Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KimW

Berichten: 776
Geregistreerd: 03-08-13
Woonplaats: Twente

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 09:07

Zometeen maar weer eens aan 't knutselen van tuig gaan. :)

EsmeeSenja

Berichten: 304
Geregistreerd: 27-02-14
Woonplaats: In paradijs ' esmee en ayla '

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 21:03

Hoi mensen!
Ik heb een vraagje:
Ik wil mijn tuig van mijn echte paard op een schleich paard zo echt mogelijk na laten maken
Waar kan ik dat laten doen?

EsmeeSenja

Berichten: 304
Geregistreerd: 27-02-14
Woonplaats: In paradijs ' esmee en ayla '

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 21:03

Esmee2003 schreef:
Hoi mensen!
Ik heb een vraagje:
Ik wil mijn tuig van mijn echte paard op een schleich paard zo echt mogelijk na laten maken
Waar kan ik dat laten doen?

Met linkje a.u.b. Naar de website :Y) of anders de persoon :P

EsmeeSenja

Berichten: 304
Geregistreerd: 27-02-14
Woonplaats: In paradijs ' esmee en ayla '

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 14:42

Hoi mensen! Ik heb zojuist een schleich cust en repaint van mijnpaardje besteld bij sanne leoni! Het is op de 2014 Friese merrie besteld naar deze pose en de hengsten vlecht:
Afbeelding

wisper2901
Berichten: 4
Geregistreerd: 30-08-14

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:48

hallo ik ben een grote schleich fan en ik wil weten waar je good koop je paard na kan repainte

EsmeeSenja

Berichten: 304
Geregistreerd: 27-02-14
Woonplaats: In paradijs ' esmee en ayla '

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:53

wisper2901 schreef:
hallo ik ben een grote schleich fan en ik wil weten waar je good koop je paard na kan repainte

Welkom rachel!
Stel je even voor aan de rest!

Rachel ( whisper ) tja....
Het verschil tussen goed koop en duur maar mooi verschilt nogal... Wat zou je er gemiddeld voor uit willen geven?
Voor een echte realistische repaint zou ik je sl-creations aanraden!
Ze maakt een repaint en verbouwd een paardje al rond de 35,- euro !
Maar ja de vraag is wat wil je er voor uitgeven...
Meestal kan je een paardje wel laten repainten maar ik raad custen erbij ook aan! Hij lijkt er dan simpelweg meer op! Maar voor een goedkope repaint kun je altijd google ! Omdat goedkope repaints vaak van begingers zijn die ze voor 9,- euro bijvoorbeeld incl. Model excl. Verzendkosten aanbieden meestal weinig ervaring hebben en daardoor kans heb dat het er niet helemaal hetzelfde uitziet als dat je had gewild ! Voor een goeie repaint betaal je al snel rond de 15/20 euro voor!
Laatst bijgewerkt door MaritB op 30-08-14 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: berichten samengevoegd, graag de EDIT knop gebruiken als je iets wilt toevoegen

wisper2901
Berichten: 4
Geregistreerd: 30-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 17:12

nou bedankt esmee nu weet ik welke goed zijn en welke niet bedankt

nou ik ben rachel en mijn lase pony is wisper en hij is super lief hij komt in egmond te staan bij esmee haar mooie paardje en ik ben een hele grote schleich fan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door MaritB op 30-08-14 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: berichten samengevoegd, graag de EDIT knop gebruiken als je iets wilt toevoegen

EsmeeSenja

Berichten: 304
Geregistreerd: 27-02-14
Woonplaats: In paradijs ' esmee en ayla '

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 17:22

wisper2901 schreef:
nou ik ben rachel en mijn lase pony is wisper en hij is super lief hij komt in egmond te staan bij esmee haar mooie paardje en ik ben een hele grote schleich fan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Welkom!
Het topic heeft de laatste tijd helaas ups en downs met mensen die reageren en posten... Momenteel ligt het sinds een paar dagen een beetje stil...

