morgen ga ik mijn eerste 2 paardjes bestellen!
de amateurruiter en de competitie ruiter, happy!

Youri123
Berichten: 363
Geregistreerd: 21-06-14

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 16:07

Hoi hier een stille mee lezer eerst zonder account maar nu met account maar waar bestellen juli je schleich voral de schleich ruitersetjes Gr youri

Youri123
Berichten: 363
Geregistreerd: 21-06-14

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 16:07

Dus met paard erbij de nieuwe

KimW

Berichten: 776
Geregistreerd: 03-08-13
Woonplaats: Twente

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:27

Ik vind die arabieren van de Adventskalender wel heel mooi, maar aangezien ik niks met arabieren heb koop ik 'm niet.

Demiheruer
Berichten: 12
Geregistreerd: 11-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 11:22

Heb geknutseld.
Een halster met touwtjes tegen de vliegen.
Afbeelding
Wel een beetje raar ziet ie eruit.
Een dekje
Afbeelding
Close up van zijn neus :P
Afbeelding
Afbeelding

schleich15
Berichten: 204
Geregistreerd: 25-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 11:30

Hallo!

Hierbij even een foto van mijn vroegere schleich!
http://i60.tinypic.com/2rrnvhf.jpg

Toen had ik er nog maar 17 ;D
Ik had de Lippizaner ruin als eerste en de knabstrupper merrie als tweede.
De rest weet ik zo niet eens meer %) :=
Wat was jullie eerste schleichpaard?

Ohjaa vergeten te vertellen maar ik heb de wasplaats besteld! Whoeiii en als ik een 8 of hoger haal op een repetitie voor school dan krijg ik van mn ouders een schleich setje: Zadel+hoofdstel of deken+halster :D YAY!

xknurrie

Berichten: 280
Geregistreerd: 26-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 11:41

schleich15 schreef:
Hallo!

Hierbij even een foto van mijn vroegere schleich!
http://i60.tinypic.com/2rrnvhf.jpg

Toen had ik er nog maar 17 ;D
Ik had de Lippizaner ruin als eerste en de knabstrupper merrie als tweede.
De rest weet ik zo niet eens meer %) :=
Wat was jullie eerste schleichpaard?

Ohjaa vergeten te vertellen maar ik heb de wasplaats besteld! Whoeiii en als ik een 8 of hoger haal op een repetitie voor school dan krijg ik van mn ouders een schleich setje: Zadel+hoofdstel of deken+halster :D YAY!


Mijn eerste was de tennessee walker hengst :)

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 13:11

xknurrie schreef:
schleich15 schreef:
Hallo!

Hierbij even een foto van mijn vroegere schleich!
http://i60.tinypic.com/2rrnvhf.jpg

Toen had ik er nog maar 17 ;D
Ik had de Lippizaner ruin als eerste en de knabstrupper merrie als tweede.
De rest weet ik zo niet eens meer %) :=
Wat was jullie eerste schleichpaard?

Ohjaa vergeten te vertellen maar ik heb de wasplaats besteld! Whoeiii en als ik een 8 of hoger haal op een repetitie voor school dan krijg ik van mn ouders een schleich setje: Zadel+hoofdstel of deken+halster :D YAY!


Mijn eerste was de tennessee walker hengst :)


Mijn eerste paardjes waren , de tinker hengst, de shetlander merrie (niet 2014) , het shetlander veulen , de falabella hengst en de grazende merrie (ik had ze allemaal in 1 keer gekocht van marktplaats dus dat zijn allemaal mijn eerste paardjes haha) :)

silvericathy

Berichten: 1927
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 13:16

Mijn eerste was schleich Lipizzaner 13294 het zwarte veulentje... Die heb ik van mijn moeder gekregen, want die vond ik wel leuk voor bij een zwart paard dat ik had... Vervolgens moest het veulen ook zijn mamma hebben..... En zo begon mijn collectie, inmiddels heb ik er 133 en moet er nog 7 om alle uitgebrachte Paarden tot nu toe in mijn bezit te hebben, met uitzondering van special editions en paarden die je ergens extra bij krijgt...

Joyce_R

Berichten: 734
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: 'S-Hertogenbosch

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 13:23

Onze verzameling is onbewust begonnen met de Morgan 13235 (c) 1997. Foto: http://www.valinor.nl/schleich/images/p ... ornado.jpg . Een aantal jaren later heeft onze paps als cadeautje uit Duitsland een aantal Schleich modellen meegenomen, inclusief catalogus. Waar in we onze onbewuste allereerste Schleich ook zagen, de morgan. Ennn modellen die we nog meer zouden willen hebben. En dit is inmiddels uit de hand gelopen tot ik gok 900 a 1000 modellen :=

KittyDylan

Berichten: 8911
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 13:32

Paard moet familie hebben klinkt bekend :') ik moet en zal alle families compleet hebben :') De Lippizaner, Tenmessee Walker en de Hannoveranen zijn nog niet compleet (dus merrie, veulen en hengst/ruin)

Mijn eerste was de Quater Horse merrie.