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 17:40

Ik wil hier even op aanvullen dat je niet altijd op de prijs af moet gaan. Ik repaint en customize al een hele tijd en ben (al zeg ik het zelf) geen beginner meer. Ik doe over het algemeen niet op bestelling, maar als je het zou willen (wat ik al voor meerdere mensen heb gedaan) zou ik best een repaint voor iemand willen maken. Ik snap echt wel als je liever naar een webshop gaat waar je een realistisch paardje kunt laten maken voor €25 + , omdat je dan mensen met ervaringen hebt. Maar als je een niet al te dure repaint wil, zou zo iemand als mij toch een leuke en handige oplossing zijn? (Dan heb ik het niet alleen over mezelf, maar vooral over mensen die het ook op deze manier doen)
Ik maak overigens repaints voor rond de €12 (ligt aan de opdracht). Dit zijn 2 voorbeelden van repaints (en custs) van mij:
AfbeeldingAfbeelding

Ik weet dat de foto's niet al te best zijn, de fjord heb ik al niet meer (was een opdracht) en van de bonte had toevallig ik deze foto nog.

(Even voor de duidelijkheid: Ik probeer echt niks te verkopen. Dit is alleen als voorbeeld bedoelt ;) )


Verder zou het ook wel fijn zijn als jullie even zouden willen letten op het off-topic geklets en de dubbleposts ;)

faunty

Berichten: 1794
Geregistreerd: 06-06-13

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 17:49

Bij Kramer verkopen ze de poetsplaats en ongelofelijk veel paardjes, verzending naar nl !! Ga zo bestellen

EsmeeSenja

Berichten: 304
Geregistreerd: 27-02-14
Woonplaats: In paradijs ' esmee en ayla '

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 17:55

Karla_1999 schreef:
Ik wil hier even op aanvullen dat je niet altijd op de prijs af moet gaan. Ik repaint en customize al een hele tijd en ben (al zeg ik het zelf) geen beginner meer. Ik doe over het algemeen niet op bestelling, maar als je het zou willen (wat ik al voor meerdere mensen heb gedaan) zou ik best een repaint voor iemand willen maken. Ik snap echt wel als je liever naar een webshop gaat waar je een realistisch paardje kunt laten maken voor €25 + , omdat je dan mensen met ervaringen hebt. Maar als je een niet al te dure repaint wil, zou zo iemand als mij toch een leuke en handige oplossing zijn? (Dan heb ik het niet alleen over mezelf, maar vooral over mensen die het ook op deze manier doen)
Ik maak overigens repaints voor rond de €12 (ligt aan de opdracht). Dit zijn 2 voorbeelden van repaints (en custs) van mij:
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]

Ik weet dat de foto's niet al te best zijn, de fjord heb ik al niet meer (was een opdracht) en van de bonte had toevallig ik deze foto nog.

(Even voor de duidelijkheid: Ik probeer echt niks te verkopen. Dit is alleen als voorbeeld bedoelt ;) )


Verder zou het ook wel fijn zijn als jullie even zouden willen letten op het off-topic geklets en de dubbleposts ;)


Weet ik hoor ;)
Ik wou mijn vriendin er enkel aan helpen denken dat je niet ALTIJD voor weinig geld ook hebt wat je hebben wilt ;) je hebt ook website's die het enkel voor de lol doen en niet om de kosten :) die rekenen weinig voor veel moeite maar toch vindt ik zelf de wat duurdere repaint van het wat betere material gemaakt maar dat is mijn mening ;) betekent niet dat de rest niet mooi is hoor :D maar ik zelf betaal liever iets meer voor een resultaat waarbij je zo ziet dat dat mijn paardje is ;)