KittyDylan

Berichten: 8911
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 15:11

Hoe maak je van een merrie een ruin zonder klei?

EsmeeSenja

Berichten: 304
Geregistreerd: 27-02-14
Woonplaats: In paradijs ' esmee en ayla '

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 17:03

Mijn eerste paardje was de tinker hengst . Natuurlijk wou ik ook een veulen en ren merrie :') en nog een veulen toen ben ik gaan sparen en spaar nu de dag van vandaag nog steeds :) heb overgings de dartmoor merrie gekocht ! Natuurlijk meteen een shetlander veulentje erbij en het dartmoor setje :')

Mitchielove
Berichten: 44
Geregistreerd: 02-03-14
Woonplaats: Waar mijn bed slaapt!

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 20:16

Mij eerste paardjes waren ook de Tinker hengst en het knabstrupper veulen. Ze stonden samen op mijn verjaardagstaart.
Dat "familie moet compleet zijn" ken ik hihi, alleen gaat dat niet door omdat mijn moeder vind dat ik er wel genoeg heb (ik heb er maar 60 ofzo :( ) Mar ik blijf ze lekker kopen ;)
Verder heb ik ook een nieuwe stal gemaakt van een doos en ijsstokjes en heel veel dekentjes en nog wat ander spul.

xLHHx

Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 20:23

Mitchielove schreef:
Mij eerste paardjes waren ook de Tinker hengst en het knabstrupper veulen. Ze stonden samen op mijn verjaardagstaart.
Dat "familie moet compleet zijn" ken ik hihi, alleen gaat dat niet door omdat mijn moeder vind dat ik er wel genoeg heb (ik heb er maar 60 ofzo :( ) Mar ik blijf ze lekker kopen ;)
Verder heb ik ook een nieuwe stal gemaakt van een doos en ijsstokjes en heel veel dekentjes en nog wat ander spul.



maar 60?! :oo :wow:
ik heb er maar 27!

Eske_B

Berichten: 15105
Geregistreerd: 19-08-08

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 20:43

Mijn eerste was ook de TWH hengst!
Heb er nu rond de 45 denk ik, in vier jaar. Koop zo af en toe wat :)

shadowismy

Berichten: 93
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 21:08

schleich15 schreef:
Hallo!

Hierbij even een foto van mijn vroegere schleich!
http://i60.tinypic.com/2rrnvhf.jpg

Toen had ik er nog maar 17 ;D
Ik had de Lippizaner ruin als eerste en de knabstrupper merrie als tweede.
De rest weet ik zo niet eens meer %) :=
Wat was jullie eerste schleichpaard?

Ohjaa vergeten te vertellen maar ik heb de wasplaats besteld! Whoeiii en als ik een 8 of hoger haal op een repetitie voor school dan krijg ik van mn ouders een schleich setje: Zadel+hoofdstel of deken+halster :D YAY!



Succes moet een tien halen voordat ik iets krijg :') verder mijn eerste schleich paard was de palomino hengst /3

KittyDylan

Berichten: 8911
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 06:57

Ik ben bezig met een repaint. Ik moet alleen nog even uit zoeken hir dat nou zit met dat pastel..

Afbeelding
Afbeelding

Blackbirb

Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 08:19

Ik heb er nu ongeveer 80 denk ik, mijn eerste waren de trakhener merrie ( oude 2001), de Duitse rijpony, en de arabier ruin ook uit 2001.

xminoes

Berichten: 54
Geregistreerd: 06-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:20

ik heb er nu 68, ik heb laatst de falabella ruin van 2014 gekocht. mijn eerste paardje had ik in 2009 en dat was de przewalski merrie. ik begon pas vorig jaar met sinterklaas met verzamelen

Rooz11
Berichten: 92
Geregistreerd: 17-06-12

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:42

Ik spaar nu ongeveer drie jaar. Mijn eerste paard was de pinto hengst. IK heb er nu rond de 80 :D

EsmeeSenja

Berichten: 304
Geregistreerd: 27-02-14
Woonplaats: In paradijs ' esmee en ayla '

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:56

He,
Ik ging vanmiddag shoppen en natuurlijk even wat schleich kopen :') het schleich poppetje met de borstel die poetst en de shetlander ruin ;)