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 18:16

Dit begint volgens mij een discussie over "Prijs is kwaliteit" te worden. Ik zie niet helemaal waarom je alleen kwaliteit zou kunnen krijgen voor een hoge prijs. Ikzelf gebruik ook Amsterdam verf, Rembrandt pastelkrijt en goede kwasten van de kunst-schilder zaak, zonder dat mijn prijzen hoog zijn. De enige rede die ik kan verzinnen waarom ik mijn reprints duur zou moeten maken, is om over de onkosten ook nog winst te maken, wat overigens bij veel "bedrijfjes" gebeurd. Ik zou niet weten waarom je kwaliteit aan de prijs zou kunnen (of moeten) koppelen. Als ik iets leuks of moois tegenkom, kijk ik ook of ik het ergens anders goedkoper kan krijgen, of anders iets vergelijkbaars van een lagere prijs. Ik heb zelf helemaal niks met merk gedoe, puur omdat ik vind dat een hoge prijs niet altijd in contact staat met kwaliteit. :) . Zo heb ik ook regelmatig verf gekocht bij de action, krijt bij de lidl en oude kwasten gepikt uit mijn vaders bureau laatje, ook dit werk prima voor mijzelf. Toch moet ik heel eerlijk toegeven dat ik niet mijn goedkope spullen ga gebruiken voor opdrachten, ook om de mensen een "vertrouwder", maar toch ook een eerlijk gevoel te geven dat ik toch spullen van "kwaliteit" gebruik. :)

EsmeeSenja

Berichten: 304
Geregistreerd: 27-02-14
Woonplaats: In paradijs ' esmee en ayla '

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 18:29

Karla_1999 schreef:
Dit begint volgens mij een discussie over "Prijs is kwaliteit" te worden. Ik zie niet helemaal waarom je alleen kwaliteit zou kunnen krijgen voor een hoge prijs. Ikzelf gebruik ook Amsterdam verf, Rembrandt pastelkrijt en goede kwasten van de kunst-schilder zaak, zonder dat mijn prijzen hoog zijn. De enige rede die ik kan verzinnen waarom ik mijn reprints duur zou moeten maken, is om over de onkosten ook nog winst te maken, wat overigens bij veel "bedrijfjes" gebeurd. Ik zou niet weten waarom je kwaliteit aan de prijs zou kunnen (of moeten) koppelen. Als ik iets leuks of moois tegenkom, kijk ik ook of ik het ergens anders goedkoper kan krijgen, of anders iets vergelijkbaars van een lagere prijs. Ik heb zelf helemaal niks met merk gedoe, puur omdat ik vind dat een hoge prijs niet altijd in contact staat met kwaliteit. :) . Zo heb ik ook regelmatig verf gekocht bij de action, krijt bij de lidl en oude kwasten gepikt uit mijn vaders bureau laatje, ook dit werk prima voor mijzelf. Toch moet ik heel eerlijk toegeven dat ik niet mijn goedkope spullen ga gebruiken voor opdrachten, ook om de mensen een "vertrouwder", maar toch ook een eerlijk gevoel te geven dat ik toch spullen van "kwaliteit" gebruik. :)

O zou bedoel ik het ook niet hoor ;) ik zelf heb ook dure material maar gebruik meestal ook gewoon dingen van de action XD er zijn ook genoeg mensen zo als jou die het voor een goedkoop leuk prijsje doen en met goede spullen!

wisper2901
Berichten: 4
Geregistreerd: 30-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 18:52

Karla_1999 schreef:
Ik wil hier even op aanvullen dat je niet altijd op de prijs af moet gaan. Ik repaint en customize al een hele tijd en ben (al zeg ik het zelf) geen beginner meer. Ik doe over het algemeen niet op bestelling, maar als je het zou willen (wat ik al voor meerdere mensen heb gedaan) zou ik best een repaint voor iemand willen maken. Ik snap echt wel als je liever naar een webshop gaat waar je een realistisch paardje kunt laten maken voor €25 + , omdat je dan mensen met ervaringen hebt. Maar als je een niet al te dure repaint wil, zou zo iemand als mij toch een leuke en handige oplossing zijn? (Dan heb ik het niet alleen over mezelf, maar vooral over mensen die het ook op deze manier doen)
Ik maak overigens repaints voor rond de €12 (ligt aan de opdracht). Dit zijn 2 voorbeelden van repaints (en custs) van mij:
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]

Ik weet dat de foto's niet al te best zijn, de fjord heb ik al niet meer (was een opdracht) en van de bonte had toevallig ik deze foto nog.

(Even voor de duidelijkheid: Ik probeer echt niks te verkopen. Dit is alleen als voorbeeld bedoelt




;) )


Nienke98 schreef:
Conny_love schreef:
wow dat is echt een hele mooie repaint! heb jij dat met pastel gedaan of met gewoon verf? want ik wil ook graag een ker een repaint in die kleur maken maar heb geen idee waarmee....


Hahaha, dat is geen repaint, dat is een Limited Edition. Ieder jaar brengen verschillende winkels een paar schleich paarden uit waar er maar een paar van zijn. (5000 ofzo) Dit zijn alle LE's die ik heb. Er zijn er nog meer maar die heb ik niet.
[ Afbeelding ]

Verder heb ik geloof ik mijn mentuigje nog niet gepost hier. Het borsttuig is nog niet helemaal af, daar moet nog wat bij, maar heb nog geen zin gehad om daar iets aan te gaan doen.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

En nog een nieuw leren halstertje.
[ Afbeelding ]





ik heb die witte fries ook




wow mooi zeg ik kan het niet zo mooi als jou


Verder zou het ook wel fijn zijn als jullie even zouden willen letten op het off-topic geklets en de dubbleposts ;)
Laatst bijgewerkt door MaritB op 30-08-14 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: berichten samengevoegd, graag de EDIT knop gebruiken als je iets wilt toevoegen

wisper2901
Berichten: 4
Geregistreerd: 30-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 19:00

Nienke98 schreef:
Conny_love schreef:
wow dat is echt een hele mooie repaint! heb jij dat met pastel gedaan of met gewoon verf? want ik wil ook graag een ker een repaint in die kleur maken maar heb geen idee waarmee....


Hahaha, dat is geen repaint, dat is een Limited Edition. Ieder jaar brengen verschillende winkels een paar schleich paarden uit waar er maar een paar van zijn. (5000 ofzo) Dit zijn alle LE's die ik heb. Er zijn er nog meer maar die heb ik niet.
[ Afbeelding ]

Verder heb ik geloof ik mijn mentuigje nog niet gepost hier. Het borsttuig is nog niet helemaal af, daar moet nog wat bij, maar heb nog geen zin gehad om daar iets aan te gaan doen.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

En nog een nieuw leren halstertje.
[ Afbeelding ]





ik heb die witte fries ook

schleich6
Berichten: 1
Geregistreerd: 30-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 20:54

C:\Users\Sylvia\Pictures\repaint paard.jpg

kan iemand mij helpen ik wil namelijk een repaint paard hij staat hier boven maar dan wil ik het zonder zadel en hoofdstel maar ik weet niet waar ik het kan laten doen

EsmeeSenja

Berichten: 304
Geregistreerd: 27-02-14
Woonplaats: In paradijs ' esmee en ayla '

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 23:16

schleich6 schreef:
C:\Users\Sylvia\Pictures\repaint paard.jpg

kan iemand mij helpen ik wil namelijk een repaint paard hij staat hier boven maar dan wil ik het zonder zadel en hoofdstel maar ik weet niet waar ik het kan laten doen

Welke foto ? :P

KimW

Berichten: 776
Geregistreerd: 03-08-13
Woonplaats: Twente

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 08:05

Karla, hoe duur is een shetlander hengst repaint bij jou?

wanuu

Berichten: 429
Geregistreerd: 13-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 16:14

Repaints en prijzen ... Blijft een hele moeilijke kwestie.
Ik gebruik geen extreem dure verf, maar ik koop wel de pastelkrijten los (€2,50 per krijtje), kwasten koop ik vaak goedkoop omdat ik ze altijd snel verpest, ook de dure kwasten en dat vind ik zonde.

Ik vind persoonlijk dat je niet uit kan gaan "duur is beter". Gemiddeld gezien zal dit natuurlijk zo zijn, maar lang niet altijd. Ik ken mensen die heel erg veel vragen, maar waarvan ik denk, dat kan wel iets lager, zeker kijkende naar kwaliteit.
Het is ieder zijn/haar persoonlijke keuze hoe duur een repaint wordt en hoe veel je voor het verven vraagt. Er zijn er genoeg die netjes repainten en goedkoop zijn, maar de kans is wel groot dat er verschil gezien wordt tussen een duurdere en goedkopere repaint.

Ik ben zelf best wel duur, dat komt omdat ik altijd de volle tijd neem voor een repaint en niks wil haasten. Er gaat dan gewoon veel meer tijd in zitten en dus heb ik de prijs iets hoger. Ik wil er persoonlijk wel graag een centje aan overhouden, maar echt winstgevend kan ik het niet noemen. Sowieso kun je het Schleich handwerk nooit echt als "werk" of "bedrijf" zien, aangezien je jezelf geen uurloon kan rekenen, er wordt nergens BTW gerekend, er wordt nergens iets aan boekhouden gedaan..... Het is gewoon een hobby en een ieder die zichzelf "bedrijf" noemt, prima, maar het is gewoonweg geen bedrijf.

En dit is overigens geen roep dat ik graag bestellingen wil, want ik neem niet eens bestellingen aan op het moment. Ik heb namelijk besloten er na elke 5 bestellingen een stop te zetten tot alles af is, om wachttijd te verlagen. Veel mensen vatten dat wel positief op.

Ook nog even wat anders
Afbeelding
Afbeelding

daf3
Berichten: 397
Geregistreerd: 09-09-11
Woonplaats: naast de buren :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:20

Heeyheey,

Ik ben in de vakantie druk geweest met een kantine/ponykamp gebouw aan het maken en vandaag wassie dan eindelijk af!

Afbeelding
Van bovenaf :)

Afbeelding
Tafel met menu kaart, beker en kaars haha :D

Afbeelding
Snoepautomaat, ook zelfgemaakt. Was heel veel werk haha :P ook dat plantje die er naast staat is zelfgemaakt


http://nl.tinypic.com/r/2vkj678/8
Stapelbedd en laag bed, ( k heb twee kamers gemaakt met 3 bedden in een kamer. )


Ook heb ik nog 2 repaints afgerond :D

Afbeelding
en een hondd in opdracht, hij had real geen staartje dus heb ik zn staart eraf gehaald hahaha.
Afbeelding

Pfoee heel wat foto's... Ik kon van maar een een linkje maken sorryy!

@wannuu: Waauw wel hele mooie repaints, en ook mooie achtergrond! <3
@Esmee2003": ben heel benieuwd! :D

wanuu

Berichten: 429
Geregistreerd: 13-09-08

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 16:21

Dat zijn geen repaints die ik net heb gepost :=

daf3
Berichten: 397
Geregistreerd: 09-09-11
Woonplaats: naast de buren :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:22

Oww haha wat zijn het dan voor modellen?

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:23

wanuu schreef:
Repaints en prijzen ... Blijft een hele moeilijke kwestie.
Ik gebruik geen extreem dure verf, maar ik koop wel de pastelkrijten los (€2,50 per krijtje), kwasten koop ik vaak goedkoop omdat ik ze altijd snel verpest, ook de dure kwasten en dat vind ik zonde.

Ik vind persoonlijk dat je niet uit kan gaan "duur is beter". Gemiddeld gezien zal dit natuurlijk zo zijn, maar lang niet altijd. Ik ken mensen die heel erg veel vragen, maar waarvan ik denk, dat kan wel iets lager, zeker kijkende naar kwaliteit.
Het is ieder zijn/haar persoonlijke keuze hoe duur een repaint wordt en hoe veel je voor het verven vraagt. Er zijn er genoeg die netjes repainten en goedkoop zijn, maar de kans is wel groot dat er verschil gezien wordt tussen een duurdere en goedkopere repaint.

Ik ben zelf best wel duur, dat komt omdat ik altijd de volle tijd neem voor een repaint en niks wil haasten. Er gaat dan gewoon veel meer tijd in zitten en dus heb ik de prijs iets hoger. Ik wil er persoonlijk wel graag een centje aan overhouden, maar echt winstgevend kan ik het niet noemen. Sowieso kun je het Schleich handwerk nooit echt als "werk" of "bedrijf" zien, aangezien je jezelf geen uurloon kan rekenen, er wordt nergens BTW gerekend, er wordt nergens iets aan boekhouden gedaan..... Het is gewoon een hobby en een ieder die zichzelf "bedrijf" noemt, prima, maar het is gewoonweg geen bedrijf.

En dit is overigens geen roep dat ik graag bestellingen wil, want ik neem niet eens bestellingen aan op het moment. Ik heb namelijk besloten er na elke 5 bestellingen een stop te zetten tot alles af is, om wachttijd te verlagen. Veel mensen vatten dat wel positief op.

Ook nog even wat anders
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

de tinkers zijn super mooi!

EsmeeSenja

Berichten: 304
Geregistreerd: 27-02-14
Woonplaats: In paradijs ' esmee en ayla '

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 17:37

wanuu schreef:
Repaints en prijzen ... Blijft een hele moeilijke kwestie.
Ik gebruik geen extreem dure verf, maar ik koop wel de pastelkrijten los (€2,50 per krijtje), kwasten koop ik vaak goedkoop omdat ik ze altijd snel verpest, ook de dure kwasten en dat vind ik zonde.

Ik vind persoonlijk dat je niet uit kan gaan "duur is beter". Gemiddeld gezien zal dit natuurlijk zo zijn, maar lang niet altijd. Ik ken mensen die heel erg veel vragen, maar waarvan ik denk, dat kan wel iets lager, zeker kijkende naar kwaliteit.
Het is ieder zijn/haar persoonlijke keuze hoe duur een repaint wordt en hoe veel je voor het verven vraagt. Er zijn er genoeg die netjes repainten en goedkoop zijn, maar de kans is wel groot dat er verschil gezien wordt tussen een duurdere en goedkopere repaint.

Ik ben zelf best wel duur, dat komt omdat ik altijd de volle tijd neem voor een repaint en niks wil haasten. Er gaat dan gewoon veel meer tijd in zitten en dus heb ik de prijs iets hoger. Ik wil er persoonlijk wel graag een centje aan overhouden, maar echt winstgevend kan ik het niet noemen. Sowieso kun je het Schleich handwerk nooit echt als "werk" of "bedrijf" zien, aangezien je jezelf geen uurloon kan rekenen, er wordt nergens BTW gerekend, er wordt nergens iets aan boekhouden gedaan..... Het is gewoon een hobby en een ieder die zichzelf "bedrijf" noemt, prima, maar het is gewoonweg geen bedrijf.

En dit is overigens geen roep dat ik graag bestellingen wil, want ik neem niet eens bestellingen aan op het moment. Ik heb namelijk besloten er na elke 5 bestellingen een stop te zetten tot alles af is, om wachttijd te verlagen. Veel mensen vatten dat wel positief op.

Ook nog even wat anders
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]


In dat geval mijn excuses
Maar wat er mee geleerd is is goedkoop betekent niet goed ! En inderdaad ik zag ze wel een staan wanuu voor 20,- euro met daar en hier een plomp verf op het model :')


daf3 schreef:
Heeyheey,

Ik ben in de vakantie druk geweest met een kantine/ponykamp gebouw aan het maken en vandaag wassie dan eindelijk af!

[ Afbeelding ]
Van bovenaf :)

[ Afbeelding ]
Tafel met menu kaart, beker en kaars haha :D

[ Afbeelding ]
Snoepautomaat, ook zelfgemaakt. Was heel veel werk haha :P ook dat plantje die er naast staat is zelfgemaakt


http://nl.tinypic.com/r/2vkj678/8
Stapelbedd en laag bed, ( k heb twee kamers gemaakt met 3 bedden in een kamer. )


Ook heb ik nog 2 repaints afgerond :D

[ Afbeelding ]
en een hondd in opdracht, hij had real geen staartje dus heb ik zn staart eraf gehaald hahaha.
[ Afbeelding ]

Pfoee heel wat foto's... Ik kon van maar een een linkje maken sorryy!

@wannuu: Waauw wel hele mooie repaints, en ook mooie achtergrond! <3
@Esmee2003": ben heel benieuwd! :D

Wat een prachtig kunst werkje toch weer _/-\o_
O en ja ik ook :o
Laatst bijgewerkt door MaritB op 31-08-14 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: berichten samengevoegd, graag de EDIT knop gebruiken als je iets wilt toevoegen

xknurrie

Berichten: 280
Geregistreerd: 26-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 15:34

Hoi, ben ik ook weer, ik was op vakantie :D

Mijn naam is nu xknurrie, hiervoor heette ik Daphne_Uria

Oke, even weer bij het topic blijven!

Ik heb een nieuwe set af, de bitloze rijset :)

Afbeelding